بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

راهنمای خرید مقرون به صرفه ترین گوشی اندروید؛ 9 مدل کار راه انداز با امکانات قابل قبول

در دنیای امروز، گوشی های هوشمند به ابزاری ضروری برای ارتباط، کار، سرگرمی و حتی یادگیری تبدیل شده اند. اما خرید یک گوشی هوشمند با توجه به تنوع و گستردگی محصولات موجود در بازار ممکن است سخت باشد، به خصوص زمانی که شما بودجه محدودی را برای انجام این کار در...

8 فروردین 1403

معرفی انواع ویپ

با اینکه ویپینگ به امری رایج تبدیل شده، اما تنوع دستگاه های موجود می تواند برای افراد مبتدی گیج کننده باشد. در این مقاله، به انواع ویپ از جنبه عملکرد آن ها می پردازیم. انتخاب نوع ویپ به احتیاج و سلیقه شما بستگی دارد. مهم است که قبل از خرید تحقیقات لازم...

26 اسفند 1402

کشف مقبره ای که 2500 سال دست نخورده به جای مانده ، عکس

باستان شناسان یک مقبره دست نخورده در ایتالیا کشف کردند که بیش از 2500 سال قدمت دارد و مربوط به دوران پیش از تمدن روم است.

15 اسفند 1402

بازگشت به زندگی موجود منقرض شده پس از 2 میلیون سال

کاج های وولمیا که گمان می رفت که 2 میلیون سال پیش منقرض شده اند، در سال 1994 دوباره کشف شدند. دانشمندان اکنون امیدوارند که این گونه را در طبیعت در یک کوشش حفاظتی که قرن ها طول می کشد، دوباره معرفی نمایند.

10 اسفند 1402

9 نکته طلایی و ترند روتین پوستی برای عید 1403

با نزدیک شدن به شروع سال نو، توجه به ترندهای تازه مراقبت از پوست اهمیت زیادی دارد، زیرا پوست سالم و درخشان، تاثیر زیادی در زیبایی چهره هر فرد دارد. هر ساله تکنیک های مراقبت پوستی تازهی، از طریق متخصصان پوست و زیبایی معرفی می شوند. این روش ها با بهبود سلامت...

8 اسفند 1402

چرا باید از کلیسای سهرقه بازدید کنیم؟

کلیسای هوهانس مقدس یا کلیسای سهرل یک کلیسا متعلق به کلیسای حواری ارمنی است که در روستای سهرل، 13 کیلومتری جاده آسفالته تبریز مرند و در 35 کیلومتری تبریز، شهرستان شبستر، بخش صوفیان واقع شده است.

24 بهمن 1402

دموی Final Fantasy 7 Rebirth منتشر شد؛ آخرین تریلر آن را تماشا کنید

استودیوی اسکوئر انیکس (Square Enix) به تازگی اعلام کرده که نسخه دموی Final Fantasy VII Rebirth هم اکنون از طریق فروشگاه پلی استیشن در دسترس است.

20 بهمن 1402

حدود 90 درصد بازسازی آرامگاه سعدی اجرا شده است

ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر شده، حدود 90 درصد بازسازی آرامگاه سعدی صورت گرفته است.

5 دی 1402

درهای مسجد مدرسه حیدریه قزوین به روی مردم و گردشگران بسته است

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، درهای مسجد مدرسه حیدریه قزوین به روی مردم و گردشگران بسته است.

9 آبان 1402

بزرگ ترین ارسی 9 لنگه جهان را در این خانه دیدن کنید

خانه مشیرالملک انصاری دارای بزرگ ترین ارسی 9 لنگه دنیاست که ترکیب رنگ خاصی دارد و نقوش اسلیمی زیبایی در آن به کار رفته است. این خانه از امتیازات هنری همانند جدول کشی با طلا، نقاشی های پشت شیشه و آینه کاری محدب برخوردار است.

5 مهر 1402

اظهارنظر صدراعظم آلمان درباره ماهیت برنامه هسته ای ایران

ایسنا نوشت: صدراعظم آلمان با تکیه بر ادعاهای واهی درباره ماهیت برنامه هسته ای ایران گفت که جلوگیری از فراوری اورانیوم در ایران که می تواند منجر به ساخت بمب اتم گردد، همچنان یک وظیفه مهم است.

22 شهریور 1402

6 گامی که زنان در 45 تا 52 سالگی باید بردارند

در زمان یائسگی تخمدان ها مقدار کمتری استروژن و پروژسترون فراوری می نمایند که این روند معمولا در اواخر دهه 30 یا اوایل دهه 40 آغاز می گردد و عوارضی هم برای زنان در پی دارد.

20 مرداد 1402

خاطره بشقاب پرنده ها درآسمان تهران

اعتماد نوشت: ساعت 10 شب یک روز عادی در تهران بود که تلفن برج مراقبت فرودگاه مهرآباد به صدا عایدی. زنی از پشت تلفن خبر از تماشا جسمی عجیب که بالای خانه اش ایستاده، می دهد. آن زن جسم ناشناس را مثل موتور ماشین، چهار پره و هشت پره می دید.

10 مرداد 1402

لامبورگینی دیابلو با Eccentrica دوباره به جهان آمد

Eccentrica اولین محصول شرکت restomod بر اساس لامبورگینی دیابلو دهه 1990، رونمایی شد. محصولی که تولد دوباره لامبورگینی دیابلو را در روحی تازه به نمایش می گذارد و ترکیبی زیبا از گذشته و آینده را به بهترین نحو به مخاطب ارائه می دهد.

26 تیر 1402

5 فاکتور تاثیرگذار در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی

طراحی داخلی و تغییر دکوراسیون منزل و محیط اداری این روزها به یکی از تصمیمات سخت و گاهی پیچیده تبدیل شده است. این روزها می دانیم که طراحی داخلی می تواند بر خلق و خوی ما، اندازه انرژی، روش انجام کار و بسیاری دیگر از جنبه های زندگی تاثیر بگذارد. از این رو...

28 فروردین 1402

62 درصد ساخت و سازها در بافت فرسوده افزایش یافته است

صارمی با بیان اینکه سال گذشته آمار صدور پروانه افزایش پیدا کرد، اظهار کرد: در منطقه ها یک تا سه کاهش صدور پروانه داشتیم اما در منطقه ها بافت فرسوده افزایش این امر را مشاهده کردیم. مسکن از رکود عایدی و 62 درصد ساخت و ساز در بافت فرسوده افزایش پیدا کرد.

19 فروردین 1402

شروع نجات بخشی یک تپه ساسانی

رائد ناصری فر ـ معاون میراث فرهنگی ایلام ـ درباره اولویت های سال تازه این استان در حوزه میراث فرهنگی، اظهار کرد: بر اساس شاخص هایی که در موضوع ثبت آثار ملی داریم؛ یعنی ثبت سه اثر طبیعی، پنج اثر ناملموس و چهار اثر تاریخی و مشخص سالانه عرصه و حریم سه اثر،...

16 فروردین 1402

جزئیات تازه از عرضه فیدلیتی پرستیژ و دیگنیتی نو دو دیفرانسیل به بازار

(XB1) در سال آینده هم زمان با فراوری بیش از 57 هزار دستگاه خودرو، در بخش واردات خودروهای CBU هم برنامه داریم و با هماهنگی وزارت صمت امیدواریم بین 12 تا 15 هزار دستگاه خودرو به صورت وارداتی به بازار عرضه کنیم.

26 اسفند 1401

تزریق سلولی، روشی نو برای درمان کمردرد مزمن

دکتر داگلاس بیل، محقق ارشد، رئیس رادیولوژی در رادیولوژی بالینی اوکلاهما گفت: بیشتر بیمارانی که تزریق VIA دیسک را دریافت کردند، تسکین کمردردی را دریافت کردند که حداقل سه سال طول کشید.

16 اسفند 1401

مشارکت شهرداری شهرکرد در پروژه های بازآفرینی شهری

شهردار شهرکرد گفت: در هر جایی که احتیاج باشد در پروژه های بازآفرینی شهری مشارکت خواهیم داشت و همراه با دستگاه های خدمات رسان در محلات حاشیه نشین خدمات ارائه می کنیم.

22 آبان 1401
تعداد: (45)