لامبورگینی دیابلو با Eccentrica دوباره به جهان آمد

به گزارش وبلاگ ساعتچی، Eccentrica اولین محصول شرکت restomod بر اساس لامبورگینی دیابلو دهه 1990، رونمایی شد. محصولی که تولد دوباره لامبورگینی دیابلو را در روحی تازه به نمایش می گذارد و ترکیبی زیبا از گذشته و آینده را به بهترین نحو به مخاطب ارائه می دهد.

لامبورگینی دیابلو با Eccentrica دوباره به جهان آمد

بیت ران - رضا نوروزی: طراحی و ساخت Eccentrica از طریق کارآفرین و کلکسیونر لامبورگینی، امانوئل کلمبینی آغاز و از طریق شرکت بروموده سیلوا (BorromeodeSilva) و با همراهی تیمی از مهندسان و تکنسین های برندهای برتر مانند پیرلی، برمبو، مارانتز، کاپریستو و آلکانترا که به عنوان شریک در پروژه حضور داشتند، توسعه یافت.

نمونه اولیه اکچکتریکا ماهیت لامبورگینی دیابلو اصلی را حفظ می کند و در عین حال تجربه رانندگی مدرن تری را از طریق ارتقا طراحی و تکنولوژیک ارائه می دهد.

Eccentrica با استفاده از مواد کامپوزیتی و شاسی لوله ای فولادی تقویت شده، ساختار دیابلو را به زیبایی حفظ کرده است. همچنین فضای داخلی مینیمالیسم دهه 1990 میلادی را با زیبایی هرچه تمام تر با تکنولوژی روز ترکیب و به نمایش می گذارد.

برنامه های توسعه ای

علاوه بر رونمایی در میلان، نمونه اولیه Eccentrica در جشنواره سرعت گودوود در انگلستان همراه با سایر مدل های لامبورگینی رونمایی شد.

سپس Eccentrica با یک تور در ایالات متحده همراه خواهد شد و در هفته اتومبیل مونتری، نیویورک و میامی به نمایش در خواهدآمد. این شرکت استارت آپی مستقر در سن مارینواین، به این خاطر این رویدادها را در نظر گرفته است که توجه و علاقه مندی مردم و سرمایه گذاران به اولین محصول خود جلب کند و هدفش که بازسازی خودروهای عجیب و غریب است را دنبال کند و به یک رهبر در بازار تبدیل شود.

کلمبینی به دلیل عشق به لامبورگینی دیابلو، شرکت رستومود را ایده پردازی کرد. او در پی شرکایی از برندهای معروف خودروهای ممتاز بود تا چشم انداز روشنی برای شرکت خود بسازد. Eccentrica از یک Diablo سری اول به عنوان الگو استفاده می کند که عملکرد و طراحی زیبای آن را دارد و هویتی را به کمک شخصیت دیابلو برای خود ساخته است.

نام Eccentrica نشان دهنده تمرکز این برند بر تغییر و نوسازی خودروهای کلاسیک و ادای احترام به اصول طراحی کلاسیک است. شرکت طراحی بروموده سیلوا نقش مهمی در تقویت شخصیت دیابلو و حفظ ماهیت نمادین آن ایفا کرد.

برای طراحی بدنه Eccentrica، تغییرات گسترده ای روی لامبورگینی دیابلو انجام شد که جزئیات چشم نوازی را به نمایش می گذارد. این خودرو که اولین محصول شرکت محسوب می شود، دارای تناسبات فوق العاده، قسمت جلویی ساده، رکاب های جانبی بازطراحی شده، رینگ های آلیاژی تازه و قسمت عقب افقی با جزئیات باز طراحی شده است.

یکی از ویژگی های برجسته Eccentrica چراغ های جلوی بازشو آن است که در عین مطابقت با استانداردهای ایمنی مدرن، ظاهری آینده نگر را به نمایش می گذارد. در واقع پروژه رستومود طراحی آینده گرا را با احترام به میراث دیابلو ارائه می کند.

تاریخچه

دیابلو که از سال 1990 تا 2001 تولید شد، جانشین کانتاش (Countach) و قبل از مورسیه لاگو (Murcielago) بود. دیابلو که در زمان مالکیت لامبورگینی از طریق کرایسلر عرضه شد، ظاهر سوپراسپرت دهه 90 میلادی را در بسته بندی اصلاح شده تری نسبت به کانتاش ارائه کرد.

در مجموع لامبورگینی، 2884 دیابلو تولید کرد که از موتور 5.7 لیتری یا 6.0 لیتری V12 و گیربکس پنج سرعته دستی برای رسیدن به سرعت 96 کیلومتر در ساعت در کمتر از 4.5 ثانیه استفاده می کردند و حداکثر سرعت آن ها 328 کیلومتر در ساعت بود.

سهمیه سوخت خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث قطع می شود

افزایش قیمت لاماری ایما چه مبنایی داشت؟ / امکان ثبت شکایت برای خریداران

افزایش قیمت خودروهای مونتاژی اصلاح می شود / دستور رئیسی

محصولات اشکودا برای بازار خودرو ایران رونمایی شدند / 5 خودرو تازه اشکودا

خودرو k125 ایران خودرو در حال گذراندن تست های تابستانی

منبع: بیت ران

به "لامبورگینی دیابلو با Eccentrica دوباره به جهان آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لامبورگینی دیابلو با Eccentrica دوباره به جهان آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید