دموی Final Fantasy 7 Rebirth منتشر شد؛ آخرین تریلر آن را تماشا کنید

به گزارش وبلاگ ساعتچی، استودیوی اسکوئر انیکس (Square Enix) به تازگی اعلام کرده که نسخه دموی Final Fantasy VII Rebirth هم اکنون از طریق فروشگاه پلی استیشن در دسترس است.

دموی Final Fantasy 7 Rebirth منتشر شد؛ آخرین تریلر آن را تماشا کنید

این دمو به شما امکان می دهد از قسمت نیبلهایم (Nibelheim) که فصل ابتدایی داستان بازی را تشکیل می دهد و همچنین بخش جونون (Junon) به عنوان منطقه ای که در آن می توانید نقشه دنیا و عناصر اکتشاف گیم پلی را تجربه کنید، لذت ببرید. بازیکنانی که داده های ذخیره شده از نسخه دمو را دارند، می توانند یک چارم کوپو و آیتم های ماجراجویی مختلفی نظیر معجون ها و اترها که در بازی کامل قرار دارند را هنگام عرضه بدست آوردند. همچنین بازیکنانی که قسمت نیبلهایم را کامل می کنند، می توانند از همان بخش در بازی به طور کامل رد شوند.

گفتنی است که منطقه جونون که در این نسخه دمو قرار داده شده، برای فشرده تر کردن محتوا تغییر یافته است، بنابراین پیشرفت های شما در آن نمی تواند به بازی اصلی منتقل شود. از طرفی این منطقه پس از تکمیل قسمت نیبلهایم و در 12 فوریه (2 اسفند) قابل تجربه خواهد بود. به همراه دمو تریلرهای نوی از بازی نیز منتشر شده که بازیکنان را به خوبی با حال و هوا و گیم پلی این اثر آشنا خواهد شد.

در این میان نائوکی هاماگوچی (Naoki Hamaguchi) به عنوان کارگردان بازی نیز اطلاعاتی را از این اثر منتشر کرده است. او می گوید: امیدوارم از آنچه در تریلر دیدید خوشتان آمده باشد. در ادامه، می خواهم کمی وقت بگذارم تا نگاهی عمیق تر به Rebirth به شما بدهم. در Final Fantasy VII Remake، کلود و همراهانش بر سرنوشت پیروز می شوند. پس از ترک شهر میدگار، آن ها به یک بیابان ناآشنا قدم می گذارند. اینجاست که بازی آغاز می شود. دنیایی که داستان این گروه در آن می گذرد، هم وسیع و هم متنوع است. دنیا بازی از چندین منطقه تشکیل شده است که همه به طور یکپارچه به هم مرتبط هستند.

علفزار ها، در جنوب میدگار واقع شده است و اینجا جایی است که کلود و همراهانش ماجراجویی خود را از سر می گیرند. منطقه جونون جایی است که در آن کلان شهری به همین نام مشرف به اقیانوس است و نمادی از قدرت نظامی شینرا محسوب می شود. در منطقه کورل، شهر تفریحی کوستا دل سول ساحل شمالی آن را زینت می دهد، در حالی که نعلبکی طلا (Gold Saucer) به صورت واحه ای طلاکاری شده در جنوب آن واقع شده است. در منطقه گونگاگا با کاوش در زادگاهش به زک ادای احترام کنید یا از آنچه از رآکتور محلی ماکو به جای مانده است دیدن کنید.

در منطقه Cosmo Canyon با بازگشت به ریشه های Red XIII با سیاره یکی شوید و در منطقه نیبل با کلود و تیفا پرسه بزنید یا در شینرا مانور جایی که وینسنت در آرامش استراحت می کند، توقف کنید. ماجراجویی شما حتی به دریا های آزاد نیز کشیده خواهد شد. با این حال، کار های بیشتری جز راه رفتن وجود دارد. ابتدا، بیایید به اینتل دنیای نگاه کنیم. کمک به چدلی در تحقیقاتش، درک او از دنیا را عمیق تر می کند و به او اجازه می دهد مواد نوی را توسعه دهد. این تحقیق اشکال مختلفی دارد و شامل مواردی مانند دعوا کردن با چوکوبوها، یا بازی با Mooglettes و غیره می شود. همچنین ممکن است با سنتری های مملو از دانش موجودات الهی روبرو شوید یا لانه هایی که در آن دشمنان سرسخت و منحصربه فرد ساکن هستند. چدلی همچنین از شما برای تحقیق در مورد آرتیفکت های مرموز به نام Protorelics کمک خواهد گرفت.

هر تحقیق داستان فرعی خودش را دارد که شامل یک لیست متنوع از شخصیت ها، مینی گیم های نو هیجان انگیز و موجودات وحشی می شود. هنگامی که تمام پروتورلیک های پراکنده در سراسر دنیا را بازیابی کنید، نمی توان گفت که چه پیشرفت های نوی ممکن است در انتظار شما باشد. بیایید در مورد جاب های عجیب و غریب صحبت کنیم. این ماموریت ها یک شیرجه عمیق در منطقه ها دنیا و شخصیت های دیوانه ای که در آن ها زندگی می کنند، ارائه می کند.

کلود به عنوان یک مزدور، خواسته افرادی را که در سفر هایش ملاقات می کند، می پذیرد و با دوستانش همکاری می کند تا مسائل آن ها را حل نماید. او با کمک به نیازمندان، پیوند بین خود و همرزمانش را نیز تقویت خواهد کرد. هر یک از این جاب های عجیب و غریب داستان فرعی منحصر به فردی دارد. برخی، مانند خط داستانی جانی، جنبه هایی را از فاینال فانتزی 7 را قرض گرفته اند، در حالی که برخی دیگر محتوای منحصر به فرد Rebirth را برجسته می کنند.

در سرتاسر دنیا انواع جاب ها را خواهید یافت. پیشروی داستان تأثیری بر مراحل جانبی شما نخواهد داشت. همیشه می توانید به عقب برگردید و آن ها ارت جربه کنید. این آزادی برای تجربه داستان به گونه ای که می خواهید یکی از بزرگترین نقاط قوت Rebirth است. در حالی که برخی از مینی گیم ها با اینتل دنیای و جاب های عجیب و غریب گره خورده اند، بسکمک از آن ها اینطور نیستند. به عنوان مثال، بازی های محبوب از Gold Saucer مانند D Brawler ،G-Bike و Chocobo Racing در Final Fantasy VII Rebirth نیز حضور دارند. برخی دیگر نسخه هایی که در بازی اصلی دیده بودیم را بهبود می بخشند، در حالی که بازی های نوی نیز وجود دارند.

ما حتی برخی از مینی گیم هایی را که به عنوان بخشی از سناریوی اصلی فاینال فانتزی 7 معرفی شده اند، ارائه کرده ایم. من به شما پیشنهاد می کنم که بازی کارتی Queens Blood را تجربه کنید. مهم نیست در کجای داستان هستید، چرا که هم شما را به چالش می کشد و هم شما را سرگرم می کند. در حالی که مینی گیم ها و کاوش در نقشه بخش بزرگی از مجذوب کنندهیت Rebirth هستند، چیز های بیشتری نیز وجود دارد. این اثر یک تجربه سینمایی با محتوای با کیفیت بالاتر و بیشتر از بازسازی اصلی را ارائه می دهد.

این قسمت کلود و همراهانش را پس از فرار از میدگار تا رسیدن به مرکز فراموش شده دنبال می کند. ما برای به تصویر کشیدن چگونگی پیوند های اعضای گروه در طول سفرشان، چیزی که در نهایت سرنوشت آریث را رقم می زند، دقت زیادی کرده ایم. وقتی Rebirth را تمام کردید، مطمئن هستم که قبول خواهید کرد که هیچ بازی دیگری باعث نمی شود تا این میزان به شخصیت هایش نزدیک شوید. در مورد گرافیک، Rebirth به طور کامل از پلی استیشن 5 و حافظه SSD آن استفاده می کند، به این معنی که می توانیم از محتویاتی با وضوح بسیار بالاتری نسبت به بازسازی نسخه اصلی استفاده کنیم. با حالت پرفورمنس، نرخ فریم 60 یا وضوح 4K را با حالت گرافیکی تجربه کنید.

هر شخصیت به روش خود با دنیا تعامل دارد. بارت به اشیاء شلیک می کند، تیفا اسلحه خاص خود را دارد. رد می تواند از دیوار ها بالا برود، کیت وسایل را گرفته و به سمت دشمنان پرت می کند و آریث جریان زندگی را دستکاری می کند. با هر چالشی که با آن روبرو هستید، هم تیمی های شما آماده کمک به شما برای غلبه بر آن ها خواهند بود.

برای موسیقی، ما می خواستیم به نسخه اصلی Final Fantasy VII احترام بگذاریم و در این میان خودمان را با تطبیق حس هر صحنه به چالش بکشیم که منجر به برخی آهنگ های واقعا مبتکرانه شد. ما بیش از 400 آهنگ نو را برای این بازی ضبط کرده ایم. گفتنی است که پیوند های بین گروه شما نه تنها در داستان، بلکه از طریق گیم پلی نیز منعکس می شود. انتخاب هایی که در طول ماجراجویی خود انجام می دهید، احساس همراهان شما را نسبت به کلود تغییر می دهد. این احساسات بر افرادی تأثیر می گذارد که در یک قرار ملاقات در منطقه نعلبکی طلا به شما ملحق می شوند، چیزی که مطمئن هستم بسکمک از شما در مورد آن هیجان زده هستید.

در واقع حتی متحدانی که در نسخه اصلی در دسترس نبودند، اکنون می توانند شما را همراهی کنند. منطقه ذکر شده همچنین مملو از بخش های باورنکردنی برای دیدن و کار هایی است که باید انجام دهید. بنابراین گردش شما در آنجا بدون شک یک نقطه برجسته از بازی خواهد بود. همراهان شما نه تنها با کلود، بلکه با یکدیگر نیز پیوند مشترکی خواهند داشت. سطح پارتی شما به صورت عددی این پیوند را نشان داده و با غلبه بر چالش ها افزایش می یابد. هرچه این سطح بالاتر باشد، مهارت های بیشتری در بخش های مربوط به شخصیت شما در دسترس خواهد بود که مکانیک تازه ای است. با باز کردن مهارت ها، شخصیت های شما قوی تر می شوند و دستورها سینرژی نو را یاد می گیرند.

بخشی از آنچه مبارزات Rebirth را بسیار سرگرم کننده می کند، ترکیب قابلیت های شخصیت های مختلف است. هر ترکیب ممکن است حملات سینرژی خود را داشته باشد، بنابراین هنگامی که شخصیت هایی را پیدا کردید که برای سبک شما مناسب می کنند، روی تغییر مهارت های آن ها تمرکز کنید تا با نیاز های مبارزاتی شما مطابقت داشته باشد و از آزمایش کردن نترسید. با شخصیت های نو و حملات سینرژی نوی که در اختیار شما قرار گرفته، ترکیب رضایت بخش اکشن و برنامه ریزی استراتژیک بازسازی، این نسخه حتی پویاتر و مجذوب کننده تر شده است. ما بی صبرانه منتظریم تا شما همه این ها و موارد دیگر را در Final Fantasy VII Rebirth در پلی استیشن 5 تجربه کنید.

بازی Final Fantasy VII Rebirth در تاریخ 29 فوریه (10 اسفند) سال جاری برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. در کنار تریلر آخر بازی یک ویدیوی 11 دقیقه ای از گیم پلی نیز منتشر شده که در ادامه می توانید مشاهده کنید.

تریلر داستانی:

تریلر 11 دقیقه ای گیم پلی:

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "دموی Final Fantasy 7 Rebirth منتشر شد؛ آخرین تریلر آن را تماشا کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دموی Final Fantasy 7 Rebirth منتشر شد؛ آخرین تریلر آن را تماشا کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید