معماری و عمران

واستو یا فنگشویی؛ کدام روش دکوراسیون برای شما مناسب تر است؟

بدون شک نام فنگ شویی و دکوراسیون از طریق آن به گوش شما هم رسیده است. این سبک از دکوراسیون و چیدمان چینی معروفیت جهانی دارد اما جالب است بدانید که یک سبک معماری شرقی دیگر که فنگ شویی یک برداشت ساده از آن است، در کشورهای غیر آسیایی معروفیت بیشتری دارد. واستو...

4 اردیبهشت 1403

شاسی بلند غول پیکر با هزار اسب بخار قدرت، رقیب آسیایی هامر

شاسی بلند غول پیکر الکتریکی دانگ فنگ با 1073 اسب بخار قدرت و قیمت 160 هزار دلار ابتدا در سوئیس و سپس در دیگر بازارهای اروپایی عرضه می شود.

27 فروردین 1403

راهنمای خرید مقرون به صرفه ترین گوشی اندروید؛ 9 مدل کار راه انداز با امکانات قابل قبول

در دنیای امروز، گوشی های هوشمند به ابزاری ضروری برای ارتباط، کار، سرگرمی و حتی یادگیری تبدیل شده اند. اما خرید یک گوشی هوشمند با توجه به تنوع و گستردگی محصولات موجود در بازار ممکن است سخت باشد، به خصوص زمانی که شما بودجه محدودی را برای انجام این کار در...

8 فروردین 1403

معرفی انواع ویپ

با اینکه ویپینگ به امری رایج تبدیل شده، اما تنوع دستگاه های موجود می تواند برای افراد مبتدی گیج کننده باشد. در این مقاله، به انواع ویپ از جنبه عملکرد آن ها می پردازیم. انتخاب نوع ویپ به احتیاج و سلیقه شما بستگی دارد. مهم است که قبل از خرید تحقیقات لازم...

26 اسفند 1402

دشت سوسن بهشت گردشگران نوروزی

مردمان روستاهای دشت سوسن بختیاری های مهربان و خون گرمی هستند که به دام پروری و کشاورزی مشغول هستند و محصولاتی چون برنج کشت می کنند.

25 اسفند 1402

خانه اقبالیان همدان از طریق مالک یا مالکان مورد تخریب شبانه قرار گرفت

ایسنا/ براساس آخرین گزارش های بدست رسیده، خانه اقبالیان همدان از طریق مالک یا مالکان مورد تخریب شبانه قرار گرفت.

17 اسفند 1402

کشف مقبره ای که 2500 سال دست نخورده به جای مانده ، عکس

باستان شناسان یک مقبره دست نخورده در ایتالیا کشف کردند که بیش از 2500 سال قدمت دارد و مربوط به دوران پیش از تمدن روم است.

15 اسفند 1402

بازگشت به زندگی موجود منقرض شده پس از 2 میلیون سال

کاج های وولمیا که گمان می رفت که 2 میلیون سال پیش منقرض شده اند، در سال 1994 دوباره کشف شدند. دانشمندان اکنون امیدوارند که این گونه را در طبیعت در یک کوشش حفاظتی که قرن ها طول می کشد، دوباره معرفی نمایند.

10 اسفند 1402

9 نکته طلایی و ترند روتین پوستی برای عید 1403

با نزدیک شدن به شروع سال نو، توجه به ترندهای تازه مراقبت از پوست اهمیت زیادی دارد، زیرا پوست سالم و درخشان، تاثیر زیادی در زیبایی چهره هر فرد دارد. هر ساله تکنیک های مراقبت پوستی تازهی، از طریق متخصصان پوست و زیبایی معرفی می شوند. این روش ها با بهبود سلامت...

8 اسفند 1402

چرا باید از کلیسای سهرقه بازدید کنیم؟

کلیسای هوهانس مقدس یا کلیسای سهرل یک کلیسا متعلق به کلیسای حواری ارمنی است که در روستای سهرل، 13 کیلومتری جاده آسفالته تبریز مرند و در 35 کیلومتری تبریز، شهرستان شبستر، بخش صوفیان واقع شده است.

24 بهمن 1402

دموی Final Fantasy 7 Rebirth منتشر شد؛ آخرین تریلر آن را تماشا کنید

استودیوی اسکوئر انیکس (Square Enix) به تازگی اعلام کرده که نسخه دموی Final Fantasy VII Rebirth هم اکنون از طریق فروشگاه پلی استیشن در دسترس است.

20 بهمن 1402

حدود 90 درصد بازسازی آرامگاه سعدی اجرا شده است

ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر شده، حدود 90 درصد بازسازی آرامگاه سعدی صورت گرفته است.

5 دی 1402

درهای مسجد مدرسه حیدریه قزوین به روی مردم و گردشگران بسته است

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، درهای مسجد مدرسه حیدریه قزوین به روی مردم و گردشگران بسته است.

9 آبان 1402

برترین کلاژن خوراکی موجود در بازار ایران

عوامل مختلفی در پیری پوست انسان نقش دارند. پیری پوست با قرار گرفتن در معرض مزمن نور خورشید القا می گردد و نوعی پیری بیرونی پوست است، در حالی که پیری ذاتی عمدتاً از کاهش عملکرد بیولوژیکی و عملکرد گونه های اکسیژن فعال ناشی از متابولیسم سلولی ناشی می گردد...

27 مهر 1402

شانه تراش تنکابن نمونه دانش توسعه پایدار روستایی در کشور است

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، شانه تراش تنکابن نمونه دانش توسعه پایدار روستایی در کشور است.

13 مهر 1402

بزرگ ترین ارسی 9 لنگه جهان را در این خانه دیدن کنید

خانه مشیرالملک انصاری دارای بزرگ ترین ارسی 9 لنگه دنیاست که ترکیب رنگ خاصی دارد و نقوش اسلیمی زیبایی در آن به کار رفته است. این خانه از امتیازات هنری همانند جدول کشی با طلا، نقاشی های پشت شیشه و آینه کاری محدب برخوردار است.

5 مهر 1402

آب انبار هفت بادگیر عصرآباد

این آب انبار از لحاظ تعداد بادگیر در بین آب انبارهای دنیا منحصر بفرد بوده و تنها آب انبار هفت بادگیری است که دارای دو مخزن می باشد. ارتفاع مخزن ها از کف زمین بیش از 2 متر است و نوع گنبد آنها خاگینه ای است.

3 مهر 1402

واکنش معاون شهردار به مسکن 25 متری ، این خبر از اساس کذب بود ، اتحادیه مدعی ساخت این خانه ها، تا به امروز فعالیتی نداشته است

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در یک برنامه تلویزیونی گفت: موضوع ساخت مسکن 25 متری از اساس کذب است.در مورد اتحادیه ای که خبر ساخت مسکن 25 متری را اعلام کردند؛ آنالیز کردیم و تا به امروز سابقه ای از این اتحادیه وجود نداشت.

22 شهریور 1402

اظهارنظر صدراعظم آلمان درباره ماهیت برنامه هسته ای ایران

ایسنا نوشت: صدراعظم آلمان با تکیه بر ادعاهای واهی درباره ماهیت برنامه هسته ای ایران گفت که جلوگیری از فراوری اورانیوم در ایران که می تواند منجر به ساخت بمب اتم گردد، همچنان یک وظیفه مهم است.

22 شهریور 1402

6 گامی که زنان در 45 تا 52 سالگی باید بردارند

در زمان یائسگی تخمدان ها مقدار کمتری استروژن و پروژسترون فراوری می نمایند که این روند معمولا در اواخر دهه 30 یا اوایل دهه 40 آغاز می گردد و عوارضی هم برای زنان در پی دارد.

20 مرداد 1402
تعداد: (97)