مصالح ساختمانی

برترین کلاژن خوراکی موجود در بازار ایران

عوامل مختلفی در پیری پوست انسان نقش دارند. پیری پوست با قرار گرفتن در معرض مزمن نور خورشید القا می گردد و نوعی پیری بیرونی پوست است، در حالی که پیری ذاتی عمدتاً از کاهش عملکرد بیولوژیکی و عملکرد گونه های اکسیژن فعال ناشی از متابولیسم سلولی ناشی می گردد...

27 مهر 1402

بزرگ ترین ارسی 9 لنگه جهان را در این خانه دیدن کنید

خانه مشیرالملک انصاری دارای بزرگ ترین ارسی 9 لنگه دنیاست که ترکیب رنگ خاصی دارد و نقوش اسلیمی زیبایی در آن به کار رفته است. این خانه از امتیازات هنری همانند جدول کشی با طلا، نقاشی های پشت شیشه و آینه کاری محدب برخوردار است.

5 مهر 1402

آب انبار هفت بادگیر عصرآباد

این آب انبار از لحاظ تعداد بادگیر در بین آب انبارهای دنیا منحصر بفرد بوده و تنها آب انبار هفت بادگیری است که دارای دو مخزن می باشد. ارتفاع مخزن ها از کف زمین بیش از 2 متر است و نوع گنبد آنها خاگینه ای است.

3 مهر 1402

7 مکان گردشگری در مریخ!

مریخ، سیاره ای با تضادهای وسیع است؛ آتشفشان های بزرگ، دره های عمیق و دهانه هایی که ممکن است روزگاری میزبان آب جاری بوده باشند.احتمالا به محض اینکه بشر بتواند گردشگرانی را به این سیاره بفرستد، مکان های شگفت انگیزی برای آنها وجود خواهد داشت.

19 خرداد 1402

62 درصد ساخت و سازها در بافت فرسوده افزایش یافته است

صارمی با بیان اینکه سال گذشته آمار صدور پروانه افزایش پیدا کرد، اظهار کرد: در منطقه ها یک تا سه کاهش صدور پروانه داشتیم اما در منطقه ها بافت فرسوده افزایش این امر را مشاهده کردیم. مسکن از رکود عایدی و 62 درصد ساخت و ساز در بافت فرسوده افزایش پیدا کرد.

19 فروردین 1402

بحرین، اولین کشور در دنیا که این جنگنده را تحویل گرفت

ایسنا نوشت: منابع رسانه ای از تحویل اولین جنگنده آمریکایی F-16 Block 70 به بحرین خبر دادند.

21 اسفند 1401

مسجد امام اصفهان ، خاص ترین مسجد اصفهان

مسجد امام که در دوره صفویه ساخته شده است با 400 سال قدمت، هنوز به عنوان یکی از زیباترین مساجد ایران و از زیباترین مسجد های اصفهان در نوع خود محسوب می گردد. معماری مسجد امام اصفهان زیبا و خیره کننده است و در سبک معماری اسلامی به عنوان یک بنای مهم، مورد تحسین...

4 بهمن 1401

وردپرس به روزرسانی شد

به روزرسانی نو ورد پرس معرفی گردید. و احتمالا قرار است این به روزرسانی از سوی کاربران با استقبال روبرو گردد. گرچه این یک پیشبینی ساده است، اما بعید به نظر نمی رسد.

27 آذر 1401

تصاویر ، ماشین نو سایپا؛ یک فیس لیفت نسبتا مجذوب کننده

گجت نیوز نوشت: سهند جدیدترین خودروی گروه صنعتی سایپا است که فیس لیفت جذابی از ساینا به شمار میرود.

11 آبان 1401

فعال شدن 10 کارگاه مرمتی و حفاظتی در مجموعه میراث جهانی پاسارگاد

ایلنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست آمده، فعال شدن 10 کارگاه مرمتی و حفاظتی در مجموعه میراث جهانی پاسارگاد صورت پذیرفت.

9 آبان 1401

گذاشتن خودرو و موتور در مشاعات ساختمان

باتوجه به توسعه جمعیت و افزایش شهر نشینی، افراد زیادی در حال حاضر به آپارتمان نشینی رو آورده اند. اگر شما هم در یک آپارتمان مشغول زندگی هستید احتمالا در خصوص مشاعات ساختمان، درگیری ها و اختلاف هایی که در این مورد ممکن است به وجود آید، شنیده اید.ممکن است...

10 مرداد 1401

راستا رفت قطعه 2 آزادراه تهران شمال تا سرانجام 1401 افتتاح می گردد

به گزارش خبرنگاران، صبح امروز (پنج شنبه) سید پرویز فتاح، رییس بنیاد مستضعفان در بازدید مشترک با وزیر راه از منطقه 2 آزادراه تهران شمال با اشاره به اندازه پیشرفت کار در منطقه 2 آزادراه اظهار کرد: در حال حاضر کار در این منطقه از آزادراه به واسطه مسائل تامین...

1 بهمن 1400

لیست شهر های تازه در طرح نهضت ملی مسکن

شرکت عمران شهر های نو آمادگی خود را برای شروع عملیات اجرایی حدود 615 هزار واحد نهضت ملی مسکن و ساخت آپارتمان های 60 متری اعلام نمود.

15 دی 1400

کنارگذر مهرشهر در ایستگاه پایانی

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج گفت: مسئله ای برای تامین سیمان مورد احتیاج برای تکمیل طرح های عمرانی کنارگذر مهرشهر نداریم.

29 مهر 1400

سیلیکون دی اکسید در غذا

سیلیکون دی اکسید در غذا برای رشد طبیعی استخوان ها بسیار مهم است. سیلیکون دی اکسید که سیلیکا هم نامیده می شود برای حفظ سلامتی پوست، مو و ناخن ها لازم است.

28 مهر 1400

مسکن اولی ها ثبت نام نمایند

به گزارش خبرنگاران، رستم قاسمی پیش از ظهر امروز در حاشیه ملاقات رئیس جمهور با مردم طبس در پاسخ به دغدغه و درخواست مردم برای ساخت و تأمین مسکن، گفت: تمام افراد که مسکن اولی هستند و بند (ج) آنان قرمز نشده، نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام ملی مسکن اقدام نمایند.

21 شهریور 1400

تجارت بیش از 6.8 میلیارد دلاری ایران و ترکیه در سال گذشته

تهران (پانا) - سخنگوی گمرک گفت کل تجارت کشور در سال 99 با ترکیه 11میلیون و 178هزار تُن کالا به ارزش 6 میلیارد و 856 میلیون دلار بوده است.

29 فروردین 1400

4 مجموعه داستان کوتاه ایرانی که زمان زیادی را برای مطالعه نمی گیرند

خواندن یک صفحه از یک کتاب مانند نگاه کردن به جهان از دریچه ای درخشان تر ما را وسوسه می کند که سفری را برای ماجراها و اطلاعات بیشتر آغاز کنیم. در روزگاری که زندگی مدرن مشغله های زیادی ایجاد کرده، خواندن یک داستان کوتاه راهی مناسب برای لذت بردن از لحظات...

22 فروردین 1400

گلسنگ ها؛ معیاری مطلوب برای شاخص کیفی هوا

یک کارشناس برنامه ریزی و محیط زیست شهری، با بیان اینکه گلسنگ ها به عنوان شاخص کیفی هوا می توانند بهترین اثربخشی و مطلوبیت را داشته باشند، گفت: آلودگی هوا در کلانشهرها یکی از معضلات و مسائل محیط زیست شهری است و یکی از روش های طبیعی در تعیین میزان غلظت آلاینده...

15 آذر 1399

نامه سهراب سپهری به احمدرضا احمدی: ایران مادرهای خوب دارد و روشنفکران بد

لقتصادنیوز؛ سهراب سپهری در نامه ای به احمدرضا احمدی نوشته است: ایران مادرهای خوب دارد و غذاهای خوشمزه و روشنفکران بد و دشت های دلپذیر.

26 آبان 1399
تعداد: (22)