مشارکت شهرداری شهرکرد در پروژه های بازآفرینی شهری

به گزارش وبلاگ ساعتچی، شهردار شهرکرد گفت: در هر جایی که احتیاج باشد در پروژه های بازآفرینی شهری مشارکت خواهیم داشت و همراه با دستگاه های خدمات رسان در محلات حاشیه نشین خدمات ارائه می کنیم.

مشارکت شهرداری شهرکرد در پروژه های بازآفرینی شهری

محمدحسین واحدیان شهردار شهرکرد در بازدید از سازمان عمران و بازآفرینی فضا های شهری با بیان اینکه دولت نگاه ویژه ای به احیاء و نوسازی بافت های فرسوده دارد و اعتبارات خاصی هم برای این طرح در نظر گرفته است، اظهارداشت: این سازمان در جهت نوسازی بافت های فرسوده سطح شهر اقدامات لازم را انجام دهد.

وی اضافه نمود: مدیریت تهیه و اجرای طرح های موضوعی و موضعی بازآفرینی فضا های شهری مبتنی بر طرح های جامع و تفصیلی از قبیل حفظ، تقویت و بهره گیری از ظرفیت های کالبدی، اجتماعی، مالی و محیطی اماکن و محدوده های تاریخی و فرهنگی شهر ها از جمله مهم ترین وظایف سازمان عمران و باز آفرینی فضای های شهری است.

بیشتر بخوانید

شهردار شهرکرد اعلام کرد: بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده شهری، اجرای پروژه های عمرانی، توانمندسازی و ساماندهی سکونت گاه های غیررسمی و محله های حاشیه ای و اقشار کم عایدی، ساماندهی بافت های ناکارآمد الحاقی به شهر و ناهمگون در محدوده شهر، مدیریت اجرای پروژه های محرک توسعه بافت و تاسیسات عمومی مورد احتیاج و ایجاد سامانه اطلاعات، پایش و ارزیابی طرح های باز آفرینی و عمرانی شهری از دیگر وظایف این سازمان است.

واحدیان گفت: در هر جایی که احتیاج باشد در پروژه های بازآفرینی شهری و پروژه های عمرانی مشارکت خواهیم داشت و همراه با دستگاه های خدمات رسان در سطح شهر خدمات ارائه می کنیم.

وبلاگ ساعتچی چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مشارکت شهرداری شهرکرد در پروژه های بازآفرینی شهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت شهرداری شهرکرد در پروژه های بازآفرینی شهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید