خبرنگاران بدهی شهرداری شهرکرد به بانک بابت پروژه برج های دوقلو تسویه شد

به گزارش وبلاگ ساعتچی، شهرکرد- خبرنگاران- رییس شورای اسلامی شهر شهرکرد با اشاره به بدهی یکی از طرح های عمرانی با موضوع شهرداری گفت: بدهی شهرداری شهرکرد بابت اجرای پروژه برج های دوقلو به بانک شهر تسویه حساب کامل شد.

خبرنگاران بدهی شهرداری شهرکرد به بانک بابت پروژه برج های دوقلو تسویه شد

فرهاد رئیسی شامگاه یکشنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهرکرد تاکید کرد: شهرداری شهرکرد در اسفندماه 1389 برای اجرای پروژه برج های دوقلو 400 میلیارد ریال اوراق مشارکت از طریق بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با عاملیت بانک شهر و سررسید اسفندماه 1393 دریافت کرد.

وی اضافه کرد: مجموع بدهی شهرداری شهرکرد بابت اجرای پروژه برج های دوقلو در این سال ها به 670 میلیارد ریال رسید که در ازای پرداخت بخشی از این بدهی زمین هایی از شهرداری با بانک شهر تهاتر شده بود.

رئیسی شرح داد: از مجموع بدهی شهرداری شهرکرد بابت پروژه برج های دوقلو حدود 240 میلیارد ریال باقی مانده بود که روز یکشنبه به طور کامل تسویه و زمین 2 هزار مترمربعی شهرداری در دروازه سامان شهرکرد از سوی بانک برگشت داده شد و این شهرداری بابت این طرح بدهی بانکی ندارد.

وی یادآور شد: به همین دلیل ضرورت دارد تا تعیین تکلیف آینده شرایط پروژه برج های دوقلو در دستور کار شهرداری شهرکرد قرار گیرد.

به گزارش وبلاگ ساعتچی، طرح برج های دوقلو شهرداری شهرکرد یکی از طرح های نیمه تمام حوزه شهری در چهارمحال و بختیاری است.

تکمیل و تعیین تکلیف سریع تر طرح برج های دوقلو شهرداری شهرکرد از مهم ترین خواسته های شهروندان مرکز چهارمحال و بختیاری به شمار می رود.

قرار بود طرح برج تجاری دوقلوی شهرداری شهرکرد در زمینی به مساحت حدود 6 هزار متر مربع و در 26 طبقه احداث شود که در آن واحدهای تجاری، خدماتی، درمانی، اداری، رفاهی و تفریحی پیش بینی شده است.

شهرکرد به عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری بیش از 200 هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بدهی شهرداری شهرکرد به بانک بابت پروژه برج های دوقلو تسویه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بدهی شهرداری شهرکرد به بانک بابت پروژه برج های دوقلو تسویه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید