رئیسی: اعمال محدودیت برای سکو های فناوری راه مواجهه با تخلفات نیست

به گزارش وبلاگ ساعتچی، تسنیم نوشت: سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت که صبح امروز چهارشنبه برگزار گردید، افزایش فراوری نفت را که به واسطه کوشش متخصصان و کارکنان کوششگر شرکت نفت حاصل شده است، شایسته قدردانی دانست و گفت: با توجه به بعضی گزارش ها درباره طولانی شدن فرآیند اجرای بعضی قرارداد ها در مجموعه شرکت نفت، لازم است تمهیدات لازم برای کوتاه تر شدن این فرآیند اندیشیده گردد.

رئیسی: اعمال محدودیت برای سکو های فناوری راه مواجهه با تخلفات نیست

وی بعلاوه با تاکید بر کوشش برای به نتیجه رسیدن هر چه سریع تر قرارداد ها و تفاهم نامه های جمهوری اسلامی ایران با کشور های خارجی تحقق این امر را نیازمند پیگیری روزانه و مستمر مسئولان مربوط دانست.

رئیس جمهور در ادامه بر ضرورت تقویت بخش های حقوقی دستگاه های اجرایی به منظور دفاع حقوقی و استیفای حقوق دولت تاکید نمود.

رئیسی بعلاوه با اشاره به بعضی مباحث مطرح شده در ارتباط با سکو های فناوری، با بیان اینکه برخورد با تخلف لازم است، اما اعمال محدودیت برای این سکو ها راهکار صحیح مواجهه با تخلفات نیست، توضیح داد: مسائل ایجاد شده در ارتباط با این سکو ها می بایست به وسیله مراجع ذی ربط با همراهی معاونت علمی ریاست جمهوری و وزارت ارتباطات پیگیری گردد.

وی در ادامه با اشاره به بعضی موضوعات و مسائل درباره اجرای طرح های عمرانی که نیازمند همکاری نیرو های مسلح با دولت است، تاکید نمود: برای برطرف این مسائل لازم است به وسیله وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح به عنوان رابط نیرو های مسلح و دولت و با در نظر گرفتن اولویت ها برای حل مسائل مردم اقدام گردد، چرا که بخش قابل توجهی از این طرح ها برای حل مسائل مردم اجرا می گردد و برای دولت اولویت دارد.

رئیس جمهور بعلاوه تامین مالی پروژه های مسکن را از اولویت های اساسی دولت برشمرد و از معاون اول خواست با حضور همه دستگاه های مسئول راهکار های تقویت منابع مالی طرح های مسکن در سراسر کشور را آنالیز و احصا نمایند.

رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با تشکر صمیمانه از خدمات آقای سجادی در دوره تصدی وزارت ورزش و موفقیت های کسب شده در این دوره، برای وی آرزوی سلامتی و بر لزوم تداوم همراهی ایشان با دولت تاکید نمود.

وی با اشاره به اهمیت ورزش از نگاه دولت مردمی گفت: دولت کوشش کرد برای عرصه ورزش، مدیرانی از جنس ورزش انتخاب کند.

منبع: فرارو

به "رئیسی: اعمال محدودیت برای سکو های فناوری راه مواجهه با تخلفات نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیسی: اعمال محدودیت برای سکو های فناوری راه مواجهه با تخلفات نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید