علم و تکنولوژی

وزیر ارتباطات: پوشش فیبر نوری از مرز 7 میلیون نفر عبور کرد

عیسی زارع پور گفت پوشش فیبر نوری کشور از مرز 7 میلیون خانوار عبور کرده است و پیش بینی می کنیم در سال 1403 به مرز 14 میلیون نفر برسیم. وزیر ارتباطات گفت پوشش فیبر نوری شهرهای تهران تا شهریور ماه تکمیل می شود.

28 اسفند 1402

5 ویژگی که لپ تاپ تازه شما باید داشته باشد

اگر در پی خرید یک لپ تاپ تازه هستید، به راحتی ممکن است با صدها گزینه موجود گیج شوید. به نظر می رسد هر لپ تاپی مجموعه ای متفاوت از امکانات ضروری را تبلیغ می کند که بر سردرگمی شما می افزاید. اما حقیقت این است که بیشتر این موارد فقط برای به دست آوردن پول شما...

21 اسفند 1402

آمدن رقیب قدرتمند شیائومی 14 اولترا به تاخیر افتاد!

ظاهراً ویوو رونمایی از پرچمدار جدیدش را که رقیبی برای شیائومی 14 اولترا محسوب می گردد، به تعویق انداخته است.

13 اسفند 1402

کاهش وزن در نوجوانان؛ 13 تکنیک طلایی برای رسیدن به وزن ایدئال

نوجوانان چاق اغلب با مسائل زیادی مثل انزوای اجتماعی، آزار کلامی و عاطفی و کمبود اعتماد به نفس دست و پنجه نرم می نمایند و از تصورات منفی که در خصوص خودشان دارند رنج می برند. از آنجا که افراد در دوران نوجوانی با فراز و نشیب های زیادی روبه رو می شوند، سخت...

5 اسفند 1402

رگولاتوری: پیشنهاد می کنیم 3G سال 1406 خاموش گردد

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اقدام به نظرخواهی از فعالان صنعت ICT برای زمان خاموشی 3G ایران کرد. پیش تر، قرار بود سال 1402 یا 1403 نسل سوم شبکه های موبایل در ایران خاموش گردد و همه کاربران به سوی 4G بروند.

29 بهمن 1402

با چند علت احتمالی قطع شدن صدای گوشی و روش های رفع آن آشنا شوید

قطع شدن صدای گوشی، یکی از متداول ترین مشکلاتی است که بسیاری از کاربران با آن دسته و پنجه نرم می کنند و این موضوع می تواند دلایل بسیار مختلفی داشته باشد. اگر شما هم اخیراً با این مشکل روبرو شده اید، در این مطلب از خبرنگاران همراه باشید تا در ابتدا با چند...

26 بهمن 1402

دومین سمپوزیوم ملی و گردشگری سبز کشور در حاشیه هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران برگزار گشت

ایسنا/ براساس خبرهای واصله، دومین سمپوزیوم ملی و گردشگری سبز کشور در حاشیه هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران برگزار شد.

24 بهمن 1402

جانشین برقی پراید راهی بازار می شود، عکس

گویا کرمان موتور طرح عرضه خودرو برقی جک E30X را در دستور کار قرار داده و به زودی شاهد ورود این خودرو با نام کی ام سی E30X به ایران خواهیم بود.

22 بهمن 1402

دموی Final Fantasy 7 Rebirth منتشر شد؛ آخرین تریلر آن را تماشا کنید

استودیوی اسکوئر انیکس (Square Enix) به تازگی اعلام کرده که نسخه دموی Final Fantasy VII Rebirth هم اکنون از طریق فروشگاه پلی استیشن در دسترس است.

20 بهمن 1402

راهنمای خرید برترین گوشی سامسونگ برای عکاسی؛ از گران ترین تا مقرون به صرفه ترین

سامسونگ گوشی های هوشمند خود را در هر رده قیمتی که باشد، با ویژگی های بسیار کارآمدی در اختیار کاربران قرار می دهد و یکی از این ویژگی ها که اتفاقاً تا حد بسیار زیادی توانسته نظر کاربران بیشماری را به خود جلب کند، سیستم دوربین قدرتمند گوشی هاست که نسبت به...

17 بهمن 1402

بازی Dave the Diver برای کنسول های پلی استیشن عرضه خواهد شد

اگر شما از هواداران سبک مستقل (Indie) باشید با بازی دیو غواص (Dave the Diver) آشنایی دارید. یک بازی بسیار ساده و در عین حال زیبا که توانست توجه افراد بسیار زیادی را به خود جلب کند. بازی دیو غواص تا الان تنها برای کامپیوتر در دسترس بود و این موضوع باعث شد افراد زیادی...

16 بهمن 1402

هوندا ENS1 (وزل برقی) تعیین خودرو ایرانیان رونمایی شد ، آنالیز فنی و امکانات

هوندا ENS1 که نسخه الکتریکی Honda Vezel به شمار می رود، در جریان نمایشگاه خودرو تهران به وسیله تعیین خودرو ایرانیان رونمایی شد. این کراس اوور الکتریکی قرار است با باتری های 68.8 کیلووات ساعتی و پیمایش 510 کیلومتری با یکبار شارژ کامل در کشور به فروش برسد.

15 بهمن 1402

سامسونگ سکوت خود را شکست!

تی ام رو، رئیس بخش گوشی های هوشمند سامسونگ، سکوت خود را درمورد برنامه های این شرکت برای گلکسی AI پس از توقف خدمات رایگان آن در سال 2025 شکست.

10 بهمن 1402

فورتنایت به iOS باز خواهد گشت؛ فعلا در اروپا

تقریبا چهار سال پس از حذف شدن از اپ استور، اپیک گیمز (Epic Games) اخیرا اعلام کرده است که نسخه iOS بازی فورتنایت را بازگردانده است اما این بازی فعلا تنها برای کشورهای اتحادیه اروپا در دسترس خواهد بود.

10 بهمن 1402

راهنمای خرید بهترین ساعت های هوشمند هایلو؛ 7 مدل کار راه انداز و خوش قیمت

اگر چند سال پیش ساعت هوشمند به عنوان یک ابزار تازه و فانتزی شناخته می شد، اما امروزه این گجت پوشیدنی به یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین لوازم جانبی دیجیتال بین افراد مختلف تبدیل شده است. تعداد زیادی از شرکت های مختلف در سراسر جهان، به تولید و عرضه ساعت...

7 بهمن 1402

آیفون 16 پرو مکس با سنسور دوربین بزرگ تری عرضه می شود

طبق شایعات نو مطرح شده، آیفون 16 پرو مکس به سنسور دوربین اصلی بزرگ تر و پیشرفته تری مجهز خواهد شد که کیفیت عکاسی و فیلم برداری را بهبود می بخشد. این ادعا از سوی یکی از افشاگران مشهور مطرح شده که با نام کاربری Digital Chat Station در شبکه های اجتماعی فعالیت دارد و...

5 بهمن 1402

رندرهای پرچم دار بعدی گوگل پیکسل، عکس

دیجیاتو نوشت: باتوجه به این رندرها، پرچمدار آینده گوگل احتمالاً برخلاف پیکسل های 6 تا 8 دارای لبه های صاف با انحنای بسیار کم است.

4 بهمن 1402

راهنمای نصب کارت گرافیک؛ آموزش گام به گام

آیا قصد نصب کارت گرافیک روی سیستم کامپیوتر خود را دارید؟ در این مقاله به شما کمک می کنیم تا کارت گرافیک نو خود را روی کامپیوتر نصب کنید.

2 بهمن 1402

اپراتورها IPv6 را برای کاهش پکت لاست و کندی سرعت اینترنت فعال می نمایند

شنیده می گردد یک اپراتور موبایل برای کاهش پکت لاست و کندی سرعت اینترنت؛ IPv6 را فعال نموده است. رئیس رگولاتوری هم تایید کرد استفاده از IPv6 در دستور کار قرار گرفته است.

2 بهمن 1402

پاکستانی ها به جای پراید این خودرو را سوار می شوند!، عکس

بدون شک پرتیراژترین و پرفروش ترین خودرو داخلی ایران، پراید است؛ یک خودروی غیر ملی که امتیاز فراوری آن از آمریکا به کره و از کره به ایران رسید؛ سایپا طی سال های 75 تا 99 بیش از 3 میلیون و 615 هزار نسخه از این خودرو را فراوری کرد و به فروش رساند.

28 دی 1402
تعداد: (348)