توزیع 60 هزار قبض عوارض شهری

به گزارش وبلاگ ساعتچی، سرپرست شهرداری شهرکرد از شروع توزیع انبوه حدود 60 هزار قبض عوارض شهری سال 98 این شهرداری شامل عوارض نوسازی، بهای خدمات پسماند و فضای شهری (کسب و پیشه) اطلاع داد.

توزیع 60 هزار قبض عوارض شهری

به گزارش وبلاگ ساعتچی به نقل از ایسنا، محمدرضا امیدی، اظهار کرد: برای رفاه حال شهروندان و کاهش مراجعه نمایندگان حضوری به مناطق شهرداری، با برنامه ریزی های انجام شده این قبض ها به وسیله اداره پست به در منازل شهروندان ارسال می گردد.

سرپرست شهرداری شهرکرد در استان چهارمحال و بختکمک اضافه کرد: شهروندان تا خاتمه امسال مهلت دارند تا به وسیله سایت شهرداری به نشانی www.shahrekord.ir و یا درگاه های غیر حضوری نزد بانک های شهر، ملی، ملت، پست بانک، صادرات، قوامین و مسکن عوارض خود را پرداخت نمایند.

امیدی تأکید کرد: مودیانی که عوارض نوسازی را به موقع پرداخت نمایند از 10 درصد جایزه خوش حسابی بهره مند خواهند شد.

سرپرست شهرداری شهرکرد ادامه داد: اخذ عوارض نوسازی بر اساس قانون نوسازی و عمران شهری مصوب سال 1347 صورت می پذیرد.

امیدی بیان نمود: دریافت سالانه بهای خدمات پسماند شهری نیز بر اساس قانون مدیریت پسماند ابلاغی از سوی سازمان شهرداری ها و دهکمک کشور انجام می گردد و همچنین عوارض بر فضای شهری مورد استفاده بر فعالیت های فصلی، دائمی و همه واحدهای تولیدی، خدماتی و مالی طبق مصوبه شورای اسلامی شهر اخذ می گردد.

وی ابراز امیدواری کرد شهروندان با پرداخت به موقع عوارض، شهرداری را در پیشرفت، توسعه پروژه ها و برنامه های مجموعه مدیریت شهری کمک نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "توزیع 60 هزار قبض عوارض شهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 60 هزار قبض عوارض شهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید