تشکیل سازمان اقتصاد و فرهنگ برای هنرمندان در دستور کار نمایندگان

به گزارش وبلاگ ساعتچی، تهران (پانا) - نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت امروزه هنرمندان کشورمان دغدغه های معیشتی، بیمه ای و رفاهی دارند که باید به این دغدغه پاسخ مثبت داده گردد از این رو طرحی در دستورکار است تا با تشکیل یک سازمان همانند تامین اجتماعی برای هنرمندان به تمام دغدغه آن ها پاسخ داده گردد.

تشکیل سازمان اقتصاد و فرهنگ برای هنرمندان در دستور کار نمایندگان

به گزارش فارس، غلامرضا منتظری نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از تشکیل سازمان اقتصاد و فرهنگ برای هنرمندان اطلاع داد و گفت: امروزه هنرمندان کشورمان دغدغه های معیشتی، بیمه ای و رفاهی دارند که باید به این دغدغه پاسخ مثبت داده گردد از این رو طرحی در دستور کار داریم تا بتوانیم با تشکیل یک سازمان همانند تامین اجتماعی برای هنرمندان به تمام دغدغه آن ها پاسخ دهیم.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: با یاری مرکز پزوهش های مجلس کارهای کارشناسی اولیه صورت گرفته است و اکنون در دستور کار کمیسیون فرهنگی است.

منتظری با بیان اینکه دولت هم می تواند لایحه ای تحت همین عنوان به مجلس ارسال کند، بیان داشت: دغدغه های هنرمندان بسیار زیاد و ظریف است از این رو باید در تصویب این قانون تمام جوانب رعایت گردد و یک قانون جامع و کامل مصوب گردد.

وی گفت: با تشکیل چنین سازمانی دیگر هنرمندان دغدغه آینده کاری و معیشتی و بعلاوه بیمه ای نخواهند داشت.

منبع: خبرگزاری پانا

به "تشکیل سازمان اقتصاد و فرهنگ برای هنرمندان در دستور کار نمایندگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل سازمان اقتصاد و فرهنگ برای هنرمندان در دستور کار نمایندگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید