اخبار و رویدادها

واستو یا فنگشویی؛ کدام روش دکوراسیون برای شما مناسب تر است؟

بدون شک نام فنگ شویی و دکوراسیون از طریق آن به گوش شما هم رسیده است. این سبک از دکوراسیون و چیدمان چینی معروفیت جهانی دارد اما جالب است بدانید که یک سبک معماری شرقی دیگر که فنگ شویی یک برداشت ساده از آن است، در کشورهای غیر آسیایی معروفیت بیشتری دارد. واستو...

4 اردیبهشت 1403

حرکت عجیب آنا نعمتی در کوهستان!

آنا نعمتی بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه شخصی اینستاگرام خود عکسی از خودش که در حال دوچرخه سواری در کوه می باشد منتشر کرد.

1 اردیبهشت 1403

رضوانی، پورشه 911 را متحول می کند ، عکس

رضوانی در حال ورود به دنیای پورشه هایی با تم کلاسیک است. شما می توانید یک پورشه 911 نسل 992 را داشته باشید که با پنل های بدنه ای و کارایی ارتقا یافته تغییر کرده است. جدیدترین محصول رضوانی، RR1 نام دارد که در سه نسخه با قدرت 550 تا 750 اسب بخار موجود است.

29 فروردین 1403

شاسی بلند غول پیکر با هزار اسب بخار قدرت، رقیب آسیایی هامر

شاسی بلند غول پیکر الکتریکی دانگ فنگ با 1073 اسب بخار قدرت و قیمت 160 هزار دلار ابتدا در سوئیس و سپس در دیگر بازارهای اروپایی عرضه می شود.

27 فروردین 1403

آشتی طبیعت با تپه ماهورهای خالدنبی!

منطقه گردشگری خالدنبی و تپه ماهورهای زیبای آن بار دیگر سرسبز و مخملی شده و دوست داران طبیعت را گرد خود جمع کرد.

24 فروردین 1403

علت خستگی بی علت و راهکار رهایی از آن

اگر شما هم اغلب اوقات به شکل عجیبی احساس خستگی می کنید اما نمی توانید علت اصلی آن را پیدا کنید، مطلب مناسبی را برای مطالعه انتخاب نموده اید. خستگی بی علت و عجیب می تواند منجر به عصبانیت بی علت، احساس افسردگی، عدم تمایل به برقراری ارتباط با دیگران و حتی...

20 فروردین 1403

باتری کاغذی ژاپنی از آب برق می گیرد

محققان دانشگاهی در ژاپن یک باتری منیزیم-هوا از جنس کاغذ ابداع نموده اند که حافظ محیط زیست و قدرتمند است و با آب کار می نماید.

19 فروردین 1403

خودروی لوکس چینی راهی بازار شد، عکس

هونگچی برند لوکس متعلق به گروه فاو چین از مدل 2024 سدان اچ9 خود رونمایی کرد.

16 فروردین 1403

کاهش 26درصدی مسافرت با قطار و اتوبوس در نوروز سال جاری، مردم سفر با خودرو شخصی را ترجیح دادند

این موضوع درباره حمل ونقل ریلی هم صدق می نماید. در نوروز 1403، یک میلیون و 440 هزار نفر با قطار سفر کردند، در حالی که این رقم برای سال گذشته یک میلیون و 740 هزار گردشگر بود و کاهش 12 درصدی را نشان می دهد.

14 فروردین 1403

فرصت نادر رصد دنباله دار مادر اژدهایان در آسمان هفته دوم فروردین 1403

هفته دوم فروردین 1403 به جز رصد بامدادی ماه، می توانید دنباله دار هیجان انگیزی را در آسمان رصد کنید که تا پایان قرن بازنمی شود.

11 فروردین 1403

راهنمای خرید مقرون به صرفه ترین گوشی اندروید؛ 9 مدل کار راه انداز با امکانات قابل قبول

در دنیای امروز، گوشی های هوشمند به ابزاری ضروری برای ارتباط، کار، سرگرمی و حتی یادگیری تبدیل شده اند. اما خرید یک گوشی هوشمند با توجه به تنوع و گستردگی محصولات موجود در بازار ممکن است سخت باشد، به خصوص زمانی که شما بودجه محدودی را برای انجام این کار در...

8 فروردین 1403

چرا خورشیدگرفتگی پیش رو مهم است؟

میلیون ها نفر در شمال مکزیک، ایالات متحده و جنوب شرقی کانادا در هشتم آوریل امسال (20 فروردین) شاهد تاریکی در روز و فرصت دیدن تاج خورشید با چشم غیرمسلح خواهند بود.

6 فروردین 1403

هوش مصنوعی به واتساپ آمد!

در نسخه نو بتای واتس اپ اندروید سه ابزار ویرایش پیشرفته هوش مصنوعی برای تصاویر اضافه شده است.

5 فروردین 1403

برترین دوربین های کانن از نگاه خبرنگاران مگ

اگر تا حدی به دنیای عکاسی علاقه داشته باشید، قطعا با برند کانن که از پیشتازان این صنعت است، آشنایی دارید و اگر بخواهید کمی تخصصی تر کار کنید، اینجاست که برترین دوربین های کانن برای شما اهمیت پیدا می نماید.

3 فروردین 1403

تغییر کاربری هواپیماهای باربری آمریکایی به بمب افکن!، عکس

نیروی هوایی ارتش ایالات متحده در حال تغییرکاربری هواپیماهای باربری خود به هواپیماهایی است که استفاده نظامی دارند و می توانند سه برابر بیشتر بار حمل کنند.

29 اسفند 1402

وزیر ارتباطات: پوشش فیبر نوری از مرز 7 میلیون نفر عبور کرد

عیسی زارع پور گفت پوشش فیبر نوری کشور از مرز 7 میلیون خانوار عبور کرده است و پیش بینی می کنیم در سال 1403 به مرز 14 میلیون نفر برسیم. وزیر ارتباطات گفت پوشش فیبر نوری شهرهای تهران تا شهریور ماه تکمیل می شود.

28 اسفند 1402

دشت سوسن بهشت گردشگران نوروزی

مردمان روستاهای دشت سوسن بختیاری های مهربان و خون گرمی هستند که به دام پروری و کشاورزی مشغول هستند و محصولاتی چون برنج کشت می کنند.

25 اسفند 1402

عکس ، ماشین تازه لوکس ترین خودروساز چین

هونگچی New Energy، یک برند فرعی تحت برند هونگچی، گفت که سدان الکتریکی آینده هونگچی EH7 در 20 مارس در چین عرضه خواهد شد. EH7 قبلاً با کد E001 شناخته می شد.

22 اسفند 1402

5 ویژگی که لپ تاپ تازه شما باید داشته باشد

اگر در پی خرید یک لپ تاپ تازه هستید، به راحتی ممکن است با صدها گزینه موجود گیج شوید. به نظر می رسد هر لپ تاپی مجموعه ای متفاوت از امکانات ضروری را تبلیغ می کند که بر سردرگمی شما می افزاید. اما حقیقت این است که بیشتر این موارد فقط برای به دست آوردن پول شما...

21 اسفند 1402

بررسی سهند بهترین خودرو سدان شهری ایران که کشته شد

سهند سایپا می توانست بهترین سدان شهری و مالی ایران باشد، اگر سایپا دنبال راه درست بود. حالا اما می توان گفت تیبا یک از این خودرو بهتر است. خودرو سهند سایپا که در پارس خودرو تولید خواهد شد را بررسی کردیم تا بگوییم چگونه است؟ آیا ارزش خرید دارد؟ مزایا و معایب...

20 اسفند 1402
تعداد: (1334)