افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ در خراسان رضوی صحت ندارد

به گزارش وبلاگ ساعتچی، مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر قیمت مرغ و تخم مرغ در سطح بازار همسو با قیمت های مصوب بوده و در خراسان رضوی افزایش پیدا نکرده است.

افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ در خراسان رضوی صحت ندارد

ناصر شعربافیان مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر قیمت مرغ و تخم مرغ در سطح بازار همسو با قیمت های مصوب بوده و در خراسان رضوی افزایش پیدا ننموده است.

او اضافه نمود :در حال حاضر قیمت مرغ و تخم مرغ در سطح بازار همسو با قیمت های مصوب بوده و افزایش پیدا ننموده است نرخ مصوب همان قیمت قبل برای مرغ هر کیلوگرم 59 هزار و 800 و برای تخم مرغ هر کیلوگرم 39 هزار و 500 تومان است.

مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: به واحد های تولیدی و توزیعی اعلام شده تا زمانی که ستاد تنظیم بازار کشور نرخ جدیدی اعلام نکند، نرخ های قبلی به قوت خود باقی است؛ بنابراین با تخلفات انجام شده توزیع کنندگان و تولیدکنندگان و هرگونه افزایش خودسرانه قیمت برخورد جدی می گردد.

ناصرشعربافیان اعلام کرد: متاسفانه به علت افزایش قیمت در یک سال گذشته، سرانه مصرف مردم در اقلامی مانند گوشت مرغ کاهش پیدا نموده است.

وبلاگ ساعتچی خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ در خراسان رضوی صحت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ در خراسان رضوی صحت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید