افزایش قیمت بنزین شایعه یا واقعیت؟

به گزارش وبلاگ ساعتچی، عضو کمیسیون انرژی مجلس درباره افزایش قیمت گازوئیل و بنزین گفت: این شایعه را بارها دولت و مجموعه وزارت نفت تکذیب نموده اند و قطعا هیچگونه افزایش نرخ بنزین، نفت و گازوئیل در دستور کار قرار ندارد.

افزایش قیمت بنزین شایعه یا واقعیت؟

به گزارش تسنیم، هادی بیگی نژاد در حاشیه بازدید از رویداد هم افزایی مدیریت ایران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا شایعات افزایش قیمت گازوئیل و بنزین صحت دارد، گفت: این شایعه را بارها دولت و مجموعه وزارت نفت تکذیب نموده اند و قطعا هیچگونه افزایش نرخ بنزین، نفت و گازوئیل در دستور کار قرار ندارد.

وی این شایعات را توطئه دشمنان برای سلب آسایش مردم ایران دانست و اضافه نمود: شایعه افزایش قیمت بنزین، موضوعی است که فقط در دولت سیزدهم بارها مطرح شده است. با علم به اینکه بنزین یک کالای استراتژیک و مهم برای جامعه است، هر بار عده ای با هدف برانگیختن باور مخاطبان و بعلاوه تشویش اذهان و روحیه اجتماع، اخبار کذبی در مورد افزایش قیمت بنزین مطرح می نمایند؛ در حالی که نه در دولت و نه در مجلس شورای اسلامی هیچ طرحی در مورد افزایش قیمت سوخت در دست آنالیز نیست. حتی بارها مقامات کشور اعلام نموده اند که قیمت بنزین در امسال یعنی سال 1401تغییری نخواهد داشت.

منبع: فرارو

به "افزایش قیمت بنزین شایعه یا واقعیت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش قیمت بنزین شایعه یا واقعیت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید