راهنمای سفر

چگونه سفر کم هزینه به استانبول داشته باشیم؟

اگر در پی سفری مقرون به صرفه به استانبول هستید، باید بعضی از نکات و راهکارها را دنبال کنید که در نهایت باعث می شوند تا هزینه کلی سفر شما به ترکیه و شهر زیبای استانبول، به حداقل برسد.

3 آبان 1402

ببینید ، سد نمرود؛ جاذبه ای در نزدیکی تهران ، جاده بکری که فیروزکوه را به هراز وصل می نماید ، تمجید ناصرالدین شاه از رودخانه دلیچای

سد نمرود روستای سله بن یکی از جاذبه های گردشگری در اطراف فیروزکوه است که در نزدیکی تهران واقع شده است.

30 فروردین 1402

سفر زمینی به استانبول

همه ما به سفر کردن علاقه مند هستیم اما شاید تهیه هزینه های سفر برای ما بسیار سخت باشد به همین علت بسیاری از افراد سفر ارزان را ترجیه میدهند.

21 بهمن 1401

راهنمای سفر با خودروی شخصی ، این نکات مهم رو در نظر بگیرید!

وقتی به فصل تعطیلات برسیم، جنب و جوش خاصی در بین همه افراد دیده میشه. اولین نکته ای که ممکنه اکثرا به فکر همه برسه، سفر هست . برخی ها سفر با هواپیما رو ترجیح میدن و برخی ها هم با اتوبوس و قطار، اما برای دسته سوم، خودروی شخصی از محبوب ترین وسایل مسافرت محسوب...

3 بهمن 1401

راهنمای سفر با سگ تان!

سگ ها مانند گربه ها نیستند که بتوان آنها را در خانه تنها گذاشت و به سفر رفت. به علاوه اگر همه جوانب را در نظر بگیرید و به درستی برنامه ریزی کنید، سفر با سگ تان به یکی از سفرهای فراموش نشدنی تان تبدیل خواهد شد.

21 مرداد 1401

شبه جزیره بالکان؛ برترین منطقه اروپا برای سفر جاده ای

شبه جزیره بالکان که یکی از برترین منطقه ها اروپا برای سفر جاده ای محسوب می گردد، منظره ها طبیعی فوق العاده زیبا و کشورهایی با آثار تاریخی و فرهنگی غنی را در خود جای داده است.

20 اردیبهشت 1401

سفر موشک ویرجین گلکتیک به مدار را زنده تماشا کنید

شرکت ویرجین گلکتیک در حال انجام آماده سازی های نهایی برای اولین سفر دارای خدمه خود به فضا است و این رویداد را می توانید همزمان به صورت آنلاین مشاهده کنید.

12 مرداد 1400

بازدید وزیر راه از بافت فرسوده و فرودگاه مسجدسلیمان

خبرنگاران/خوزستان وزیر راه و شهرسازی از بافت فرسوده و فرودگاه مسجدسلیمان بازدید کرد.

4 بهمن 1399

سه پیشنهاد هیجان برای طبیعت گردی در ایران زیبا

با آمدن بهار و تابستان باید کوله بار سفر را بست و دل به جاده زد. طبیعت در این ایام حال و هوایی رویایی دارد. با وجود روزهایی پر باران در شروع سال جدید سراسر ایران چهره ای پررنگ به خود گرفته است. حیف است که دیدار با طبیعت را در این روزها از دست بدهید. پس بند...

1 مرداد 1398

گفت وگوی خبرنگاران با قائم مقام پیشین پرسپولیس؛ از مسائل برای آوردن برانکو و حمایت پروین از درخشان تا انتخاب جانشین کی روش

قائم مقام پیشین باشگاه پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگاران ناگفته های زیادی را در مورد حضور برانکو در این تیم، جدایی محمود خوردبین و خیلی از مسائل دیگر بر زبان آورد.

12 تیر 1398

پیغام مدیر کل هنرهای نمایشی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

مدیر کل هنرهای نمایشی به مناسبت هفتم فروردین روز ملی هنرهای نمایشی و روز جهانی تئاتر، ضمن تبریک این روز، تقارن روز ملی هنرهای نمایشی با نوروز ایرانی را جلوه قابل تأمل، زیبا و خجسته دانست و آن را به خانواده هنرهای نمایشی تبریک گفت.

9 تیر 1398

تالاب های بین المللی هرمزگان آماده حضور گردشگران

بندرعباس - خبرنگاران - تالاب ها درعین حال که بزرگترین تثبیت کننده های کربن گازی هستند، منشاء اصلی تغییرات اقلیمی به شمار می روند و در حوزه گردشگری نیز فرصتی مناسب برای دیدن زیبایی هایی طبیعت محسوب می شوند.

9 تیر 1398

اتصال گناوه به راه آهن خوزستان با جدیت پیگیری می شود

به گزارش خبرنگاران، سید علی پاک نژاد صبح پنجشنبه در نشست با خبرنگاران شهرستان گناوه گفت: توجه به فرهنگ و ادبیات رسانه ها، شهرت رسانه ای و جذب مخاطب رمز و راز موفقیت در امور رسانه ای است و توجه به اخلاق در حوزه رسانه ضروری است.

5 تیر 1398

پنجمین همایش ملی فضای مجازی پاک گشایش یافت

تهران- خبرنگاران- پنجمین همایش ملی فضای مجازی پاک با رویکرد و شعار صیانت؛ لازمه توسعه فضای مجازی و با حضور مسئولان، صاحبنظران، اعضای هیات علمی و دانشجویان این حوزه شروع به کار کرد.

3 تیر 1398

تنها بادگیر دو طبقه ایران روی اسکناس های 2000 ریالی

تنها بادگیر دو طبقه ایران واقع در خانه تاریخی آقازاده ابرکوه به لحاظ برخورداری از مهندسی بی نظیر، عمل تهویه هوا را حتی در روزهایی که باد زیادی نمی وزد، انجام می دهد.

1 تیر 1398

فعالیت 17 تشکل مردم نهاد میراث فرهنگی در استان کرمان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان کرمان، غلامرضا فرخی در مراسم اختتامیه دوره های آموزشی تشکلهای مردم نهاد میراث فرهنگی استان کرمان که با حضور مدیر کل دفتر امور مجامع و تشکلهای مردم نهاد سازمان میراث فرهنگی کشور برگزار شد،...

25 خرداد 1398

سوت نخستین قطار گردشگری در لرستان به صدا در می آید

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: سوت نخستین قطار گردشگری ایران با ظرفیت 336 جایگاه در استان لرستان به صدا در می آید.

23 خرداد 1398