سه پیشنهاد هیجان برای طبیعت گردی در ایران زیبا

به گزارش وبلاگ ساعتچی، با آمدن بهار و تابستان باید کوله بار سفر را بست و دل به جاده زد. طبیعت در این ایام حال و هوایی رویایی دارد. با وجود روزهایی پر باران در شروع سال جدید سراسر ایران چهره ای پررنگ به خود گرفته است. حیف است که دیدار با طبیعت را در این روزها از دست بدهید. پس بند کفش هایتان را محکم کنید و با باری سبک پا به جاده ماجراجویی بگذارید. وقت آن است که با طبیعت هماهنگ شوید و این خرمی را جشن بگیرید.

سه پیشنهاد هیجان برای طبیعت گردی در ایران زیبا

به گزارش وبلاگ ساعتچی، بنابر اعلام سفرزون، از میان مکان هایی که در این ایام پرطرفدار هستند ما برای شما سه پیشنهاد هیجان انگیز داریم. پس تا دیر نشده رخت جستجو در طبیعت به تن کنید. در این گردش می توانید از میان اقیانوس ابرها بگذرید، در پس جنگل های گیلان، راز قلعه ای کهن را کشف کنید و در زلالی رودی خود را کشف کنید.

جنگل ابر شاهرود، عاشقانه ای میان آسمان و زمین

جنگل ابر شاهرود در این روزها خیالتان را پرواز می دهد. این جنگل آرزوی کودکی هایمان را برآورده می نماید! وقت آن است که دست هایتان را به ابرها بکشید. اگر اهل طبیعت گردی هستید و چشم هایتان می خواهند فراموش نشدنی ترین تصویر را ببینند، راهی شاهرود شوید. پیش از سفر بدانید که راستا طولانی برای پیاده روی در پیش دارد. پس حتماً وسایل ضروری سفر را همراه خود داشته باشید. از اواسط بهار تا میانه های پاییز، جنگل ابر آماده یک میزبانی آسوده است. این روزها را برای کسب تجربه ای بی نظیر از دست ندهید.

قلعه رودخان، عظمتی پنهان در جنگل

در پس برگ و بار درختان جنگل گیلان یکی از زیباترین قلعه های تاریخی ایران قرار گرفته است. قلعه رودخان از دیدنی ترین جاذبه های فومن است. این قلعه رازآلود که تاریخی طولانی از سر گذرانده مسافرانش را به چالشی طولانی دعوت می نماید. شما برای رسیدن به قلعه رودخان باید هزار پله را طی کنید! این راستا که آغشته به بوی جنگل و طراوت شبنم ها است، می تواند یک ماجراجویی تمام عیار باشد.

سفر برای پیدا کردن قلعه رودخانه از آن طبیعت گردی هایی است که در این روزهای سال به شما پیشنهاد می گردد. تا گرمای شرجی جنگل بر همه جا سایه نینداخته و بارش های فصلی طراوتی بی نظیر به منطقه آورده اند، کفش های پیاده روی تان را به پا کنید و به اکتشاف بپردازید.

دریاچه گهر، رویایی از سر اتفاق

یکی از جاذبه های بی نظیر لرستان دریاچه گهر است. دریاچه ای که به لطف زمین لرزه ای در دل کوه ها ایجاد شد. این دریاچه آن قدر زلال و شفاف است که تصویر طبیعت زیبای اطرافش را مانند آینه ای به نمایش می گذارد. دریاچه گهر در منطقه حفاظت شده اشترانکوه قرار گرفته است و برای بازدید از آن باید تا 15 خرداد صبر کنید. درست در همین زمان تا اوایل پاییز فرصتی بی نظیر در اختیار دارید که از این طبیعت لذت ببرید. این منطقه حفاظت شده زیستگاهی است ارزشمند که در آن می توانید گونه های مختلفی از حیوانات را ببینید. از این جانداران ارزشمند می توان به پلنگ ایرانی اشاره نمود. همچنین دریاچه گهر محل زندگی ماهیانی هستند که جریان زندگی در این منطقه را لطیف تر نموده اند. به درود سفر کنید و از این شگفتی طبیعی لذت ببرید. بازدید از دریاچه گهر به یکی از بهترین تجربیات طبیعت گردی شما تبدیل می گردد.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سه پیشنهاد هیجان برای طبیعت گردی در ایران زیبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه پیشنهاد هیجان برای طبیعت گردی در ایران زیبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید