اخبار مجلس

آمل می تواند به یکی از قطبهای بومگردی شمال کشور تبدیل گردد

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای واصله و گزارش های منتشر گشته، آمل می تواند به یکی از قطبهای بومگردی شمال کشور تبدیل گردد.

7 دی 1402

واکنش معاون شهردار به مسکن 25 متری ، این خبر از اساس کذب بود ، اتحادیه مدعی ساخت این خانه ها، تا به امروز فعالیتی نداشته است

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در یک برنامه تلویزیونی گفت: موضوع ساخت مسکن 25 متری از اساس کذب است.در مورد اتحادیه ای که خبر ساخت مسکن 25 متری را اعلام کردند؛ آنالیز کردیم و تا به امروز سابقه ای از این اتحادیه وجود نداشت.

22 شهریور 1402

چمران: مجوز واردات اتوبوس کم کارکرد را دریافت نموده ایم ، تمام بحران ما به علت کمبود اتوبوس و واگن مترو است

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه مجوز واردات اتوبوس های کم کارکرد از دولت و مجلس گرفته شده است، گفت: در مورد واردات اتوبوس های کم کارکرد مخالفت محیط زیست معنایی ندارد.

6 تیر 1402

میزان افزایش حقوق معلمان در سال 1402 ، توضیحات معاون وزیر آموزش و پرورش

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش درباره افزایش حقوق معلمان توضیحاتی را ارائه کرد.

12 بهمن 1401

به جای تعارف، فکری به حال نقش دنیا کنید

از معاونت میراث فرهنگی کشور تقاضا گردد تعارفات سازمانی، اداری و شخصی را کنار گذاشته و با قاطعیت و جدیت تمام، حق هیچ گونه اظهارنظر و دخالت دیگری را به مدیر کل، معاون و اعضای شورای فنی استان در مسئله گذر آقا نجفی ندهد.این خبر در بخش حفظ میدان نقش دنیا جای...

5 بهمن 1401

حقوق ها چقدر خرج روی دوش دولت می گذارد؟

دولت در لایحه بودجه سال آینده 1454هزار میلیارد تومان هزینه در بخش های مختلف برای خود برآورد نموده است که حدود 405هزار میلیارد تومان برای جبران خدمت به کارکنان در نظر گرفته شده است.

26 دی 1401

افزایش حقوق کارکنان دولت از نیمه دوم سال جاری اعمال می گردد

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: به پیشنهاد دولت و با تصویب مجلس، افزایش حقوق کارکنان دولت، بازنشستگان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد از نیمه دوم سال جاری اعمال می گردد.

22 مهر 1401

پایش پیشنهادهای دستگاه های اجرایی برای سفر دوم رئیس جمهور

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: پیشنهادهای اولیه دستگاه های اجرایی برای سفر دوم رئیس جمهور، احصا و پایش می گردد.

21 شهریور 1401

رد پای افراد خیالی در تملک اراضی منطقه ویژه مالی

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: عده ای در سایه شهرک صنعتی و منطقه ویژه مالی بانه زمین تملک نموده اند اما وجود خارجی ندارند و قدرت و اراده ای برای شناسایی این افراد وجود ندارد.

3 شهریور 1401

نامه انتقادی رئیس بیمه مرکزی به وزیر اقتصاد درباره بودجه

رئیس کل بیمه مرکزی در نامه ای به وزیر اقتصاد نسبت به بعضی تغییرات بیمه ای لایحه پیشنهادی بودجه 1401 در هیئت دولت و پیش از تقدیم به مجلس مواردی را بیان کرد.

24 تیر 1401

مخبر: برخورد با متخلفان در حوزه افزایش اجاره بها تشدید می گردد

جلسه ساماندهی بازار اجاره مسکن امروز به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار گردید و پیشنهادات وزارت راه و شهرسازی برای ساماندهی بازار اجاره مسکن و یاری های حمایتی دولت و ارایه تسهیلات بانکی به متقاضیان واجد شرایط مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

15 تیر 1401

تشکیل سازمان اقتصاد و فرهنگ برای هنرمندان در دستور کار نمایندگان

تهران (پانا) - نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت امروزه هنرمندان کشورمان دغدغه های معیشتی، بیمه ای و رفاهی دارند که باید به این دغدغه پاسخ مثبت داده گردد از این رو طرحی در دستورکار است تا با تشکیل یک سازمان همانند تامین اجتماعی برای هنرمندان به تمام دغدغه...

15 خرداد 1401

با دریافت دیرکرد جریمه از عوارض مخالفت شد

تهران (پانا) - مجلس شورای اسلامی با دریافت جریمه دیرکرد از عوارض بزرگراهی، راه های اصلی تازه و شبکه آزادراهی مخالف هستند و به این مسئله رای ندادند.

4 خرداد 1401

بودجه دانشگاه گیلان برای سال آینده اعلام شد

براساس لایحه تقدیمی دولت به مجلس، بودجه دانشگاه گیلان برای سال 1401، 4 هزار و 781 میلیارد و 50 میلیون ریال پیش بینی شده است.

16 بهمن 1400

سرانجام سومین روز آنالیز صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم در مجلس

ششمین جلسه آنالیز صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم لحظاتی قبل سرانجام یافت.

3 شهریور 1400

بدون حل مسئله آمایش سرزمینی آیین نامه ارتقا به نتیجه نمی رسد ، تعریف یک بسته سیاستی راهی برای برطرف مسائل نظام ارتقا

آخرین اصلاحیه آیین نامه ارتقای اساتید، اعتراض بسیاری از کارشناسان را در پی داشت، به همین منظور به مصاحبه با کارشناس مسائل آموزش عالی پرداختیم تا از چالش های ایجاد شده برای اعضای هیئت علمی پس از اجرای این آیین نامه مطلع شویم.

6 بهمن 1399

روزانه تا 7 میلیون نفر در تهران به وسیله تاکسی، مترو و اتوبوس تردد می نمایند ، بخش عمده آلودگی به کرونا به وسیله حمل و نقل عمومی است

رئیس شورای شهر تهران گفت: بیشترین موارد ابتلا به کرونا و آلودگی به ویروس کووید 19 به ویژه میان قشر ضعیف جامعه به وسیله حمل و نقل عمومی ایجاد شده است.

2 بهمن 1399

زنگنه: همه چیز بستگی به تداوم یا لغو تحریم&zwnjها دارد، بار اقتصادی 400 میلیاردی رایگان شدن گازبهای کم&zwnjمصرف&zwnjها

وزیر نفت با اشاره به رقم فروش نفت در لایحه بودجه 1400 گفت: فعلا همه چیز بستگی به تداوم یا لغو تحریم های آمریکا دارد. در صورت برطرف تحریم افزایش صادرات نفت توسط ما انجام خواهد شد و برای این کار نیازی به اجازه اوپک نیست، زیرا صادرات نفت خام حق مسلم ماست. ...

20 دی 1399

ترامپ و هم&zwnjحزبی&zwnjهایش پیروزی بایدن را نمی&zwnjپذیرند

رسانه های آمریکا از جمله سی ان ان گزارش داده اند نمایندگان جمهوری خواه مجلس سنای آمریکا با تصویب قطعنامه ای که در آن پیروزی انتخاباتی جو بایدن به رسمیت شناخته شده مخالفت کرده اند.

16 دی 1399

خسروی: مصوبات شورای عالی امنیت ملی صرفاً از سوی دبیرخانه این نهاد اعلام می گردد

سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد که مصوبات این شورا و مواضع دبیرخانه آن صرفاً از سوی سخنگوی این نهاد اعلام می گردد و اعلام آن خارج از چارچوب ذکرشده مجاز نیست.

11 دی 1399
تعداد: (37)