18 عنوان برتر سرمایه گذاری در خراسان جنوبی آماده شد

به گزارش وبلاگ ساعتچی، استاندار خراسان جنوبی از آماده سازی 18 عنوان برتر در حوزه های زیرساختی، عمرانی و سرمایه گذاری استان اطلاع داد.

18 عنوان برتر سرمایه گذاری در خراسان جنوبی آماده شد

قناعت در نشست با جمعی از سرمایه گذاران و نمایندگان شرکت سرمایه گذاری چینی گفت: خراسان جنوبی از نظر وسعت سومین و از نظر محرومیت دومین استان کشور است که باید برای توسعه و آبادانی آن کوشش گردد.

او گفت: ورود بخش خصوصی به بهره برداری از این ظرفیت ها علاوه بر ایجاد ارزش افزوده برای استان، برای خود سرمایه گذاران هم منفعت فراوانی به همراه دارد.

قناعت گفت: 18 عنوان برتر در حوزه های زیرساختی، عمرانی و سرمایه گذاری در استان آماده است که می توان با استفاده از تسهیلات تهاتر های نفتی، گازی و پتروشیمی به سرمایه گذاری و اجرای آن ها اقدام کرد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: راه آهن در تسهیل شرایط سرمایه گذاری، کاهش هزینه های سرمایه گذاران و توسعه منطقه نقش بسیاری دارد، مشارکت بخش خصوصی باعث سرعت بخشی پروژه راه آهن می گردد.

او گفت: برنامه های خوبی برای جذب سرمایه گذار و حضور شرکت های بزرگ سرمایه گذاری ایرانی و خارجی به وسیله تهاتر های نفتی، گازی و پتروشیمی در استان داریم.

قناعت گفت: تأمین آب به وسیله خط انتقال دریای عمان، تکمیل راه های اصلی و شریانی و نیز راه آهن از خواسته های اصلی و کلیدی استان است که بر اجرای این طرح ها به وسیله بخش خصوصی تأکید داریم.

استاندار خراسان جنوبی گفت: احداث راه آهن بیرجند- یونسی، هزار و 360 کیلومتر باند دوم، تصفیه خانه فاضلاب در شهرها، پست های تأمین برق برای صنایع و معادن، نیروگاه های خورشیدی، توربین های بادی، صنایع وابسته به اندولوزیت، صنعت اتومبیل سازی، انتقال آب و آبرسانی به شهر ها از جمله طرح های دارای قابلیت سرمایه گذاری به وسیله تهاتر نفت، گاز و پتروشیمی است.

وبلاگ ساعتچی خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "18 عنوان برتر سرمایه گذاری در خراسان جنوبی آماده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "18 عنوان برتر سرمایه گذاری در خراسان جنوبی آماده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید