راهنمای خرید بهترین ساعت های هوشمند هایلو؛ 7 مدل کار راه انداز و خوش قیمت

به گزارش وبلاگ ساعتچی، اگر چند سال پیش ساعت هوشمند به عنوان یک ابزار تازه و فانتزی شناخته می شد، اما امروزه این گجت پوشیدنی به یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین لوازم جانبی دیجیتال بین افراد مختلف تبدیل شده است. تعداد زیادی از شرکت های مختلف در سراسر جهان، به تولید و عرضه ساعت های هوشمند پرداخته اند که یکی از آن ها، شرکت چینی هایلو است که در کشور ما نیز به فعالیت می پردازد. ساعت های هوشمند این شرکت چینی ویژگی های مناسبی را به کاربران ارائه می دهند و در عین حال قیمت بسیار خوبی نیز دارند. اگر قصد خرید یک ساعت هوشمند باکیفیت و قیمت مناسب را دارید، در راهنمای خرید بهترین ساعت های هوشمند هایلو خبرنگاران ما را همراهی کنید تا شما با چند محصول پر امکانات از این برند آشنا کنیم.

راهنمای خرید بهترین ساعت های هوشمند هایلو؛ 7 مدل کار راه انداز و خوش قیمت

ساعت هوشمند هایلو مدل RS4 Plus بند سیلیکونی

با بررسی گران قیمت ترین ساعت هوشمند هایلو در بازار ایران این مقاله را آغاز می کنیم یعنی مدل RS4 Plus. این گجت پوشیدنی یکی از بهترین ساعت های هوشمند هایلو در میان سایر مدل ها به شمار می رود که با یک سری ویژگی های کاربردی و در عین حال قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار گرفته است. هایلو برای این محصول ارزشمند خود از طراحی ساعت های هوشمند اپل بهره برده و شاهد استفاده از طراحی مستطیلی شکل هستیم. وزن این ساعت هوشمند بسیار سبک است و به همین دلیل شما به راحتی می توانید از این محصول در ساعت های طولانی بدون هیچ مسئله ای استفاده کنید. همچنین بدنه این محصول از استیل ضد زنگ تولید شده که کیفیت و دوام بسیار خوبی دارد و در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها به راحتی می تواند دوام بیاورد.

هایلو برای این محصول باکیفیت خود از یک نمایشگر 1.78 اینچی از جنس AMOLED استفاده کرده که از لحاظ نمایش محتواهای تصویری عملکرد بسیار خوبی دارد و قادر است با رزولوشن تصویر 448 در 368 پیکسل رسانه های تصویری را به کاربران نشان دهد. این نمایشگر و وضوح تصویر برای یک ساعت هوشمند در این رنج قیمتی بسیار مناسب است و کمتر دیده می شود. به جهت اینکه پاسخ به فرمان های لمسی کاربران سریع تر انجام شود، وضوح تصویر نمایشگر این ساعت هوشمند با نرخ رفرش ریت 60 هرتزی همراه شده است. به لطف استفاده از نمایشگر AMOLED در این محصول، قابلیت محبوب نمایشگر همیشه روشن (Always On Display) نیز در دسترس کاربران قرار گرفته است. این ساعت هوشمند با سیستم عامل های اندروید 6.0 و iOS 10.0 به بالا کاملاً سازگاری دارد و به راحتی به انواع گوشی های هوشمند مختلف متصل می شود.

این محصول متاسفانه به طور کامل از زبان فارسی در منو و سیستم عامل بدون به هم ریختگی فونت ها پشتیبانی نمی کند و همچنین به جهت نداشتن میکروفون و اسپیکر، کاربران امکان پاسخگویی به تماس های ورودی را از روی ساعت نخواهند داشت. سنسور سنجش اکسیژن خون و ضربان قلب در این ساعت هوشمند تعبیه شده که عملکرد قابل قبولی دارند. هایلو RS4 Plus قابلیت تحلیل و بررسی 105 فعالیت ورزشی دارد و کیفیت خواب شما را نیز مورد بررسی قرار می دهد. در نهایت باید به باتری 230 میلی آمپر ساعتی این ساعت هوشمند مجذوب کننده اشاره کنیم که اگر استفاده سنگینی از آن نداشته باشید، تا 10 روز به شما شارژدهی ارائه می دهد. گواهی IP68 نیز، مقاومت این محصول در برابر آب را به خوبی تضمین می کند.

ساعت هوشمند هایلو مدل MDU RS3 JOKERT

مدل MDU RS3 JOKERT، یکی دیگر از بهترین ساعت های هوشمند هایلو در بازار است که کمتر به آن پرداخته شده، اما ویژگی های بسیار مجذوب کنندهی دارد. این گجت پوشیدنی هایلو برخلاف محصول معرفی شده قبلی از طراحی دایره ای شکل بهره می برد و می تواند برای کاربران کلاسیک پسند انتخاب بسیار مناسبی باشد. از لحاظ سنگینی نیز این ساعت هوشمند جزو، محصولات سبک بازار به شمار می رود و با وزن 46 گرمی آن، کاربران به هیچ عنوان این ساعت را روی مچ دست خود احساس نخواهند کرد و می توانند در مدت زمان های طولانی از آن بهره ببرند. این ساعت هوشمند هایلو مجهز به نمایشگر 1.2 اینچی از جنس AMOLED است که کیفیت نسبتاً مناسبی دارد و قادر است تصاویر را با رزولوشن 390 در 390 پیکسل برای کاربران به نمایش بگذارد.

همچنین هایلو برای محافظت بیشتر از نمایشگر این ساعت، یک شیشه محافظ 2.5D را نیز روی این محصول به کار برده تا آن را در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها به خوبی مقاوم کند. این ساعت هوشمند روشنایی نمایشگر مطلوبی دارد و شما می توانید در زیر نور آفتاب نیز بدون مشکل خاصی از ساعت استفاده کنید. سنجش اکسیژن خون، شمارشگر ضربان و گام شمار از جمله حسگرهای این ساعت هوشمند به شمار می رود که همه آن ها فعال و قابل استفاده هستند. دقت مقدار گیری سنسورهای این ساعت هوشمند بالاست و اما در مجموع عملکردی خوبی دارند. یکی دیگر از ویژگی های مجذوب کننده این ساعت هوشمند خوش قیمت هایلو، مجهز بودن به سنسور GPS است که امکان ردیابی فعالیت های ورزشی شما را در اختیارتان قرار می دهد. این ساعت هوشمند هایلو از 14 حالت مختلف ورزشی پشتیبانی می کند و از آنجایی که تا عمق 50 متری سطح آب نیز ضد آب است، شما می توانید از آن برای انجام فعالیت های ورزشی آبی مانند شنا نیز بدون مشکل خاصی استفاده کنید.

ساعت هایلو یک باتری 230 میلی آمپر ساعتی دارد که با یک بار شارژ، می تواند در استفاده معمولی حدود دو هفته برایتان دوام بیاورد. اما اگر از سنسورها و GPS آن استفاده کنید، این مقدار به 25 ساعت می رسد که باز هم برای یک ساعت هوشمند در این رنج قیمتی کاملاً مناسب است. این ساعت هوشمند با سیستم عامل های اندروید 6.0 و iOS 10.0 به بالا کاملاً سازگاری دارد و به راحتی به انواع گوشی های هوشمند مختلف متصل می شود. از جمله نقاط ضعف این ساعت هوشمند هایلو می توان به عدم داشتن قابلیت مکالمه و پشتیبانی از زبان فارسی اشاره کرد، با این حال اما، باز هم این محصول، یک گجت پوشیدنی با ارزش خرید بالا به شمار می رود.

ساعت هوشمند هایلو مدل Solar Plus RT3

اگر در پی خرید بهترین ساعت های هوشمند پرفروش و محبوب هایلو در بازار هستید، یکی از گزینه ها مدل Solar Plus RT3 است که شما می توانید ویژگی های بسیار کارآمد آن را مورد بررسی قرار دهید. این گجت پوشیدنی امتیاز بالایی از سوی کاربران وبلاگ ساعتچی به دست آورده و حدود بیش از 95 درصد از خریدارانش در وبلاگ ساعتچی ، خرید آن را به سایر کاربران نیز پیشنهاد کرده اند. Solar Plus RT3 از طراحی دایره ای شکلی بهره می برد که المان های یک ساعت هوشمند کلاسیک به خوبی در آن به چشم می خورند. هایلو در طراحی فریم این ساعت، از متریال فلزی الهام گرفته و با الگوبرداری از ساعت های لوکس، فریمی با حاشیه های ظریف و نمایشگر زیبا و وسیع به وجود آورده است. وزن این ساعت هوشمند تنها 39 گرم است و کاربران در استفاده طولانی مدت از آن با هیچ مسئله ای روبرو نخواهند شد.

به لطف پشتیبانی از گواهی IP68، این ساعت هوشمند می تواند تا عمق 50 متری سطح آب دوام بیاورد و شما به راحتی می توانید از آن در محیط های مرطوب نیز استفاده کنید. هایلو برای این ساعت هوشمند خود از یک نمایشگر 1.43 اینچی از جنس AMOLED استفاده کرده که کیفیت بسیار خوبی دارد و با رزولوشن تصویر 466 در 466 پیکسل با حاشیه های نازک زیر تابش مستقیم نور خورشید، بدون افت کیفیت و وضوح کار می کند. به لطف این نمایشگر باکیفیت، قابلیت Always-On برای شما این امکان را فراهم می کند تا در هر لحظه، ساعت، مقدار باتری و شماره پیام ها را نظاره گر باشید. این ساعت هوشمند با دارا بودن میکروفون و اسپیکر، امکان مکالمه تلفنی از طریق بلوتوث را به کاربران فراهم می کند. برای برقراری این ارتباط، از چیپست نوترین نسل بلوتوث یعنی نسخه 5.3 استفاده شده است.

این محصول از طیف گسترده ای از ویژگی های مختلف نظیر شمارنده ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون (SPO2) و مقدار استرس پشتیبانی می کند و شما را تا حدودی از شرایط سلامتی خود آگاه می کند. Solar Plus RT3، یک ساعت هوشمند کاملاً ایده آل برای ورزشکاران است چرا که از حدود 100 فعالیت ورزشی پشتیبانی می کند و دو، پیاده روی، فوتبال و دوچرخه سواری، پرطرفدارترین ورزش های این محصول به شمار می روند. همچنین این گجت پوشیدنی با سیستم عامل های اندروید 7.0 و iOS 10.0 به بالا کاملاً سازگاری دارد و به راحتی به انواع گوشی های هوشمند مختلف متصل می شود. یک باتری 280 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی این محصول در نظر گرفته شده در استفاده های عادی تا 7 روز برای کاربران دوام می آورد و این مقدار در حالت استندبای به حدود 20 ساعت نیز می رسد.

ساعت هوشمند هایلو مدل Ls04 New Version

Ls04 New Version، یکی از بهترین ساعت های هوشمند نو هایلو در بازار است که اگرچه به تازگی روانه بازار شده، اما به لطف ویژگی های مجذوب کنندهش طرفداران زیادی پیدا کرده و حدود 81 درصد از خریدارانش در وبلاگ ساعتچی ، خرید آن را به سایر کاربران نیز پیشنهاد کرده اند. این ساعت هوشمند با بدنه ای گرد و فریمی از جنس آلیاژ آلومینیوم تولید شده که کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و این موضوع را نیز می توان در نگاه اول به این محصول کاملاً به وضوح حس کرد. بهره گیری از آلیاژ آلومینیوم جنس بدنه آن را در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها مقاوم کرده و در عین حال وزن آن را نیز بالا نبرده است. سنگینی وزن این محصول به 46 گرم می رسد و استفاده زیاد از آن مچ دست شما را خسته نمی کند.

ساعت هوشمند هایلو مدل Ls04 New Version از یک نمایشگر 1.2 اینچی از جنس AMOLED بهره می برد که محتواهای تصویری را با رزولوشن خوب 390 در 390 پیکسل برای کاربران به نمایش می گذارد و چگالی تصویر آن نیز به 330 پیکسل بر هر اینچ می رسد. حداکثر روشنایی نمایشگر این ساعت هوشمند مناسب است و کاربران برای استفاده از آن در زیر نور شدید خورشید نیز مشکل خاصی نخواهند داشت. همچنین هایلو روی نمایشگر این ساعت هوشمند خود از گوریلا گلس 3 نیز استفاده کرده که دوام خوبی دارد و در برابر ضربات و خط وخش های احتمالی از نمایشگر محافظت می کند. حسگر شتاب سنج و حسگر اپتیکال ضربان قلب با قابلیت محاسبه سطح اکسیژن خون (SpO2) از جمله سنسورهای این محصول به شمار می روند که عملکرد خوبی دارند و تا حدودی می توان روی دقت آن ها حساب باز کرد. این ساعت هوشمند با بلوتوث نسخه 5.0 به گوشی های با سیستم عامل های اندروید 6.0 و iOS 10.0 به بالا به راحتی متصل می شود و اتصال پایداری را با آن ها برقرار می کند.

این محصول از سنسور GPS نیز پشتیبانی می کند و کاربران امکان ردیابی فعالیت های ورزشی خود را نیز خواهند داشت. این ساعت هوشمند متاسفانه قابلیت مکالمه ندارد و از زبان فارسی نیز در منوی و نمایش پیام ها پشتیبانی نمی کند. این محصول تا عمق 50 متری سطح آب مقاوم است و شما می توانید از آن در محیط های مرطوب نیز استفاده کنید. از دیگر ویژگی های این ساعت می توان به پشتیبانی از 14 حالت ورزشی مختلف، پایش شرایط خواب، کنترل موسیقی، نمایش شرایط آب و هوا، پیدا کردن گوشی و حسگرهای متنوع و کاربردی اشاره کرد. این ساعت از یک باتری با ظرفیت 230 میلی آمپر ساعت استفاده شده تا شما بتوانید با خیال راحت تنها با یک بار شارژ تا 12 روز از ساعت استفاده کنید، همچنین در حالت آماده به کار هم تا 24 روز می تواند به شما شارژدهی ارائه دهد.

ساعت هوشمند هایلو مدل LS02 Global Version

در بین گجت های پوشیدنی هایلو در بازار، مدل های ارزان قیمت نیز دیده می شوند که از جمله آن ها می توان به مدل LS02 Global Version اشاره کرد. این محصول که یکی از بهترین ساعت های هوشمند با نمایشگر مستطیلی شکل هایلو محسوب می شود، طرفداران زیادی دارد و توانسته رضایت حدود 77 درصدی خریدارانش در وبلاگ ساعتچی را به دست بیاورد. این محصول از بدنه ای ترکیبی از فلز و سیلیکون تولید شده که کیفیت ساخت آن به نسبت قیمتی که برای خرید آن می پردازید، مناسب است و در برابر ضربات احتمالی تا حدودی مقاومت خوبی دارد. هایلو برای این محصول خود از یک نمایشگر بزرگ 1.4 اینچی از جنس TFT استفاده کرده که قادر است محتواهای تصویری را با رزولوشن 320 در 320 پیکسل برای کاربران به نمایش بگذارد. اگرچه کیفیت تصاویر نمایشگر TFT به پای تصاویر AMOLED نمی رسد، اما باز هم کیفیت آن برای این رنج قیمتی مناسب است. اطراف نمایشگر این ساعت حاشیه های نسبتاً زیادی دیده می شود و لبه های منحنی در اطراف صفحه نمایش باعث شده که وسعت آن کمی بیشتر به نظر برسد.

ساعت هوشمند هایلو مدل LS02 Global Version با داشتن استاندارد حفاظتی IP68، کاملا مقاوم در برابر ورود آب و گرد و غبار به داخل آن است. این ویژگی، کاربران را از نیاز به خارج کردن ساعت هنگام ورزش های آبی مانند قایق رانی و شنا بی نیاز کرده است. همچنین این محصول از 12 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می کند که می تواند برای افراد ورزشکار گزینه مناسبی باشد. این ساعت با سیستم عامل های اندروید 5.0 و iOS 8.0 به بالا کاملاً سازگار است و از جمله ویژگی های آن می توان به شمارنده ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون و گام شمار اشاره کرد. هایلو برای این محصول خود از یک باتری با ظرفیت 260 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده در صورتی که مایل به استفاده مداوم از سنسور ضربان قلب نباشید، شارژدهی این گجت پوشیدنی حدود 30 روز خواهد بود اما در استفاده روزمره از همه امکانات، این شارژدهی به 20 روز کاهش خواهد یافت. شارژ شدن این محصول نیز 2 ساعت به طول می انجامد.

ساعت هوشمند هایلو مدل RS4 GLOBAL

ساعت هوشمند هایلو مدل RS4 Global یکی از بهترین محصولات نو این شرکت است که با ویژگی های متنوع و مجذوب کننده، توجه کاربران را به خود جلب کرده است. این ساعت هوشمند با طراحی زیبا و منحصر به فرد، در رنگ های متنوعی از جمله مشکی و نقره ای عرضه شده و توانسته رضایت حدود 84 درصد از خریدارانش در وبلاگ ساعتچی را به دست بیاورد. هایلو برای این ساعت هوشمند خود از یک نمایشگر تخت مستطیلی شکل به ابعاد 1.78 اینچی استفاده کرده که از جنس AMOLED است و کیفیت تصویر بسیار مناسبی دارد. این نمایشگر از رزولوشن تصویر 448 در 368 پیکسل پشتیبانی می کند و جزییات محتوای بصری را به خوبی به تصویر می کشد. وزن این ساعت نیز حدود 48 گرم است و این یعنی که کاربران در استفاده های طولانی مدت از ساعت دچار مشکلاتی نظیر خستگی مچ دست نخواهند شد.

بدنه این محصول از جنس آلیاژ آلومینیوم تولید شده که در برابر ضربات احتمالی و خط وخش مقاوم است. در مورد سنسورهای این ساعت هوشمند هایلو باید به سنسور ضربان و مقدار گیری اکسیژن خون این گجت پوشیدنی اشاره کنیم که سلامت شما را به صورت شبانه روزی مورد بررسی قرار داده و در صورت وجود مشکل خاص به شما هشدار می دهد. این ساعت هوشمند برای افراد ورزشکار نیز کاملاً ایده آل است چرا که از 117 فعالیت ورزشی مانند دوچرخه سواری، سنگ نوردی، راه رفتن سریع، دویدن در فضای باز، یوگا، بسکتبال، فوتبال، قایقرانی و ژیمناستیک پشتیبانی می کند.

پشتیبانی از استاندارد ضد آب و ضد گرد و غبار IP68 در ساعت هوشمند هایلو مدل RS4 GLOBAL به چشم می خورد و این موضوع یعنی که ساعت تا عمق 50 متری سطح آب مقاوم است و شما می توانید از آن برای انجام فعالیت های ورزشی نظیر شنا نیز بدون مسئله ای استفاده کنید. یک باتری 230 میلی آمپر ساعتی نیز به عنوان منبع تغذیه این ساعت هوشمند در نظر گرفته شده که در حالت عادی تا 12 ساعت می تواند شما را در انجام دادن کارهایتان همراه کند و این مقدار در حالت استندبای به 20 روز نیز می رسد. برای شارژ کردن این محصول نیز باید 2 ساعت منتظر بمانید.

ساعت هوشمند هایلو مدل RT2

می رسیم به مدل RT2 که یکی از بهترین ساعت های هوشمند ارزان قیمت هایلو در بازار به شمار می رود و با توجه قیمتی که دارد، ویژگی های مناسبی را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد. این ساعت هوشمند صفحه گرد از جنس استیل فلز بسیار مقاوم ساخته و نمایشگر 1.32 اینچی از جنس LCD آن، تصاویر را با وضوح 360 در 360 پیکسل برای کاربران به نمایش می گذارد. وزن این محصول نیز حدود 55 گرم است و برای مچ های ظریف نیز انتخاب مناسبی به شمار می رود. سنسور اکسیژن خون (SPO2)، سنسور ضربان قلب، سنسور ژیروسکوپ، سنسور پایش خواب، کنترل موزیک و سنسور پایش عادت ماهانه برای بانوان از جمله ویژگی های سلامتی این ساعت محسوب می شود. این ساعت هوشمند هایلو تا عمق 50 متری سطح آب مقاوم است و باتری با ظرفیت 330 میلی آمپر ساعتی آن نیز شارژدهی مناسبی را به کاربران ارائه می دهد.

منبع: وبلاگ ساعتچی

منبع: دیجیکالا مگ

به "راهنمای خرید بهترین ساعت های هوشمند هایلو؛ 7 مدل کار راه انداز و خوش قیمت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید بهترین ساعت های هوشمند هایلو؛ 7 مدل کار راه انداز و خوش قیمت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید