یک هفته با نشنال جئوگرافی؛ از آغوش خرس مادر تا نگاه مراقب قوی سیاه

به گزارش وبلاگ ساعتچی، عکس های این هفته نشنال جئوگرافی تصاویری از آغوش یک خرس مادر تا نگاه مراقب یک قوی سیاه را به نمایش می گذارد.

یک هفته با نشنال جئوگرافی؛ از آغوش خرس مادر تا نگاه مراقب قوی سیاه

عکس های این هفته نشنال جئوگرافی تصاویری زیبا از چند بچه خرس قطبی، آبشارهایی در ایسلند، یک مرغ دریایی، دو اسب ایسلندی، یک خانم مسن که در حال مطالعه است، غروب در قطب شمال و یک قوی سیاه را به نمایش می گذارند.

آغوش

دو بچه خرس قطبی پس از اینکه از پناهگاه خود بیرون می آیند، به آغوش مادرشان پناه می برند. عکاس این عکس دیوید وای. لی (David Y.Lee) می گوید:

من علاقه، عشق و ارتباط شان را حس می کردم. عاشق نگاه آن بچه خرس قطبی به دوربین هستم که انگار دارد به ما لبخند می زند.

آبشار جاری

آبشار Ófærufoss در ایسلند به دره آتشفشان Eldgjia می ریزد. عکاس این عکس اندرو لوریا (Andro Loria) تصمیم گرفت با قرار گرفتن در بلندترین جای دره، در نقطه مقابل آبشارها، از زاویه جدیدی از آن ها عکاسی کند. او می گوید:

از اینکه می دیدم در آن بالا همه چیز متفاوت تر از روی زمین دیده و احساس می گردد، بسیار هیجان زده شده بودم.

میان وعده عصرگاهی

یک مرغ دریایی یک گاز از غذایی که مسافری به او تعارف می نماید، می خورد. این مسافر رهسپار جزیره هیبلیادا (Heybeliada) در دریای مرمره، نزدیک استانبول است. عکاس این عکس دیوید وای. لی می گوید:

عاشق نوری هستم که به پرنده درحال غذا خوردن می تابد. این عکس، مدرکی است برای این که نور چطور می تواند یک عکس را جادویی کند.

ین و یانگ

دو اسب ایسلندی در نزدیکی روستای ویک (Vic) پوزه خود را به هم می مالند. دیوید وای. لی می گوید:

عاشق این لحظه ام؛ بسیار آرام، صمیمی و واقعی. از اینکه شما هم به این قاب نگاه می کنید و می بینید که چطور این دو اسب ترکیب ین و یانگ را خلق نموده اند، خوشحالم.

مطالعه برنامه

یک خانم، طی مسابقه ای در پارک سانتا آنیتا در حال خواندن برنامه است. مسابقه تروبرد در آرکادیا، کالیفرنیا، میزبان بسیاری از مسابقات مشهور اسب سواری است. ویرایشگر عکس، کریستن مکنیکولاس (Kristen McNicholas) می گوید:

عاشق رنگ های نارنجی و طلایی عکس و البته راستا مسابقه هستم. تو لحظه آرامی را ثبت نموده ای که به ما اجازه می دهد تا یک داستان برای شخصیت عکس ات بسازیم.

غروب در قطب شمال

عکاس این عکس، یوهان وسترز (Johan Vesters)، از دوستانش درحال هایکینگ در Husfjell به هنگام غروب عکاسی نموده است. او می گوید:

پس از ساعت ها هایکینگ از میان برف ها، نهایتا به قله رسیدیم. چشم انداز های اینچنینی برترین پاداشی است که یک نفر پس از یک پیاده روی می تواند بدست آورد.

نگاه مراقب

یک قوی سیاه از پشت پرهایش با دقت نگاه می نماید. کریستن مکنیکولاس می گوید:

چشمان قرمزی که به سمت ما خیره و با دریایی از رنگ های خاکستری و مشکی احاطه شده است، پر از جدیت و گیرایی است. ترکیب بی نظیر سادگی و تضاد در یک قاب، چهره این قوی سیاه را تشکیل می دهد.

منبع: کجارو / nationalgeographic.com

به "یک هفته با نشنال جئوگرافی؛ از آغوش خرس مادر تا نگاه مراقب قوی سیاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک هفته با نشنال جئوگرافی؛ از آغوش خرس مادر تا نگاه مراقب قوی سیاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید