کیانو ریوز گیشه را ترکاند؛ جان ویک 5 ساخته می گردد؟

به گزارش وبلاگ ساعتچی، با فروش خیره کننده جان ویک 4 در افتتاحیه فیلم، حالا احتمال ساخته شدن فیلم پنجم به صورت جدی مطرح شده است.

کیانو ریوز گیشه را ترکاند؛ جان ویک 5 ساخته می گردد؟

فیلم چهارم جان ویک با فروش خیره نماینده 73.8 میلیون دلاری در افتتاحیه خود، حالا کمپانی لاینزگیت را قانع نموده که باید به ساخت فیلم پنجم فکر کند.

جو دریک رییس گروه سینمایی لاینزگیت گفته است انتظار می رفت جان ویک: فصل 4 آخرین قسمت از این مجموعه سینمای اکشن باشد اما حالا احتمال ساخته شدن قسمت پنجم روی میز قرار گرفته است.

فیلم چهارم که بار دیگر با بازی کیانو ریوز در نقش یک آدمکش حرفه ای به کارگردانی چاد استاهلسکی ساخته شده همان قدر که در داخل آمریکا پیروز بود در بازارهای بین المللی هم پیروز ظاهر شده و با نمایش در 71 بازار بین المللی 67.6 میلیون دلار هم خارج از آمریکا کسب نموده تا در مجموع کارش را با افتتاحیه جهانی 141.4 میلیون دلاری آغاز نموده باشد.

با توجه به اینکه شخصیت کیانو ریوز در خاتمه فصل 4 با مرگ روبه رو می گردد، ساخته شدن قسمت پنجم چالش کوچکی نیست؛ اما دریک کفته است ساخته شدن قسمت پنجم دور از فکر نیست.

دریک گفته است: مطمئناً می توان آن خاتمه را به شکل های مختلف تفسیر کرد. همه ما کمی استراحت می کنیم و بعد درباره اینکه آیا راه قابل قبولی برای رسیدن به فیلم پنجم وجود دارد یا خیر فکر می کنیم؛ اما هیچ تضمینی به ساختش نیست.

دریک با تاکید گفت: کیانو و چاد، به درستی، همواره به تماشاگر فکر می نمایند. بنابراین ما مطمئناً کارمان را تمام نموده ایم… کیانو بسیار محبوب است و شخصیت جان ویک هم بسیار محبوب است.

برای ریوز جان ویک 4 دومین افتتاحیه بزرگ در میان فیلم های او پس از بارگذاری دوباره ماتریکس است که دو دهه پیش در سال 2003 با 91.8 میلیون دلار کارش را آغاز کرد.

صرف نظر از ساخته شدن یا نشدن جان ویک 5، ریوز هنوز فرصت بیشتری دارد تا به عنوان این شخصیت در آینده دیده گردد؛ البته نه در نقش اصلی. او در بالرینا در همین نقش ظاهر می گردد که اولین اسپین آف از این مجموعه است که که در آن آنا د آرماس به عنوان یک آدمکش در نقش اصلی بازی می نماید.

آخرین لحظات فصل 4 جان ویک داستان را مبهم باقی می گذارد زیرا ویک به وضوح مرده نشان داده نمی گردد و فیلمسازان اگر بخواهند مرگ او را جعلی نشان دهند، می توانند او را به فیلم بعدی بازگردانند.

احتمال دیگری نیز وجود دارد و آن این است که پیش عایدی داستان قبل از اینکه ویک بازنشسته گردد تا با همسرش زندگی کند ساخته گردد که در آن صورت ضروری است ویک بسیار جوان تری دیده گردد. و این یادآور نظر یکی از مخاطبان خطاب به ریوز مبنی بر اینکه به نظر نمی رسد او پیر گردد است. اما ریوز 58 ساله با خستگی به او چنین پاسخ داد: چرا مرد، من پیر شدم. این اتفاق می افتد.

دریک نیز به یک پیش عایدی به عنوان یک احتمال اشاره نمود.

در خصوص فیلم های جان ویک یک موضوع مهم است: اینکه جان ویک یک مرد -در مقابل یک ابرقهرمان- است و انگیزه سفرش عشق و از دست دادن دردناک همسرش بوده است.

استاهلسکی نیز قبل از اکران فیلم در سینماها، گفته بود او و ریوز علیرغم تردید لاینزگیت کاملاً مطمئن بودند که این خاتمه است. با این حال، استاهلسکی هم با پنجمین سفر ویک کاملاً بیگانه نبود و گفت باید دید چه پیش می آید.

منبع: مهر

منبع: فرادید

به "کیانو ریوز گیشه را ترکاند؛ جان ویک 5 ساخته می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیانو ریوز گیشه را ترکاند؛ جان ویک 5 ساخته می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید