قوی ترین گاوصندوق دنیا

به گزارش وبلاگ ساعتچی، قوی ترین گاوصندوق دنیا کدام است؟ بیشتر افراد فکر می نمایند تنها مکان های مهم همچون بانک ها احتیاج به امنیت فوق العاده ای دارند اما با این حال باید بگوییم مکان هایی در دنیا وجود دارد که قوی ترین گاوصندوق دنیا در آن ها قرار گرفته است. با ما همراه باشید در ادامه قصد داریم شما را با قوی ترین و بزرگترین گاوصندوق دنیا آشنا کنیم.

قوی ترین گاوصندوق دنیا

پیشنهاد ویژه شما می توانید انواع صندوق ایرانی و خارجی را از فروشگاه سیف باکس شاپ بخرید و بعلاوه می توانید در صورت خرید و استعلام محصولات با شماره های زیر تماس بگیرید.

02155625086 - 09122084335

بزرگترین گاوصندوق های جهان

هم اکنون یکی از بزرگترین گاوصندوق های جهان در کشور آمریکا شهر فلوریدا موجود می باشد این گاوصندوق یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین صندوق ها در جهان می باشد که از آن برای حفاظت از وسایل ارزشمند و ماشین های گران قیمت استفاده می گردد.

بعضی از خصوصیاتی که این گاوصندوق دارد این است که این صندوق دارای مقاومت بسیار بالا در برابر آتش سوزی و زلزله می باشد. بعلاوه ضروری است بدانید این صندوق یکی از مجهزترین صندوق های جهان می باشد که برای موزه نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

بزرگترین گاوصندوق جهان ساخت کجاست؟ همانطور که در ابتدای این بخش گفت شد بزرگترین گاو صندوق جهان فراوری کشور آمریکا می باشد که دارای خصوصیت فراوانی نیز است که بخشی از آن شامل مقاومت در برابر زلزله و آتش سوزی می باشد البته تعداد فراوانی از شرکت ها در کشورهای مختلف اقدام به فراوری برترین گاوصندوق نموده اند. در واقع در حال حاضر این شرکت ها جزء برترین فراوری کنندگان گاوصندوق در جهان هستند. بعضی از این شرکت ها شامل موارد زیر می باشند:

  • شرکت فورت ناکسFort Knox
  • شرکت Vault Pro
  • شرکت استوردی Sturdy
  • شرکت سیف باکس شاپ ایرانsafeboxshop
  • شرکت هوم لند سکیوریتی Homeland Security Safes

پیشنهاد ویژه برای مشاهده و خرید انواع گاوصندوق و برترین گاو صندوق توصیه می کنیم بر روی لینک کلیک نمایید و به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

ویژگی برترین گاوصندوق های جهان

بعضی امکانات و ویژگی هایی که هنگام خرید گاوصندوق باید به آن توجه داشته باشید که شامل موارد زیر می باشد:

  • بدنه مستحکم
  • استاندارد آتش سوزی
  • نصب با رول بولت

بدنه مستحکم: یکی از ویژگی های مهم که در هنگام خرید باید از آن اطمینان حاصل کنید بدنه صندوق می باشد.

باید از جنس فولاد بدنه و درب محصول اطمینان حاصل کنید. با توجه به اینکه تعداد زیادی از برندها جنس فولادی دارند اما باید به این نیز دقت داشته باشید که نوع فولاد بسیار مهم است. بنابراین پیشنهاد می گردد اطلاعات کافی در مورد انواع جنس فولاد بدنه داشته باشید تا در زمان خرید صندوق از استحکام بدنه و درب صندوق مورد نظر خود اطمینان داشته باشید.

نکته: ضروری است در مورد درب های کامپوزیتی دقت فراوانی داشته باشید چرا که ضخامت زیاد آنها نشان دهنده استحکام و کیفیت بالای محصول نیست.

استاندارد آتش سوزی: استانداردهای آتش سوزی فراوانی متناسب با برندهای گوناگون برای گاوصندوق نسوز توزیع می گردد. مهم ترین نکته در مورد استاندارد گاوصندوق نسوز مقدار درجه حرارت و مدت زمان مقاومت در آن دما می باشد.

نصب با رول بولت: یکی از مواردی که موجب افزایش امنیت و محافظت از صندوق در برابر سارقین می گردد، نصب صندوق مورد نظر با استفاده از پیچ و مهره به زمین می باشد. دقت داشته باشید که این پیچ زمانی که با طول بیشتری در زمین نصب شده باشد محصول را در جای خود محکم تر می نماید. بعلاوه ضخامت این پیچ ها بسیار مهم می باشد برترین گزینه پیشنهاد شده استفاده از رول بولت برای نصب گاوصندوق به زمین می باشد.

پیشنهاد ویژه گاوصندوق مخفی

برترین گاوصندوق خانگی

برترین گاوصندوق خانگی را تنها افراد می توانند متناسب با خواسته هایشان انتخاب کنند اما مهمترین نکته در مورد انتخاب برترین گاوصندوق خانگی این است که صندوقی را انتخاب کنید که دارای ایمنی و مقاومت بسیار بالایی در برابر حوادث احتمالی باشد.

البته یکی دیگر است نکات مهم در مورد برترین گاوصندوق خانگی، خرید و انتخاب گاوصندوق مورد نظر از برندهای معتبر و معروف می باشد.

خرید گاوصندوق خارجی

ضروری است بدانید فروشگاه سیف باکس شاپ یکی از برترین و معتبرترین فروشگاه های گاوصندوق فروشی می باشد که انواع گاوصندوق خارجی و ایرانی را به فروش می رساند و شما می توانید انواع گاوصندوق خارجی را با بالا ترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها از این فروشگاه بخرید. برای خرید گاوصندوق خارجی و استعلام قیمت آن می توانید به وسیله شماره های موجود در صفحه با کارشناسان سیف باکس شاپ تماس حاصل نمایید.

خرید گاوصندوق بزرگ

بعضی از افراد به علت شغل و حرفه ای که دارند به یک صندوق بزرگ نیاز دارند از این رو نمی دانند که صندوق مورد نظر خود را از کجا خریداری کنند. فروشگاه سیف باکس شاپ برترین گزینه انتخابی از میان فروشگاه های گاوصندوق فروشی می باشد. از مهم ترین خصوصیات این فروشگاه می توان به گارانتی یکساله و 3 سال خدمات پس از فروش آن برای تمامی صندوق ها اشاره کرد. اگر قصد خرید گاوصندوق بزرگ از فروشگاه گاوصندوق فروشی سیف باکس شاپ را دارید می توانید به سایت این فروشگاه مراجعه نمایید و از محصولات این فروشگاه تماشا کنید.

پیشنهاد ویژه گاوصندوق گنجینه یکی از برند های معتبر می باشد که در فروشگاه سیف باکس شاپ به فروش می رسد. شما می توانید برای استعلام قیمت و دریافت فهرست قیمت گاوصندوق گنجینه بر روی لینک موجود کلیک نمایید و به صفحه مربوطه در سیف باکس شاپ مراجعه نمایید.

قیمت گاوصندوق بزرگ

اگر قصد خرید گاوصنندوق بزرگ را دارید پیشنهاد می کنیم در ابتدا بعضی از ویژگی ها و قابلیت های محصول مورد نظر را به همراه قیمت آن در چندین سایت معتبر آنالیز نمایید و در آخر محصول مورد نظر را انتخاب و بخرید.

البته ضروری است بدانید ویژگی ها و قابلیت های هر صندوق تاثیر بسزایی در معین قیمت آن دارد که این ویژگی ها شامل: برند، کیفیت، ابعاد و مقدار و ……… می باشد.

برای استعلام قیمت گاوصندوق بزرگ با کارشناسان سیف باکس شاپ به وسیله شماره های موجود در صفحه در ارتباط باشید.

منبع: فوت و فن

به "قوی ترین گاوصندوق دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوی ترین گاوصندوق دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید