مسکن اولی ها ثبت نام نمایند

به گزارش وبلاگ ساعتچی، رستم قاسمی پیش از ظهر امروز در حاشیه ملاقات رئیس جمهور با مردم طبس در پاسخ به دغدغه و درخواست مردم برای ساخت و تأمین مسکن، گفت: تمام افراد که مسکن اولی هستند و بند (ج) آنان قرمز نشده، نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام ملی مسکن اقدام نمایند.

مسکن اولی ها ثبت نام نمایند

وی با بیان اینکه در شهر طبس دو قطعه نو برای الحاق به شهر مشخص و در پی الحاق قطعات دیگری هم هستیم، بیان داشت: بعضی مردم اذعان دارند که بعضی شرکت ها در وسط شهر طبس زمین های خوبی را گرفتند ما این موضوع را پیگیری می کنیم و دلیل را آنالیز خواهیم کرد.

وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: در شهر طبس مشکل زمین نداریم و طرح های خوبی به شهر الحاق خواهد شد تا به همه مردم زمین برسد و این کار هم سریع انجام خواهد شد.

مردم نگران مسکن نباشند

قاسمی با اشاره به برنامه دولت در حوزه مسکن، تبیین کرد: در حوزه مسکن برنامه ما این است که سالانه یک میلیون مسکن در کشور ساخته گردد تا مردم دغدغه ای در مورد تأمین مسکن خود نداشته باشند.

وی بعلاوه در مورد تأمین مصالح ساخت و ساز، اسم کرد: کوشش ما این است که مصالح از جمله سیمان و میلگرد به وسیله دلالی نباشد و به وسیله خرید مستقیم از کارخانه باشد تا واحدها با کمترین قیمت به دست مردم برسد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ساخت بعضی واحدها را خود مردم و بعضی را بنیاد مسکن بر عهده می گیرد تا کارها به سرعت پیش برود، عنوان نمود: نگاه ما این است که مردم راحت زندگی نمایند.

قاسمی به قانون نو جهش و رونق مسکن اشاره و شرح داد: با این قانون نو که به وسیله مجلس شورای اسلامی مصوب شده به ما اجازه خوبی داده و زمین، وام و یاری های خوبی به مردم ارائه خواهد شد تا صاحب خانه شوند.

منبع: فارس

آخرین اخبار حوزه مسکن را در صفحه مسکن وبلاگ ساعتچی بخوانید.

(عکس تزئینی است.)

منبع: تجارت نیوز

به "مسکن اولی ها ثبت نام نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسکن اولی ها ثبت نام نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید