قیمت ریسپکت 2 و شرایط فروش آن از سوی بهمن موتور اعلام شد ، آنالیز تفاوت ها

به گزارش وبلاگ ساعتچی، قیمت ریسپکت 2 و شرایط فروش این سدان بهمن موتور رسماً اعلام شد. به بیان این شرکت خودروسازی، شرایط فروش ریسپکت 2 مختص متقاضیانی است که پیشتر در سامانه یکپارچه عرضه خودرو برای خرید آن ثبت نام نموده بودند. اما تفاوت ریسپکت دو با ریسپکت پرایم در چه مواردی است؟

قیمت ریسپکت 2 و شرایط فروش آن از سوی بهمن موتور اعلام شد ، آنالیز تفاوت ها
در کانال یوتیوب بیت ران پلاس دیدن کنید:

بیت ران - محمد فتح اللهی - طبق بخشنامه فروش تازه بهمن موتور، افرادی که پیشتر متقاضی خرید ریسپکت 2 در سامانه یکپارچه بودند و موعد تحویل خودرو آنها آذر ماه امسال بود، می توانند نسبت به خرید این سدان چینی اقدم نمایند.

براساس شرایط فروش اعلامی بهمن موتور، این متقاضیان می بایست مبلغ 1 میلیارد و 84 میلیون تومان بابت خرید ریسپکت 2 به حساب این شرکت واریز نمایند. بهمن موتور اعلام کرد که موعد تحویل این سدان مونتاژی، هفته سوم بهمن ماه امسال ایست.

این شرکت برای متقاضیان خرید ریسپکت 2، مهلت پرداخت وجه را از پنجشنبه 30 آذر ماه ساعت 24 تا سه شنبه 5 دی ماه ساعت 24 در نظر گرفته است. جریمه تأخیر ریسپکت دو، 2/5 درصد به طور ماهانه است و سود انصراف از آن هم 17/5 درصد به صورت سالانه اعلام شد.

تفاوت های بهمن ریسپکت 2 و ریسپکت پرایم

قیمت ریسپکت 2 در شرایطی 1 میلیارد و 84 میلیون تومان اعلام شد که عملاً این خودرو با ریسپکت پرایم خود تفاوت چندانی ندارد. آخرین قیمت اعلامی بهمن موتور برای ریسپکت پرایم، 973 میلیون و 760 هزار تومان بود. پس علت اختلاف قیمت 110 میلیون و 240 هزار تومانی این دو خودرو در چه مواردی است؟

بهمن موتور مطرح کرد که ریسپکت دو مجهز به جلو آمپر (کلاستر) دیجیتالی 7 اینچی است. ضمن اینکه دسته دنده این خودرو هم به جای نمونه مکانیکی قبلی، الکترونیکی شده است. به غیر از این دو مورد، ریسپکت 2 هیچ تفاوتی با ریسپکت پرایم ندارد.

در کانال یوتیوب بیت ران پلاس دیدن کنید:

این بدان معناست که ریسپکت 2 همچنان مجهز به رینگ های آلومینیومی، استارت دکمه ای، شارژر بدون سیم تلفن همراه، سنسورهای نور و باران، ایربگ های راننده، سرنشین کناری و جانبی، سانروف، نورپردازی داخل خودرو، تنظیم برقی صندلی راننده، ترمز پارک برقی و اتوهلد است.

امکاناتی از قبیل تهویه مطبوع دیجیتالی، دریچه تهویه برای ردیف دوم، فرمان کمکی برقی، دوربین 360 درجه، نمایشگر 10/25 اینچی لمسی، سامانه های کنترل پایداری و کنترل آغاز حرکت خودرو در سربالایی، قابلیت روشن شدن موتور با ریموت، ترمز پارک برقی و… هم از دیگر امکانات ریسپکت دو به شمار می روند که با ریسپکت پرایم مشترک هستند.

مشخصات فنی بهمن ریسپکت 2

بهمن ریسپکت دو از همان موتور SQRE4T15C توربو چری استفاده می نماید که با 1.5 لیتر حجم، 154 اسب بخار در 5 هزار و 500 دقیقه نیرو فراوری می نماید.

گشتاور این موتور به رقم 230 نیوتن متر می رسد که در میان دورهای 1750 تا 4 هزار دور در دقیقه در دسترس راننده واقع شده است. همچون ریسپکت پرایم، گیربکس ریسپکت 2 نیز از نوع CVT است و نیرو و گشتاور موتور را به محور جلو این خودرو منتقل می نماید.

این موتور MPi با ضریب کمپرس 9.5 می تواند ریسپکت دو 1409 کیلوگرمی را به حداکثر سرعت 210 کیلومتر در ساعت برساند. البته به علت تأخیر بسیار زیاد توربو، نباید انتظار شتاب صفر تا صد بسیار خوبی را از این خودرو داشت.

ریسپکت 2 از تعلیق مک فرسون مستقل در محور جلو استفاده می نماید. در محور عقب نیز تعلیق مولتی لینک مستقل برای آن انتخاب شد که وظیفه جذب ضربات وارده به این محور را برعهده دارد.

در کانال یوتیوب بیت ران پلاس دیدن کنید:

قیمت فیات 500 پارسیان موتور مانلی اعلام شد

محکومیت قطعی بهمن موتور به 5 هزار میلیارد تومان جریمه به علت گران فروشی

قیمت گذاری خودرو به شکل دستوری حذف می گردد / قیمت خودرو آزاد می گردد؟

ون وانا پلاس ایران خودرو دیزل با این امکانات تازه معرفی گردید

مصوبه واردات خودروی فوتبالیست ها به وسیله دیوان عدالت اداری باطل شد

قیمت جتا VS7 و جتا VS5 در ایران چقدر گرانتر از چین است؟

منبع: بیت ران

به "قیمت ریسپکت 2 و شرایط فروش آن از سوی بهمن موتور اعلام شد ، آنالیز تفاوت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت ریسپکت 2 و شرایط فروش آن از سوی بهمن موتور اعلام شد ، آنالیز تفاوت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید