قبل از اسکوچیچ، شایعه ها به آبادان رسید

به گزارش وبلاگ ساعتچی، باشگاه صنعت نفت آبادان به دلایلی که برای همه تعیین شده، در چند فصل اخیر فقط به دنبال جذب مربی خارجی است. مربیان خارجی هم خیلی دیر معرفی می شوند تا یک سری کارها در تیم انجام گردد. به هر حال بعد از مطرح شدن نام های زیادی از جمله عبدا... ویسی، مهدی تارتار، سیروس پورموسوی، علی دایی، مجید جلالی و... بالاخره تیم زردپوش آبادانی به دراگان اسکوچیچ رسید.

قبل از اسکوچیچ، شایعه ها به آبادان رسید

گفته می گردد مذاکره با اسکوچیچ از مدت ها قبل صورت گرفته اما به خاطر اینکه این سرمربی کروات از تیم های دیگر از جمله نساجی مازندران پیشنهاد داشت، صبر کرد تا همه جوانب کار را بسنجد. اسکوچیچ از نساجی پیشنهادی بسیار جدی داشت و حتی ظاهرا قرار بود جای رضا مهاجری را بگیرد اما گفته می گردد مبلغ پیشنهادی صنعت نفت آبادان بیشتر بود. به همین دلیل با آبادانی ها به توافق رسید. این سرمربی کروات قرار است به زودی به آبادان برود تا قرارداد رسمی اش را با صنعت نفت آبادان امضا کند.

بعد از آن هم شک نکنید خیلی زود عکس های بازیکنان جدید با پیراهن و در حال امضای قرارداد منتشر می گردد. این عکس ها ظاهرا از چندی پیش گرفته شده اما به خاطر اینکه حرف و حدیث ها کم گردد، آن را به بعد از معارفه سرمربی جدید موکول کردند. با این شرایط، صنعت نفت آبادان قرار است در لیگ نوزدهم شرکت کند اما هنوز هیچ خبری از اهداف باشگاه برای این دوره از رقابت ها معین نشده. یعنی نه خبری از کوشش برای کسب سهمیه است و نه چیز دیگر. انگار صنعت نفت آبادان فقط به دنبال ماندن در لیگ برتر است که این مساله بدون شک، اعتراض طرفداران را به دنبال خواهد داشت.

البته با دیر انتخاب شدن اسکوچیچ کاملا معین است که نباید انتظاری بیش از این از زردپوشان داشت. ضمن اینکه کارنامه اسکوچیچ هم به گونه ای نیست که بگردد از آن توقع کسب عنوان داشت چون او تا به حال در ایران راهنمایی 2 تیم را به عهده گرفته بود که در هیچ کدام نتوانست عنوانی کسب کند. دراگان در ملوان بندرانزلی نتایج نسبتا خوبی گرفت اما این تیم هیچ وقت در حد یک مدعی ظاهر نشد. در فولاد خوزستان هم با وجود امکانات زیادی که در اختیار داشت و قرار بود قرمزپوشان را به قهرمانی برساند، نتوانست کاری از پیش ببرد تا خیلی زود از این تیم جدا گردد، آن هم با اعتراض های طرفداران و نارضایتی مسئولان باشگاه. به هر حال صنعت نفت آبادان آخرین تیمی است که بدون سرمربی مانده بود که آن را هم انتخاب کرد.

مساله جالب دیگر در خصوص حضور دراگان اسکوچیچ در صنعت نفت به حرف و حدیث های عجیبی مربوط می گردد که معلوم نیست بر چه اساسی دهان به دهان می چرخد. گفته می گردد از آنجایی که اسکوچیچ از ملوان بندرانزلی به فیفا شکایت نموده، مسئولان فدراسیون فوتبال برای اینکه به پرونده های شکایت تیم های ایرانی بیش از این اضافه نگردد، به صنعت نفت آبادان این مربی را پیشنهاد داد تا او فعلا دست از شکایتش از ملوان بکشد. باور این خبر سخت است چون بدون شک فدراسیون فوتبال چنین کاری نخواهد کرد و اعتبارش را به این راحتی از دست نخواهد داد اما فعلا در آبادان این شایعه عجیب دهان به دهان می چرخد که باید دید واکنش مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان به آن، چه خواهد بود.

کناره گیری بعد از مذاکره با بازیکنان!

مهران فرقانی مدیر اجرایی باشگاه صنعت نفت آبادان از این تیم کنار رفت. فرقانی در خصوص دلایل استعفا از باشگاه صنعت نفت می گوید: قراردادم با باشگاه صنعت نفت آبادان تمام شده و خودم از این باشگاه کناره گیری کردم. تا آخرین لحظه هر کاری از دستم بر می آمد انجام دادم. از مذاکره با علی دایی تا جذب و تمدید قرارداد بازیکنان همه را به خوبی انجام دادم. از اینجا به بعد قراردادم به اتمام رسیده و اعلام می کنم دیگر هیچ سمتی در باشگاه ندارم. نکته جالب در خصوص صحبت های فرقانی این است که او به صراحت از مذاکره با بازیکنان صحبت نموده، در حالی که هنوز سرمربی صنعت نفت آبادان معین نشده بود.

670-9

منبع: ایران ورزشی

به "قبل از اسکوچیچ، شایعه ها به آبادان رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قبل از اسکوچیچ، شایعه ها به آبادان رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید