خطیبی: آلومینیوم امسال در لیگ برتر بماند، تبدیل به باشگاه بزرگی می شود، توانایی حضور در بالای جدول را داریم

به گزارش وبلاگ ساعتچی، سرمربی آلومینیوم اراک اعتقاد دارد که اگر این تیم در لیگ برتر فوتبال باقی بماند، در سال های آینده به سطح باشگاه هایی مانند سپاهان و فولاد می رسد.

خطیبی: آلومینیوم امسال در لیگ برتر بماند، تبدیل به باشگاه بزرگی می شود، توانایی حضور در بالای جدول را داریم

به گزارش وبلاگ ساعتچی، رسول خطیبی درباره شرایط تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: هیئت مدیره و مدیران باشگاه دست به دست هم داده اند و مسئله ای وجود ندارد. آلومینیوم سال اول حضور در لیگ برتر را پشت سر می گذارد و تجربه کافی را ندارد. خدا را شکر تیم پشتیبانی و مدیریت خیلی تلاش می کنند تا به خوبی از تیم آلومینیوم حمایت کنند و مسئله ای نیست. شرایط خیلی خوبی از طرف بازیکنان و عوامل باشگاه داریم. انتخاب اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل خیلی زمان بُرد و یک هفته به آغاز مسابقات رخ داد.

وی با بیان اینکه تیمش کمبود بازیکن داشت، گفت: ما هم فرصت جابجایی را از دست دادیم و تلاش کردیم بازیکنانی را که مانده بودند بگیریم. هماهنگی میان بازیکنان جدید زمان صفرف می کند و آنها در دو هفته اول با یکدیگر هماهنگ نبودند. پس از آن کم کم به هماهنگی بدنی و تاکتیکی رسیدیم و با کمک خدا و تلاش بچه ها چنین نتایجی رقم خورد. کار زیادی داریم و امیدوارم این فرایند را ادامه دهیم. اعتقاد دارم این تیم می تواند کارهای بزرگی انجام دهد.

سرمربی آلومینیوم اراک در مورد دوری محسن ربیع خواه از میادین فوتبال شرح داد: او سطح بالایی دارد و بچه ها به حرف او گوش می دهند. از لحاظ تاکتیکی تذکرات ما را انجام می داد، اما مقابل پیکان مصدوم شد و پزشک تیم گفت شش تا هشت هفته نباید بازی کند. پزشکان به دنبال این هستند که ربیع خواه هر چه سریع تر به میادین بازشود و امیدوارم زودتر خوب شود.

خطیبی درخصوص مسائل فوتبال ایران گفت: حالا که فوتبال ما حرفه ای شده، همه چیز ما باید حرفه ای شود. ما در بخش اجرایی مشکل داریم. در سال های گذشته در بخش برنامه ریزی خیلی خوب بودیم، اما امسال لیگ قهرمانان آسیا و کرونا برنامه ها را به هم زد، بازی ها ناهماهنگ و دیدارهای معوقه زیاد شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی وبلاگ ساعتچی بخوانید. (کلیک کنید)

وی که با برنامه تهران ورزشی گفت وگو می کرد، با گلایه از بلاتکلیفی تیمش بیان نمود: ما برنامه بازی بعدی خود را به صورت شفاهی پرسیدیم و برنامه رسمی هنوز نیامده است. امروز (یکشنبه) تمرینات خود را آغاز می کنیم، اما تمرین را باید بر اساس بازی تنظیم کنیم و امیدوارم در موارد اجرایی عملکرد قوی تری داشته باشیم. این هفته باید با ذوب آهن بازی می کردیم، اما به احتمال قوی دیدار بعدی ما روز 14 یا 15 دی با استقلال است. نمی دانیم چه زمانی بازی داریم و حداقل باید برنامه را اعلام کنند تا برنامه ریزی کنیم.

سرمربی آلومینیوم اراک درباره هدف تیمش در لیگ بیستم گفت: تیمی که از لیگ دسته اول به لیگ برتر می رسد، در سال اول تلاش می کند در لیگ برتر بماند. ما نیز همین هدف را داریم. تیم ما توانایی حضور در بالای جدول را دارد و از لحاظ ساختاری و سخت افزاری، مجموعه خوبی در اختیار داریم. امیدوارم نواقص قبلی برطرف شود.

خطیبی با تمجید از سخت افزار باشگاه آلومینیوم اراک شرح داد: زمانی که به آلومینیوم آمدم، گفتم اگر این تیم به لیگ برتر بیاید، تا دو یا سه سال دیگر می شود فولاد خوزستان یا سپاهان ایران. اگر از امسال عبور کنیم و به جایگاه مناسبی در جدول لیگ برتر برسیم، آلومینیوم سال آینده باشگاه بزرگی می شود. فکر می کنم از لحاظ امکاناتی جزو تیم هایی خواهیم بود که شرایط خوبی دارد و امیدوارم این جایگاه را حفظ کنیم. بقا در لیگ برتر هدف امسال ماست، اما می توانیم جزو 10 یا 8 تیم برتر مسابقات باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "خطیبی: آلومینیوم امسال در لیگ برتر بماند، تبدیل به باشگاه بزرگی می شود، توانایی حضور در بالای جدول را داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیبی: آلومینیوم امسال در لیگ برتر بماند، تبدیل به باشگاه بزرگی می شود، توانایی حضور در بالای جدول را داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید