روزگار عجیب عارف غلامی در فوتبال ایران

به گزارش وبلاگ ساعتچی، بازار نقل وانتقالات تابستانه به روز های پایانی فعالیت رسمی خود نزدیک می گردد و طبق اعلام سازمان لیگ، هشتم شهریورماه موعد بسته شدن پنجره نقل وانتقالات است و بعد از این موعد تنها بازیکنان آزاد می توانند با تیم های موردنظرشان قرارداد امضا نمایند و امکان فسخ قرارداد وجود ندارد. در این میان، در روز های گذشته چهره های سرشناسی شرایط آن ها برای حضور در فصل تازه رقابت های باشگاهی معین تکلیف شد، اما یکی از بازیکنانی که همچنان شرایط نامعلومی دارد، عارف غلامی مدافع فصل گذشته استقلال است.

روزگار عجیب عارف غلامی در فوتبال ایران

غلامی که در لیگ بیست ودوم یکی از اعضای ثابت خط دفاع استقلال بود، عملکرد پرنوسانی را از خود به جای گذاشت و همین مسئله باعث شد تا جواد نکونام برای حفظ او در فهرست تیمش برای شرکت در لیگ بیست وسوم چندان تمایلی نداشته باشند. نگاهی به فهرست خرید اولیه نکونام نشان می دهد که سرمربی استقلال با توجه به در نظر گرفتن شرایط بازیکنانی مانند آرمین سهرابیان، سامان فلاح، عارف آقاسی و البته یک مدافع خارجی تلویحاً بی نیازی خود به حفظ عارف غلامی را نشان داده است.

بازگشت به استقلال ممکن نیست!

عارف غلامی تا سرانجام لیگ بیست ودوم با آبی پوشان مرکز قرارداد داشت و بعد از آنکه قراردادش با استقلال به سرانجام رسید، حالا سرنوشتی نامعلوم دارد. در یکی دو ماه گذشته اخبار گوناگونی درباره سرنوشت احتمالی مدافع فصل گذشته استقلال مطرح شده و حتی بحث بازگشت او به جمع آبی پوشان مرکز با توجه به منتفی شدن جذب بازیکنانی مانند فلاح، آقاسی و مدافع خارجی موردنظر نکونام هم به میان آمد، اما به نظر می رسد که در این میان، سرمربی استقلال به مدیریت باشگاه در این باره چراغ سبز نشان نداده است.

مدافع باتجربه فصل گذشته آبی ها با توجه به اسناد منتشر شده، یکی از گران قیمت ترین بازیکنان لیگ بود و با توجه به اینکه استقلالی ها در کوشش برای کاهش سقف بودجه خود هستند و می خواهند 2 بازیکن خارجی نو به خدمت گیرند، همین مسئله باعث شده تا عملاً بازگشت عارف غلامی به استقلال در دستور کار جواد نکونام و البته مدیران این باشگاه نباشد. گفته می گردد باتوجه به در دسترس بودن آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند و ایمان سلیمی، نکونام برنامه ای برای تقویت خط دفاعی تیمش ندارد و همین مسئله باعث شده تا شانس بازگشت غلامی به استقلال به صفر نزدیک گردد.

مبهم ماندن ماجرای لژیونر شدن!

غلامی حدود یک ماه قبل در پیغامی اینستاگرامی گفت که با یک باشگاه خارجی به توافق رسیده و از آن ها 5 روز مهلت خواسته تا در صورت عدم توافق با استقلال، قراردادش را نهایی کند و لژیونر گردد! با وجود گذشت نزدیک به یک ماه از پیغام اینستاگرامی مدافع فصل گذشته استقلال، همچنان خبری از لژیونر شدن او نیست و سرنوشت مبهم این بازیکن باعث شده تا آینده فوتبالی او هم تحت تاثیر قرار بگیرد؛ به ویژه آنکه گفته می گردد فعلاً سایر باشگاه های ایرانی هم درخواستی برای جذب عارف غلامی نداشته اند تا این مدافع 26 ساله در مخمصه ای عجیب قرار گرفته باشد.

عارف غلامی در 26 مسابقه فصل گذشته برای استقلال در لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام به میدان رفت که در 14 مسابقه در حضور غلامی، دروازه آبی ها بسته ماند. با توجه به منتفی بودن بازگشت او به جمع شاگردان جواد نکونام و البته عدم انتشار اخبار رسمی درباره لژیونر شدن او، همگان در انتظار مشخص تکلیف شرایط غلامی در بازار تابستانه هستند. البته که او با توجه به اینکه به عنوان بازیکن آزاد در بازار نقل وانتقالات حضور دارد، مسئله ای برای ثبت قرارداد خود بعد از هشتم شهریورماه ندارد، اما مطمئنا تعلل بیشتر باعث خواهد شد تا فرصت های بازی بیشتری را هم از دست بدهد.

منبع: فوتبال 360

منبع: فرارو

به "روزگار عجیب عارف غلامی در فوتبال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزگار عجیب عارف غلامی در فوتبال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید