راه اندازی کارگاه تولید ماسک به همت بهزیستی

به گزارش وبلاگ ساعتچی، معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و مسکن بهزیستی استان کرمانشاه گفت: اقدامات لازم توسط بهزیستی استان جهت شناسایی یکی از مجهزترین کارگاه های تولید ماسک و به کارگیری مددجویان تحت پوشش این اداره کل اجرا شده است.

راه اندازی کارگاه تولید ماسک به همت بهزیستی

به گزارش ، زهره شریفی معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و مسکن بهزیستی استان کرمانشاه گفت: با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با اداره کل صمت استان به عنوان (تنها متصدی صدور مجوز تهیه ماسک و سایر اقلام بهداشتی)، اقدامات لازم توسط بهزیستی استان جهت شناسایی یکی از مجهزترین کارگاه های تولید ماسک و به کارگیری مددجویان تحت پوشش این اداره کل صورت گرفته است.

او با اشاره به فراهم بودن شرایط مناسب برای حضور مددجویان در این کارگاه، گفت: قرار داشتن کارگاه در محیط شهرک صنعتی (خارج شهر و قرنطیه بودن مرکز)، مجهز بودن آن، داشتن مجوز های لازم بهداشتی از سازمان غذا و دارو، داشتن سرویس رفت و برگشت، رعایت نمودن موارد پیشگیرانه از بیماری و موارد بهداشتی بهداشتی، برخورداری از حقوق ماهیانه مناسب از مزایای این کارگاه جهت حضور مددجویان می باشد.

او گفت: با توجه به اختصاص یارانه از سوی دولت به منظور تهیه مواد اولیه، لذا ماسک های تولید شده علاوه بر کیفیت بالا با نازلترین قیمت (حداقل هر عدد 450 تومان و حداکثر 1000 تومان) به هم استانی های عزیز ارائه می گردد.

شریفی از توسعه کارگاه خبر داد و گفت: با همکاری بهزیستی شهرستان کرمانشاه و موسسات خیریه استان درصدد فراهم نمودن شرایط اشتغال تعداد بیشتری از مددجویان بهزیستی در این کارگاه هستیم که ان شاءلله این امر به زودی محقق می گردد.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "راه اندازی کارگاه تولید ماسک به همت بهزیستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی کارگاه تولید ماسک به همت بهزیستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید