راهنمای خرید برترین مانیتور جی پلاس؛ 6 گزینه برای سلیقه های مختلف

به گزارش وبلاگ ساعتچی، برند ایرانی جی پلاس در چند سال گذشته محصولات متنوعی راهی بازار نموده که از بین آن ها می توانیم به گوشی، تلویزیون، یخچال، ماشین لباسشویی و البته مانیتور اشاره کنیم. در این میان مانیتورهای جی پلاس به لطف کیفیت خوب و قیمت مناسب، پیروز شده اند توجهات زیادی را جلب نمایند و بسیاری از این مانیتورها، به مدل های پرفروش بازار تبدیل شده اند. اگر در پی خرید مانیتور هستید، در ادامه به 6 مانیتور جی پلاس می پردازیم که هم برای کاربران معمولی و هم برای گیمرها، می توانید گزینه موردنظر خود را بین آن ها پیدا کنید.

راهنمای خرید برترین مانیتور جی پلاس؛ 6 گزینه برای سلیقه های مختلف

این فهرست به ترتیب از بیشترین به کمترین قیمت چیده شده تا اگر در پی ارزان ترین مدل های مانیتور جی پلاس هستید، بتوانید به راحتی به انتهای فهرست سر بزنید.

مانیتور خمیده مخصوص بازی جی پلاس مدل GGM-L328QN سایز 32 اینچ

اول از همه باید به سراغ یک مانیتور خمیده و مختص گیمرها برویم که از امکانات بسیار جذابی بهره می برد. مانیتورهای خمیده می توانند گیمر را در دنیای بازی بهتر غرق نمایند و در نتیجه هواداران زیادی دارند. این مدل از پنل VA استفاده می نماید که اگرچه کیفیت پایین تری نسبت به پنل IPS دارد، اما همین تصمیم منجر به کاهش قیمت محصول شده است. در این مانیتور یک پورت USB، یک جک هدفون، دو پورت DisplayPort و یک پورت HDMI تعبیه شده است.

از مهم ترین ویژگی های این مانیتور به غیر از خمیدگی و مقدار 32 اینچی، می توانیم به رزولوشن 2560 در 1440 و رفرش ریت 165 هرتز اشاره کنیم. حداکثر روشنایی این مانیتور به 300 نیت می رسد و زاویه دید 178 درجه ای را در اختیار شما قرار می دهد. پایه ای که همراه با مانیتور ارائه می گردد، حرکت مانیتور به سمت راست و چپ را امکان پذیر نمی نماید ولی می توانید آن را به جهت بالا و پایین حرکت دهید. در کل این مانیتور با این قیمت و امکاناتی که ارائه می دهد، بدون شک ارزش خرید بالایی دارد و خرید آن را به خصوص برای گیمرها توصیه می کنیم.

مانیتور مخصوص بازی جی پلاس مدل GGM-L277FN سایز 27 اینچ

برای گیمرهایی که به استفاده از مانیتور خمیده علاقه ندارند و نمی خواهند برای خرید مانیتور متحمل هزینه خیلی بالایی شوند، این مانیتور جی پلاس می تواند گزینه خوبی باشد. در این مانیتور از پنل IPS استفاده شده و بنابراین نسبت به مدل قبلی که دارای پنل VA است، دقت رنگ بهتری دارد. رزولوشن این مانیتور 27 اینچی 1920 در 1080 است و بنابراین در این زمینه ویژگی خاصی ندارد اما از سوی دیگر باید به رفرش ریت 144 هرتز اشاره کنیم که این موضوع برای گیمرها اهمیت بسیار زیادی دارد.

در خصوص پورت ها نکته مهم این است که یکی از پورت های HDMI از نسخه 1.4 این استاندارد پشتیبانی می نماید و پورت دوم از استاندارد HDMI 2 بهره می برد. بنابراین هنگام استفاده باید به این موضوع توجه کنید. در بخش پشتی مانیتور هم یک نورپردازی مینیمال زیبا قرار گرفته است که البته قابل شخصی سازی نیست اما در هر صورت جذابیت آن را دوچندان نموده است. یکی از ایرادهایی که می توانیم از این مانیتور بگیریم این است که پورت USB صرفا برای آپدیت کردن مانیتور می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. در نهایت باید بگوییم که 80 درصد از خریداران این مانیتور در وبلاگ ساعتچی ، خرید آن را به دیگر کاربران توصیه نموده اند.

مانیتور جی پلاس مدل GDM-275LN سایز 27 اینچ

بعد از معرفی مانیتورهای گیمینگ، حالا باید به سراغ مانیتورهای معمولی جی پلاس برویم که طبیعتا نسبت به مدل های گیمینگ، قیمت بسیار کمتری دارند. این مدل 27 اینچی رزولوشن 1920 در 1080 را ارائه می دهد و از پنل IPS بهره می برد. بنابراین اگر دنبال دقت رنگی بالایی هستید، این مانیتور می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. در کنار رفرش ریت 60 هرتز، باید به حداکثر روشنایی 250 نیت هم اشاره کنیم. زاویه دید 178 درجه ای هم به این معناست که در زاویه های مختلف، کیفیت تصویر افت پیدا نمی نماید.

مانیتور 27 اینچی یعنی برای بیشتر کارها مقدار بسیار بزرگی دارد و هرچقدر فضای بیشتری در اختیار شما قرار داشته باشد، راحت تر می توانید پنجره های مختلفی را در کنار یکدیگر قرار دهید. در پنل پشتب این مانیتور به غیر از پورت HDMI و VGA، یک جک هدفون هم تعبیه شده است. ضمناً نباید فیلتر نور آبی را از قلم بیندازیم که با فعال کردن این مشخصه، خستگی چشم ها به طور قابل توجهی کاهش پیدا می نماید.

مانیتور جی پلاس مدل GDM-225LN سایز 22 اینچ

این هم یکی دیگر از مانیتورهای مالی جی پلاس محسوب می گردد که با توجه به سایز 22 اینچی، برای کارهای اداری و روزمره می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. ضخامت باریک این مانیتور جی پلاس، جذابیت ظاهری آن را دوچندان نموده است. حاشیه های اطراف نمایشگر هم اصلا ضخیم نیستند و به همین دلیل اگر اهل استفاده از دو یا چند مانیتور کنار یکدیگر هستید، این مشخصه اهمیت زیادی برای شما پیدا می نماید.

رزولوشن این مانیتور فول اچ دی است ولی در این میان باید به بهره گیری از پنل VA اشاره کنیم. این یعنی کیفیت نمایشگر به پای پنل های IPS نمی رسد اما دقت رنگی برای بسیاری از کاربران اهمیت چندان زیادی ندارد. روشنایی نمایشگر 200 نیت است که برای محیط های داخلی عدد خوبی محسوب می گردد. طبیعتا یک مانیتور اداری قرار نیست رفرش ریت بالایی داشته باشد و رفرش ریت این مانیتور به 60 هرتز می رسد. در زمینه پورت ها هم در پنل پشتی با جک هدفون، پورت VGA و HDMI روبرو هستیم تا در این زمینه محدودیت خاصی نداشته باشید. در نهایت باید بگوییم که این مانیتور خوش قیمت پیروز شده نظر مثبت 89 درصد از خریداران این محصول در وبلاگ ساعتچی را جلب کند.

مانیتور جی پلاس مدل GDM-245LN سایز 24 اینچ

یکی از محصولات پرطرفدار شرکت جی پلاس، مانیتور GDM-245LN است. این مانیتور به پنل IPS مجهز شده است که شفافیت تصویر بالایی را به نمایش می گذارد. روکش مات (Anti-Glare) این محصول، از منعکس شدن نور جلوگیری می نماید و در نتیجه به راحتی می توانید از این مانیتور ارزان در مکان های پرنور بهره ببرید. این مانیتور 24 اینچی از لبه های باریکی بهره می برد و به همین دلیل طراحی جذابی دارد.

پنل استفاده شده در این مانیتور جی پلاس، IPS است که این یعنی خیال شما را بابت دقت رنگی تا حد زیادی راحت می نماید. رزولوشن به 1920 در 1080 می رسد و حداکثر روشنایی 250 نیت را ارائه می دهد. رفرش ریت 60 هرتز، برای کاربردهای اداری و روزمره عدد قابل قبولی است و طبیعتا یک مانیتور با این قیمت قرار نیست رفرش ریت بالایی داشته باشد. در زمینه پورت هم با پورت های VGA، HDMI و البته جک هدفون روبرو هستیم.

مانیتور جی پلاس مدل GDM-226LN سایز 22 اینچ

در نهایت باید به سراغ ارزان ترین مانیتور جی پلاس موجود در وبلاگ ساعتچی برویم که از پنل 22 اینچی بهره می برد. این مدل تفاوتی با مدل قبلی ندارد ولی به علت کوچک تر بودن نمایشگر، اندکی قیمت پایین تری دارد. بنابراین اگر فکر می کنید به مقدار بزرگ تر از 22 اینچ نیازی ندارید، این مانیتور خوش قیمت می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

این مانیتور هم مانند مدل قبلی دارای پنل IPS است و رزولوشن 1920 در 1080 را ارائه می نماید. رفرش ریت 60 هرتزی آن برای کاربردهای معمولی عدد استانداردی است و زاویه دید 178 درجه ای هم یکی دیگر از ویژگی های مهم آن محسوب می گردد.

منبع: دیجیکالا مگ

به "راهنمای خرید برترین مانیتور جی پلاس؛ 6 گزینه برای سلیقه های مختلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برترین مانیتور جی پلاس؛ 6 گزینه برای سلیقه های مختلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید