اماراتی ها اپل واچ ساختند اما یک مشکل دارد، عکس

به گزارش وبلاگ ساعتچی، زومیت نوشت: ساعت هوشمند سری Enfit Neo با طراحی مشابه اپل واچ اولترا معرفی گردید. این ساعت قابلیت هایی مثل تماس بلوتوثی و ردیابی سلامت دارد.

اماراتی ها اپل واچ ساختند اما یک مشکل دارد، عکس

برند اماراتی Endefo دو ساعت هوشمند نو Enfit Neo و Enfit Neo Pro را در بازار هند معرفی نموده است. طراحی این ساعت ها ازجمله رنگ بندی آن ها شباهت زیادی به اپل واچ اولترا 2 دارد. این ساعت های هوشمند تماس بلوتوثی و ویژگی های پیشرفته ردیابی سلامت و تناسب اندام را ارائه می دهد.

قیمت ساعت هوشمند Enfit Neo و Enfit Neo Pro به ترتیب 84 و 95 دلار است؛ اما در عرضه اولیه، می توان آن ها را با قیمت تنها 23 و 30 دلار خرید. هر دو مدل در بیش از 2,000 فروشگاه در هند دردسترس هستند.

  • سامسونگ همه را غافلگیر کرد/ رونمایی از دو گوشی نو مالی/ عکس

  • این خودروی چینی تهدیدی برای بزرگان در دنیا است/ عکس

Enfit Neo Pro طراحی شیک و نمایشگر 2.01 اینچی با روشنایی 600 نیت دارد. این ساعت هوشمند مالی از قابلیت تماس بلوتوثی و بیش از 200 واچ فیس تنظیم شدنی و افزون بر 135 حالت ورزشی برای تناسب اندام پشتیبانی می نماید.

ساعت Endefo از قابلیت نظارت بر فشارخون و مقدار گیری اکسیژن خون برخوردار است و از چند زبان مختلف پشتیبانی می نماید. از دیگر ویژگی های هوشمند این ساعت می توان به قابلیت پخش موسیقی، فعال سازی حالت ورزشی تک لمسی، کنترل دوربین، عملکرد نمایشگر دوگانه و ادغام دستیار صوتی اشاره نمود.

ساعت Enfit Neo، مدل مقرون به صرفه قیمت تر این سری، نیز نمایشگر 1.9 اینچی و روشنایی 600 نیت دارد و امکان تماس بلوتوثی را فراهم و بیش از 200 واچ فیس را پشتیبانی می نماید. ویژگی های سلامتی و تناسب اندام آن شامل پایش زنده ضربان قلب و مقدار گیری فشارخون و اکسیژن خون است.

ساعت هوشمند Enfit Neo از 135 حالت ورزشی، پخش موسیقی، کنترل دوربین، فعال سازی حالت ورزشی و دستیار صوتی پشتیبانی می نماید.

مدیرعامل Endefo می گوید که میخواهد با سرمایه گذاری 200 کرور روپیه (حدود 24 میلیون دلار) تا سال 2024، درحدود 10 درصد از سهم بازار را در بخش پوشیدنی های هند به دست آورد. این شرکت برای متمایزشدن از رقبای خود به کیفیت محصول و تنوع پیشنهادها و کانال های بازاریابی آفلاین متکی است.

برند Endefo با تعهد به ابتکار ساخت هند تمام محصولات خود را در این کشور فراوری می نماید. شرکت مذکور میخواهد با بالیوود و چهره های ورزشی همکاری و بر تحقیق و توسعه برای رشد بلندمدت در بازار هند تمرکز کند.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "اماراتی ها اپل واچ ساختند اما یک مشکل دارد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اماراتی ها اپل واچ ساختند اما یک مشکل دارد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید