بهترین هتل های مشهد برای سفرهای کاری

به گزارش وبلاگ ساعتچی، با توجه به اهمیت شهر مشهد از نظر مالی و فرهنگی، در طول سال شاهد برگزاری سمینار و کنفرانس های زیادی در این شهر هستیم و بدون شک برگزاری این جلسات مهم احتیاج به فراهم کردن امکانات مناسب دارد. سالن کنفرانس هتل ها شرایط ایده آلی دارند و محیطی بسیار مناسب برای برگزاری جلسات کاری مهم می باشند. در ادامه تعدادی از بهترین هتل ها برای سفرهای کاری به مشهد اشاره خواهیم داشت.

بهترین هتل های مشهد برای سفرهای کاری

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان که یکی از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد می باشد، با داشتن سالن های کنفرانس مجهز و استاندارد، یکی از بهترین و معروف ترین گزینه ها برای برگزاری کنفرانس های مهم به شمار می رود. آمفی تئاتر، سالن همایش خیام، حافظ و عطار با سیستم های صوتی و تصویری پیشرفته مجموعه بسیار عالی برای برگزاری همایش های ملی و بین المللی به شمار می فرایند. این هتل از امکانات بسیار خوبی برخوردار می باشد از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سونا، اسپا، جکوزی، استخر، سالن بدنسازی، فضای سبز، سلن بیلیارد، رستوران سنتی و روف گاردن و اینترنت بی سیم رایگان در لابی، آسانسور، نمازخانه، صندوق امانات، فروشگاه، خدمات باربری، خدمات لاندری، شبکه پخش فیلم، سالن ورزشی، زمین تنیس، پارک کودک، خدمات پزشکی، سرویس حرم، خدمات برای معلولین، خدمات cip، مرکز خرید، تاکسی سرویس، پرینتر، کرایه اتومبیل بدون راننده، آرایشگاه، خودپرداز، روزنامه

هتل قصر طلایی مشهد

همان طور که در بالا اشاره کردیم، داشتن محیط آرام و اتاق های ساکت در طول سفرهای کاری بسیار مهم و با ارزش می باشند. یکی از بهترین انتخاب هایی که می توانید برای رزرو آنلاین هتل در مشهد داشته باشید تا با انرژی کامل به جلسات کاری تان برسید، اقامت در سوئیت پرزیدنتال قصر طلایی می باشد. خدمات لاندری و سالن آرایش و پیرایش هتل شرایط خوبی را برای آراسته بودن در طول جلسات و نشست ها فراهم میکنند.

این هتل تنوع بالایی از نظر اتاق دارد و شرایط ایده آلی در تمام آنها فراهم می باشد. در اتاق های هتل قصر

طلایی سرویس خواب، مبلمان، یخچال، تلویزیون، مینی بار با هزینه، میز تحریر، چای ساز، بالکن، حمام، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی و اینترنت بی سیم رایگان، روم سرویس، شبکه پخش فیلم، تلفن در اتاق، کمد لباس، سرویس بهداشتی فرنگی ارائه میشود.

هتل پار س مشهد

جلسات کاری در بیشتر مواقع با خستگی و استرس زیادی همراه است و برگزاری این جلسات در مکان های شلوغ و پرترافیک شهر ممکن است مشکلاتی را به همراه داشته باشد. در این شرایط بهترین راه حل استفاده از سالن های کنفرانس در مکان های خلوت می باشد. هتل پارس مشهد یکی از بهترین گزینه ها برای داشتن جلسات کاری در شرایط ایده آل با تجهیزات استاندارد سالن همایش، امکانات تفریحی و سالن های بدنسازی به شمار می رود. بدون شک گذراندن ساعاتی خوش در چالیدره و مناطق خوش آب و هوای وکیل آباد و خوردن غذاهای متنوع و شیشیلیک های معروف مشهد بعد از جلسات فشرده کاری، میتواند خستگی را رفع کند.

ترانسفر با هزینه، آتیله، استخر، جکوزی، سونا، چایخانه سنتی، رستوران، کافی شاپ، مرکز خرید، زمین تنیس، سالن ورزشی، آرایشگاه، پارک کودک، فضای سبز، سالن بدنسازی، خودپرداز، اینترنت بی سیم در لابی، لاندری، خدمات cipاز دیگر امکانات عمومی موجود در این هتل محسوب میشوند.

هتل پارسیس مشهد

برای داشتن استراحت کافی در اتاق های آرام و لوکس و ریلکس کردن در سال های ورزشی و اتاق های اسپا و حمام ترکی قبل از آغاز جلسات کاری، هتل پارسیس می تواند گزینه خوبی باشد. این هتل در فاصله بسیار کم با حرم قرار گرفته و با فروشگاه های عالی، شرایط خوبی را برای خرید سوغات در کمترین زمان فراهم میکند. با توجه به نوع امکانات ارائه شده در این هتل، به عنوان یکی از بهترین هتل های 5 ستاره در مشهد شناخته میشود.

استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی، سالن بیلیارد، فضای سبز، اینترنت بی سیم رایگان در لابی، آسانسور، فروشگاه، خودپرداز، نمازخانه، خدمات باربری، خدمات لاندری، خدمات برای معلولین، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، سیستم اطفا حریق، پرینتر، فکس، صندوق امانات، تاکسی سرویس، ترانسفر رفت با هزینه از جمله امکانات موجود در این هتل می باشند که برای سفرهای کاری بسیار مناسب خواهند بود.

منبع: جام جم آنلاین

به "بهترین هتل های مشهد برای سفرهای کاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های مشهد برای سفرهای کاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید