خسروی: مصوبات شورای عالی امنیت ملی صرفاً از سوی دبیرخانه این نهاد اعلام می گردد

به گزارش وبلاگ ساعتچی، سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد که مصوبات این شورا و مواضع دبیرخانه آن صرفاً از سوی سخنگوی این نهاد اعلام می گردد و اعلام آن خارج از چارچوب ذکرشده مجاز نیست.

خسروی: مصوبات شورای عالی امنیت ملی صرفاً از سوی دبیرخانه این نهاد اعلام می گردد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ ساعتچی، کیوان خسروی سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با اعلام اینکه مصوبات شورای عالی امنیت ملی و مواضع دبیرخانه شورا صرفاً از سوی سخنگوی این نهاد اعلام می گردد، تأکید کرد: مطالبی که امروز به عنوان مصوبات شورا و تصمیمات دبیرخانه آن در بعضی رسانه ها منتشر شد غیردقیق است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ ساعتچی بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی وبلاگ ساعتچی بخوانید. (کلیک کنید)

وی اضافه کرد: مصوبات شورای عالی امنیت ملی و تصمیمات دبیرخانه آن در حکم اطلاعات محرمانه است و اعلام آن خارج از چارچوب ذکرشده مجاز نمی باشد.

خسروی در ادامه گفت: مجلس شورای اسلامی طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها را به دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی ارائه نموده و دبیرخانه ملاحظات مدنظر را در این خصوص به مجلس اعلام نموده است.

سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی کشورمان در خاتمه گفت: طرح نهایی که امروز به تصویب مجلس رسید بر اساس روال جاری در نهاد قانون گذاری کشور تدوین شده است و حاصل نظر و اجماع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی می باشد.

.+

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "خسروی: مصوبات شورای عالی امنیت ملی صرفاً از سوی دبیرخانه این نهاد اعلام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسروی: مصوبات شورای عالی امنیت ملی صرفاً از سوی دبیرخانه این نهاد اعلام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید