جزئیات به روزرسانی تازه دث لوپ تعیین شد؛ اضافه شدن حالت عکاسی

به گزارش وبلاگ ساعتچی، یکی از برترین بازی های سال 2021، بازی تیراندازی دث لوپ اثر استودیوی آرکین بود که به علت گیم پلی، سبک هنری و ایده جالب خود، تحسین بسیاری از منتقدان و بازیکنان را برانگیخت. از آن موقع تا به امروز، توسعه دهندگان بازی بخشی از زمان خود را روی عرضه به روزرسانی مختلف برای بازی صرف نموده اند. حال به تازگی آپدیت جدیدی برای بازی منتشر شده که بخش هایی نظیر قابلیت فتو مود را به آن اضافه می نماید.

جزئیات به روزرسانی تازه دث لوپ تعیین شد؛ اضافه شدن حالت عکاسی

در حالی که به روزرسانی دوم رفتار و به طور کلی هوش مصنوعی شخصیت های غیر قابل بازی را بهبود بخشید و چیزهایی مانند قابلیت FoV slider را به آن افزود، این به روزرسانی با قابلیت مجذوب نماینده فتو مود به بازیکنان این امکان را می دهد تا تصاویر زیبایی را از گیم پلی خود در بازی ثبت نمایند. این حالت که فقط در حالت تک نفره وجود دارد، به وسیله منوی Pause یا با فعال کردن میان بُر Photo Mode قابل دسترسی است.

از طرفی در رایانه های شخصی، میان بُر آن به طور پیش فرض روی کلید P تنظیم شده است. در این بخش علاوه بر اینکه می توانید فیلترها و زوایای مد نظر خود را انتخاب کنید، بعلاوه می توانید بین کلت و جولیانا یکی را انتخاب نموده، لباس ها و سلاح های خود را تغییر داده و در بیش از ده ها ژست مختلف قرار بگیرید. بعلاوه می توانید شخصیت های موجود در تصویر را در صورت تمایل از آن حذف کنید.

سومین به روزرسانی بزرگ دث لوپ شامل تغییراتی تازه در دسترسی پذیری بازی نظیر بهبود حرکت در بخش های مختلف منوها به همراه پشتیبانی از صفحه کلید و کلید های جهت دار کنترلر، امکان تغییر رنگ، شفافیت و میزان زیرنویس و گزینه هایی برای سفارشی سازی رابط کاربری و HUD هم می گردد.

بعلاوه در گیم پلی بازی شاهد تغییراتی خواهیم بود که از بین آن ها می توان به تغییر تعداد ریپرایزها (Reprise)، کاهش سرعت بازی در بخش تک نفره، اضافه شدن سه درجه سختی مختلف که در درجه های سختی بالاتر، دشمنان بیشتر حمله می نمایند و دقیق تر هستند، تغییراتی در هدف گیری و غیره اشاره نمود. بعلاوه حالتی تازه به بازی اضافه شده که با فعال کردن آن، همه دشمنان و موانع بازی در صورت اصابت با یک گلوله، چاقو یا نارنجک فورا کشته می شوند. این ویژگی هم تنها در بخش تک نفره قابل تجربه است.

در نهایت این به روزرسانی تازه، تعدادی از باگ های مختلف بازی را برطرف می نماید و قابلیت پشتیبانی از فناوری FidelityFX Super Resolution 2.0 را به نسخه رایانه های شخصی اضافه می نماید. دارندگان نسخه پلی استیشن 5 بازی هم 9 آواتار مجذوب نماینده را برای پروفایل خود دریافت خواهند کرد.

منبع: VG247

منبع: دیجیکالا مگ

به "جزئیات به روزرسانی تازه دث لوپ تعیین شد؛ اضافه شدن حالت عکاسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات به روزرسانی تازه دث لوپ تعیین شد؛ اضافه شدن حالت عکاسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید