بازی Dave the Diver برای کنسول های پلی استیشن عرضه خواهد شد

به گزارش وبلاگ ساعتچی، اگر شما از هواداران سبک مستقل (Indie) باشید با بازی دیو غواص (Dave the Diver) آشنایی دارید. یک بازی بسیار ساده و در عین حال زیبا که توانست توجه افراد بسیار زیادی را به خود جلب کند. بازی دیو غواص تا الان تنها برای کامپیوتر در دسترس بود و این موضوع باعث شد افراد زیادی نتوانند آن را تجربه نمایند. حال شرکت سازنده تصمیم گرفته تا پلتفرم های این بازی را توسعه داده و کنسول های سونی را نیز به آن اضافه کند.

بازی Dave the Diver برای کنسول های پلی استیشن عرضه خواهد شد

بازی دیو غواص پاییز سال گذشته به شکل دسترسی اولیه برای کامپیوتر عرضه شد. پس از آن با استقبال خوبی که از آن شد، این بازی به صورت کامل در سال 2023 میلادی برای کامپیوتر در دسترس نهاده شد. در انتها نیز شرکت سازنده تصمیم گرفت تا در پاییز گذشته دیو غواص را برای کنسول نینتندو سوییچ هم عرضه کند.

حال شرکت Mintrocket که سازنده بازی دیو غواص است، میخواهد در بهار سال آینده بازی دیو غواص را برای کنسول های پلی استیشن 4 و 5 عرضه کند. در کنار این نسخه قرار است محتوای بیشتری نیز برای این بازی عرضه گردد و بسته الحاقی گودزیلا (Godzilla) نیز در کنار نسخه کنسولی در دسترس هواداران قرار خواهد گرفت.

بازی دیو غواص یک عنوان بسیار مجذوب کننده و جالب است. در اصل این بازی از دو بخش اصلی تشکیل شده است. بخش اول که در صبح ها بوده و شما باید با استفاده از دیو و هنر غواصی او به داخل حفره آبی (Blue Hole) بروید. پس از آن با پیدا کردن ماهی های نو آن ها را صید نموده و به رستوران خود بیاورید. شب ها مخصوص رستوران سوشی فروشی بنجو (Banjo) است. کسی که مهارت بسیار خاصی در آشپزی دارد و برای پختن غذاهای مختلف احتیاج به مواد اولیه دارد که دیو به او یاری خواهد نمود.

نکته جالب اینجاست که عایدی شما در این بازی به مدیریت این رستوران بستگی دارد و هرچه بهتر عمل کنید، فروش بهتری و عایدی بیشتری هم خواهید داشت. همین موضوع باعث می گردد تا شما از این عایدی برای پیشرفت کرکتر دیو و پیشرفت رستوران بهره ببرید. با پیشرفت دیو فرصت های بیشتری برای گشت وگذار نیز برای شما باز خواهد شد و شما می توانید به راحتی کارهای مختلفی در دنیای این بازی انجام دهید.

بازی دیو غواص دارای کرکترهای بسیار دوست داشتنی و بامزه است. مکالمات در این بازی بسیار دقیق هستند و این بخش بندی بازی نیز باعث شده که بسیار مجذوب کننده باشد. از طرفی دیو غواص یک بازی سخت نیست و تجربه آن برای همه افراد می تواند لذت بخش باشد. در نتیجه اگر شما کاربر پلی استیشن هستید، عرضه این بازی روی پلتفرم سونی یک خبر بسیار خوب برای شما است.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Dave the Diver برای کنسول های پلی استیشن عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Dave the Diver برای کنسول های پلی استیشن عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید