تمرکز کره ای ها روی صنعت گردشگری و جذب گردشگر

به گزارش وبلاگ ساعتچی، توجه همه جانبه کره جنوبی به صنعت گردشگری

کره جنوبی تلاش می کند تا جذب توریست در این کشور را افزایش دهد و امیدوار است که از طریق فرهنگ امروزی کره و غذاهای محلی اش به صنعت گردشگری در این کشور کمک کند. سازمان گردشگری کره معتقد است که فرهنگ، آداب و رسوم این کشور، دوستداران زیادی پیدا می کند و بر کشورها دیگر به خصوص چین و ژاپن تأثیرگذار خواهد بود. با خبرنگاران همراه باشید تا در ادامه، چگونگی تلاش آنها برای جذب گردشگران را مرور کنیم.

تمرکز کره ای ها روی صنعت گردشگری و جذب گردشگر

این روزها اشتیاق زیادی در گردشگران دنیا برای آشنایی با فرهنگ کره و سفر به این کشور ایجاد شده است. هنگامی که گروهی از روزنامه نگاران از کره دیدن می کردند، مسئولین سازمان گردشگری کره اصرار داشتند که دیدنی کافه Del.Komm حتما در برنامه توریستی آنها قرار بگیرد چرا که به گفته مِلانی آدِدن، سخنگو و بازاریاب سازمان گردشگری کره؛ فیلم محبوب نوادگان خورشید در این کافه فیلمبرداری شده است .

مسئولین گردشگری کره دلیل خاصی برای توجه به این موضوع دارند. این مجموعه تلویزیونی توانست از طریق تبلیغات، میلیون ها دلار برای صنعت پزشکی کره سودآور باشد و موجب رونق صنعت گردشگری در حوزه پزشکی شود. از آنجاییکه سازمان گردشگری کره به هیچ وجه نمی خواست بازدیدکنندگان از آشنایی بیشتر با فرهنگ کره غافل بمانند، آنها را به دیدن اجرای برنامهBipap دعوت کرد که نمایشی بسیار پیروز، بدون کلام، شاد و پر انرژی است و ترکیبی از هنرهای رزمی، آشپزی، پایکوبی و آکروبات است. در این نمایش هیچ دیالوگی گفته نمی شود. خط داستانی این نمایش درباره افرادی است که مهارت آشپزی خود را با حرکات نمایشی نشان می دهند.

یکی از ابعاد اصیل فرهنگ کره، غذا و آشپزی آن است و کره ای ها برای شناساندن و به معروفیت رساندن آن در بین خارجی ها از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

سازمان گردشگری این کشور امکاناتی در مرکز فرهنگ تعاملی سئول، فراهم کرده تا گردشگران بتوانند ویژگی های متمایز غذای کره ای را بشناسند؛ در این مرکز می توان با آشنا شدن از طریق غذاهای ساده کره ای شروع کرد، مانند: کانگوکسو (رشته نودل سرد با سس سویا)، گِجَنگ (خرچنگ طعم دار شده در سس سویا)، بولگوگی (گوشت گوساله طعم دار کبابی).

از طرف این سازمان، راهنمایی درباره تاریخچه غذا در کره از ابتدای کشت و تهیه مواد اولیه تا آماده شدن نهایی آن توضیح می دهد و همچنین در این مرکز کلاس های آشپزی زیر نظر بهترین سرآشپزهای کره ای برگزار می شود.

منبع: الی گشت

به "تمرکز کره ای ها روی صنعت گردشگری و جذب گردشگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرکز کره ای ها روی صنعت گردشگری و جذب گردشگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید