به برکت حضور خانواده های شهدا منطقه 16 جانی دوباره می گیرد

به گزارش وبلاگ ساعتچی، خبرگزاری خبرنگاران- شهردار منطقه 16 گفت: به برکت خون شهدا این طرح بصورت محله ای هر روز مقابل خانه یک شهید اجرا می شود تا محدوده پیرامونی منازل شهدا نیز از طرح تحول بهره مند شود.

به برکت حضور خانواده های شهدا منطقه 16 جانی دوباره می گیرد

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ساعتچی از تهران، سید مرتضی روحانی شهردار منطقه 16 با بیان اینکه به برکت نام شهدای گرانقدر همه روزه تا پایان طرح، فعالیت های نگهداشت از درب منزل یکی از شهدا در محلات بعنوان آبروی محله آغاز و کوچه های اطراف نیز شامل این طرح می شود، افزود: این طرح شامل تمام حوزه های اجرایی، عمرانی، شهرسازی، ترافیکی، اجتماعی و ... است که با هدف آراستگی سیمای شهر، ارتقاء خدمات رسانی شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان، طرح تحول نگهداشت شهر بصورت محله به محله و با هدف تکریم خانواده معظم شهدا به نام تعدادی از شهدا در محلات نه گانه اجرا می شود.

وی افزود: حضور مدیران شهری در مقابل خانه شهید به جهت برکت در کار و ایجاد روحیه شور و نشاط انقلابی در انجام فعالیت های شهری است تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا درخدمت رسانی به مردم باشیم.

فخارمنش معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 16 نیز، ضمن تشکر از اهمیت و نگاه ویژه شهردار منطقه به این طرح، اجرای طرح تحول در نگهداشت شهر در محلات نه گانه را به عنوان مهم ترین اقدام مدیریت شهری دانست و بیان داشت: طرح تحول نگهداشت شهر با هدف ایجاد تحولی نوین در شهرداری و شهر تهران به منطقه ها ابلاغ شده است.

حامد خداوردی شهردار ناحیه1؛ با اشاره به اجرای دقیق این طرح در محله جوادیه گفت: طرح تحول در نگهداشت شهر:در این محله از 20 متری جوادیه و منزل شهید عباس اخوان آق قلعه آغاز شد، نظافت و رفت و روب، لکه گیری آسفالت و هرس درختان از جمله اقداماتی است که اجرا شده و برگزاری جشن میلاد حضرت زینب سلام الله در محله جوادیه برای ایجاد شور و نشاط و رضایتمندی شهروندان از جمله برنامه های اجتماعی بود که اجرا شد.

فرهاد دباغچیان شهردار ناحیه2؛ خاطر نشان کرد: این طرح با اولویت خانواده های دارای سه شهید و دو شهید و خانواده های شهدای مدافع حرم در محله نازی آباد در حال اجرا است، خیابان روزبان، میدان خورشید کوچه دارستانی، کوچه شهید پالیزبانی، میدان زرگر کوچه زرگر، خیابان شهید احدی و ... از جمله کوچه هایی است که این طرح با انجام اقدامات نظافت و جمع آوری ضایعات، طعمه گذاری و شناسایی کلونی موش و لکه گیری آسفالت و پوسترکنی و ... در آن اجرا می شود.

هادی ملازاده شهردار ناحیه3؛ نیز با تاکید به رضایت و خشنودی شهروندان که باعث ایجاد روحیه مضاعف برای مدیریت شهری است افزود: 2400 متر رنگ آمیزی دیوار همراه با زیرسازی و رنگ آمیزی حیاط منزل شهیدان شامقلی، 45 تن روکش آسفالت در کوچه برادران شامقلی، 11 عدد همسطح سازی تمامی دریچه، 10 متر بازسازی نهر در کوچه شهیدان شامقلی، نصب تابلوها و تمثال شهدا، بازپیرایی پاتوق محله، ساخت دیوار پیرامون منزل شهید پاشاپور و ... از جمله اقدامات شاخص در محلات ناحیه 3 است.

علی نایبی شهردار ناحیه4، نیز با اشاره به اجرای ویژه این طرح در کوچه برادران شهید صنیع خانی که کوچه ای است با 11 شهید که 9 خانواده شهید ساکن این کوچه هستند گفت: عملیات عمرانی، حذف زوائد فیزیکی، بهسازی معبر، هرس درختان، روکش آسفالت، کمک به رفع مسائل مربوط به حوزه شهرسازی و ... از جمله اقداماتی است که در این کوچه در حال اجرا است.

میثم صمدی شهردار ناحیه5، نیز بازسازی سردرب بوستان شهید دوره گرد، احداث و تجهیز زمین بازی بچه ها بوستان شهید دوره گرد، اجرای رنگ آمیزی پوشاننده 670 متر، 40 تن آسفالت در کوچه های 51، 53 و 55، تعویض 15 عدد سرچراغ، رنگ آمیزی 10 پایه چراغ، اجرای فرش گل، تعویض پلاک های آبی، نصب تابلوی شهید دوره گرد درب منزل ایشان، رفع معضل معتادان متجاهر در پایانی بوستان و ... از جمله اقداماتی است که در محلات ناحیه 5 در حال اجرا است.

عطاءاله حسینی شهردار ناحیه6، نیز با تاکید به اجرای این طرح در محلات کم برخوردار و ایجاد شادی و نشاط برای شهروندان محله باغ آذری گفت: 2 تن آسفالت در کوچه شهید پارسایی، رنگ آمیزی کوچه 300 متر، تعویض تابلوها و تمثال شهدا، رنگ آمیزی مخازن و زیرمخزنی ها و شستشو و نظافت و طعمه گذاری و ... از جمله اقداماتی است که با موضوع خانواده های معظم شهدا در راستای اجرای تحول در نگهداشت شهر اجرا می شود.

به گزارش وبلاگ ساعتچی، یکی از اقدامات مهم حوزه اجتماعی و فرهنگی که در محلات نه گانه در حال اجرا است، هر هفته زمینه حضور یک خانواده شهید بر سر مزار شهیدش فراهم شده و رنگ آمیزی، تعمیر و بازسازی سنگ قبر شهید بزرگوار انجام می شود.

پایانی پیام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا

به "به برکت حضور خانواده های شهدا منطقه 16 جانی دوباره می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به برکت حضور خانواده های شهدا منطقه 16 جانی دوباره می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید