برترین بازی های مسابقه ای موتورسواری موبایل؛ هیجان در صفحه ای کوچک

به گزارش وبلاگ ساعتچی، موتورها را می توان یکی از هیجان انگیزترین وسایل نقلیه دانست. موتور همیشه هواداران زیادی داشته و در طول تاریخ هم بازی های زیادی با استفاده از آن ها ساخته شده است. علت اصلی آن هم این است که موتورها در کنار هیجان انگیز بودن بسیار سریع بوده و تجربه خاصی را در اختیار کاربران قرار می دهند.

برترین بازی های مسابقه ای موتورسواری موبایل؛ هیجان در صفحه ای کوچک

پیشرفت موتورها به حدی بود که حتی در عناوین انحصاری ماشین مثل فورتزا هورایزن 4 (Forza Horizon 4) هم ما شاهد حضور این موارد بودیم. به طور کلی مشکل اینجاست که عناوین بازی بر پایه موتور نتوانستند موفقیت چندانی در زمینه کنسول ها و کامپیوتر پیدا نمایند. پس شرکت های سازنده به فکر پلتفرم متفاوتی افتادند.

پلتفرم موبایل به شدت در حال رشد است. به حدی که در حال حاضر می توان آن را بزرگ ترین پلتفرم گیمینگ دانست که کاربران بسیار زیادی دارد. شما می توانید در دست هر فردی یک موبایل دیده که حکم کنسول دستی آن فرد را دارد. نکته اینجاست که روی پلتفرم موبایل عناوین موتوری بسیار زیادی وجود دارند. همین موضوع باعث شده تا انتخاب از میان آن ها کمی سخت باشد.

به طور کلی تنوع بسیار زیادی در میان عناوین مسابقه ای با موتور وجود دارد. بسیاری از آن ها دارای یک سیستم شخصی سازی بوده که تجربه بازی را مجذوب کننده تر می نماید. از طرفی طراحی هر کدام نیز منحصر به فرد بوده که تجربه این عناوین را بسیار لذت بخش می نماید. با این حال در میان عناوین بسیار زیادی که وجود دارد، تعداد زیادی ارزش زمان شما را ندارند. پس در این متن ما کوشش کردیم تا برترین بازی های موتوری را برای شما انتخاب نموده تا شما وقت خود را با عناوین دیگر تلف نکنید.

11. مد اسکیلز بی ام اکس 2 (Mad Skills BMX 2)

شرکت سازنده: Turborilla

سال عرضه: 2017

پلتفرم: Android, iOS

بازی مد اسکیلز بی ام اکس 2 یک عنوان با طراحی بسیار دقیق است. این بازی به طور کامل توانایی های شما را به چالش کشیده و شما را به وجد می آورد. برترین قسمت این بازی اینجاست که عنصر واقعیت را با آرکید مخلوط نموده تا یک تجربه بسیار لذت بخش و خاص را به کاربر ارائه دهد. به همین علت است که شما در کنار هیجان با یک عنوان بیش از حد تخیلی هم روبرو نیستید.

در بازی مد اسکیلز بی ام اکس 2 دارای منطقه ها خاص و مختلف است که باعث شده بازی تنوع زیادی داشته باشد. از طرفی منطقه و مسیر نیز با دقت و ظرافت بسیار زیاد طراحی شده تا کاربران حس خوبی نسبت به آن ها داشته باشند. یکی از نکات مثبت مد اسکیلز این است که به شما اجازه می دهد تا این بازی را با دوستان خود تجربه کنید. همین باعث می گردد تا هیجان بازی چندین برابر گردد. در کنار آن توانایی شخصی سازی زیادی نیز در بازی وجود دارد تا ظاهر هر موتور سوار برای کاربر با فرد دیگر متفاوت باشد.

10. مد اسکیلز موتوکراس 3 (Mad Skills Motocross 3)

شرکت سازنده: Turborilla

سال عرضه: 2021

پلتفرم: Android, iOS

موتوکراس 3 را می توان به راحتی یکی از برترین عناوین ساخته شده در سبک موتور سواری دانست. این بازی بسیار کامل بوده و نشان می دهد که شرکت سازنده در این مدت موارد زیادی را آموخته است. از لحاظ انیمیشن موتوکراس 3 بسیار روان و خوب بوده و هنر 3 بعدی خاصی دارد. همینطور اینکه به موسیقی در این بازی توجه ویژه ای شده که باعث شده بسیار مجذوب کننده و لذت بخش باشد.

بازی موتوکراس 3 دارای بخش های شخصی ساز فرق دارد تا کاربران تجربه منحصر به فردی داشته باشند. از طرفی کنترل های بازی نیز بسیار آسان بوده که تجربه آن را برای افراد تازه کار بسیار راحت می نماید. نکته اصلی در خصوص بازی موتوکراس 3 گیم پلی روان و خوب آن است که یکی از برترین موارد در سبک موتورسواری روی موبایل است.

9. مد اسکیلز موتوکراس 2 (Mad Skills Motocross 2)

شرکت سازنده: Turborilla

سال عرضه: 2014

پلتفرم: Android, iOS

موتوکراس 2 یکی از پرطرفدارترین بازی های موتورسواری در پلتفرم موبایل است. این بازی نزدیک به 11 میلیون بار دانلود شده و توانست سبک موتورسواری روی موبایل را به طور کامل تغییر دهد. در این بازی بیش از 13 موتور مختلف وجود داشته که هر کدام قابل شخصی سازی هستند. از طرفی هر موتور ویژگی خاص خود را داشته که گیم پلی این بازی را بسیار متنوع و مجذوب کننده می کرد.

موتوکراس 2 دارای یک حالت بسیار مجذوب کننده و آنلاین بود. در این حالت شما می توانستید با افراد دیگر به رقابت پرداخته و کوشش کنید تا مسیر بازی را به سرانجام برسانید. نکته جالب اینجاست که این بازی به حدی مجذوب کننده بود که شرکت سازنده احتیاجی به عرضه شماره 3 نمی دید. گیم پلی بازی نیز بسیار روان بوده که باعث شد مخاطبان ساعت ها وقت خود را صرف این بازی بنمایند.

8. تب مسابقه (Racing Fever)

شرکت سازنده: Gameguru

سال عرضه: 2015

پلتفرم: iOS, Android

تب مسابقه یک بازی موتورسواری و مسابقه بسیار مجذوب کننده برای پلتفرم موبایل است. این بازی گرافیک بسیار خوبی برای این پلتفرم داشته و تجربه خاصی را به شما ارائه می دهد. یکی از نکات جالب این بازی زاویه های مختلف فیلم برداری آن است که باعث شده بازی تب مسابقه با عناوین دیگر مسابقه ای در پلتفرم موبایل متفاوت باشد.

در کنار این موارد بازی به شما آزادی عمل زیادی در زمینه کنترل ها و گرافیک بازی می دهد. همینطور اینکه این بازی یک شبیه سازی بسیار با کیفیت بوده که باعث می گردد عاشقانه موتورسواری از آن لذت ببرند. نکته اصلی اینجاست که طراحی این بازی به شکل سه بعدی است. همینطور اینکه مراحل آن بسیار متنوع بوده که می تواند ساعت ها شما را غرق در بازی بکند.

7. کلن ریس (Clan Race)

شرکت سازنده: Deemedya INC

سال عرضه: 2021

پلتفرم: Android, iOS

اگر شما در پی یک رقابت بازیکن علیه بازیکن (PvP) روی پلتفرم موبایل هستید، کلن ریس مخصوص شما است. در کنار این مورد این بازی ویژگی های متنوعی دارد که باعث می گردد یک عنوان بسیار دوست داشتنی باشد. شرکت سازنده این بازی سابقه بسیار خوبی در جهانی گیمینگ روی موبایل داشته و به همین علت انتظارات از آن بسیار بالا است. نکته جالب اینجاست که این شرکت کلن ریس را به طور دائم به روزرسانی نموده و در نسخه آخر نیز موارد جالبی به بازی اضافه نموده است.

کلن ریس دارای ویژگی های متعددی است که باعث می گردد یک عنوان بسیار دوست داشتنی و با کیفیت باشد. یکی از نکات مثبت آن مسابقه به صورت تیمی بوده که شما می توانید با دوستان خود یک گروه خاص بوجود بیاورید. بازیکنان در این بازی توانایی شخصی سازی کامل موتورهای خود را دارند و می تواند تجربه خود را از افراد دیگر مجزا نمایند.

6. درت اکستریم (Dirt Xtreme)

شرکت سازنده: Deemdya INC

سال عرضه: 2017

پلتفرم: iOS, Android

درت اکستریم یکی از عناوین بسیار معروف و محبوب در سبک موتورسواری روی پلتفرم موبایل است. شما می توانید نسخه رایگان این بازی را دریافت نموده و تجربه بسیار هیجان انگیزی را داشته باشد. از طرفی این بازی دارای قسمت مسابقه آنلاین هم دارد که هیجان آن چندین برابر بیشتر از حالت آفلاین است. از طرفی در این بازی قابلیت شخصی سازی راننده و موتور وجود دارد که باعث می گردد یک عنوان بسیار خاص باشد.

درت اسکتریم شاید بتوان گفت جالب ترین شخصی سازی ها را در میان عناوین موتورسواری روی موبایل دارد. شما می توانید با توجه به سلیقتان برترین موارد را انتخاب نموده و یک سیستم بسیار جالب داشته باشید. نکته اصلی اینجاست که این بازی در کنار این موارد گیم پلی بسیار خوبی هم دارد. همین باعث شده که در این مدت همچنان محبوبیت خود را حفظ کند و یک عنوان بسیار پرطرفدار باشد.

5. ترایال اکستریم 4 موتو (Trial Xtreme 4 Moto)

شرکت سازنده: Deemdya INC

سال عرضه: 2019

پلتفرم: iOS, Androis

بازی ترایال اکستریم 4 موتو را می توان یکی از برترین بازی های موبایل در جهان دانست. این بازی در حال حاضر نیز هواداران بسیار زیادی دارد و کاربران آن نیز سال ها است که به آن وفادار هستند. بحث اصلی ترایال اکستریم 4 موتو اینجاست که این بازی تمرکز بسیار زیادی روی گیم پلی دارد. به همین علت در این زمینه در سطح بسیار بالایی قرار داشته و یک عنوان زیبا است.

ترایال اکستریم 4 دارای عناصر اکشن هم هست. به این شکل که شما می توانید رقبا را از دور خارج کنید و به مسیر خود ادامه دهید. همین باعث شده تا این بازی هیجان بسیار زیادی داشته باشد. ترایال اکستریم 4 موتو دارای حالت های متنوعی از رقابت بوده و یک جدول بسیار گسترده دارد که حضور در آن هرچند سخت است ولی بسیار لذت بخش است.

4. موتوجی پی ریسینگ 22 (MotoGP Racing 22)

شرکت سازنده: WePlay Media LLC

سال عرضه: 2022

پلتفرم: Android, iOS

با موتوجی پی ریسنگ 22 شما نهایت حس رقابت را تجربه خواهید کرد. از طرفی در این بازی قابلیت شخصی سازی بسیار زیادی وجود دارد که تجربه آن را بسیار لذت بخش می نماید. به طور کلی این بازی چندان سخت نیست. نکته اینجاست که راحت بودن بازی باعث شده تا کاربران حرفه ای بسیار زیادی در آن وجود داشته باشد.

بازی موتوجی پی ریسنگ 22 دارای رقابت های سنگین است. به همین علت شما جوایز بسیار خوبی هم برای بازیکنان در آن در نظر گرفته شده است. نکته اصلی اینجاست که رسیدن به این سطح و بردن جایزه کار نسبتاً سختی است. با این حال به عنوان یک بازی که حس رقابت را به شما القا نموده و سرگرمی جالبی باشد، موتوجی پی ریسینگ 22 یک عنوان بسیار خوب است.

3. اس بی کی 16 (SBK 16)

شرکت سازنده: Digital Tales

سال عرضه: 2017

پلتفرم: iOS, Android

بازی اس بی کی 16 یک عنوان رایگان با کیفیت است که در حال حاضر برای پلتفرم های موبایل در دسترس است. شما می توانید با این بازی لذت راندن یک غول 200 اسب بخاری را در مسیرهای متفاوت تجربه کنید. چیزی که باعث شده این بازی از عناوین دیگر این فهرست جدا باشد، مسیرهای آن است که همگی بسیار دقیق و زیبا طراحی شده اند.

شرکت سازنده برای گرافیک این بازی زحمت زیادی کشیده است. به همین علت از لحاظ گرافیکی این بازی بسیار با کیفیت بوده و حتی نورپردازی پویا (Dynamic Lighting) هم دارد. بازی اس بی کی 16 دارای رقابت های مختلف و حالت های فرق دارد. این موضوع باعث شده تا این بازی اصلاً خسته نماینده نباشد. گیم پلی اس بی کی 16 نیز در عین ساده بودن بسیار خوب طراحی شده تا بازیکنان به راحتی با بازی ارتباط برقرار نمایند.

2. ترایالز فرانتیر (Trials Frontier)

شرکت سازنده: RedLynx

سال عرضه: 2014

پلتفرم: iOS

ترایالز فرانتیر یک عنوان موتورسواری به شدت اعتیاد آور و با کیفیت است که به وسیله شرکت Redlynx ساخته شده است. این بازی در کنار راحت بودن احتیاج به مهارت زیادی برای کنترل کرکترها دارد و همین باعث شده مجذوب کنندهیت خاصی داشته باشد. ترایالز فرانتیر یک داستان بسیار جالب را شرح داده و در کنار آن یک ماجراجویی مجذوب کننده را به شما ارائه می دهد.

جهانی بازی نسبتاً گسترده است. به همین علت بازیکنان می توانند در آن غرق شده و از چالش های مختلف لذت ببرند. نکته اصلی اینجاست که گیم پلی این بازی در عین سادگی چالش برانگیز هم هست. پس شما احتیاج به مهارت نسبتاً زیادی دارید تا بتوانید مراحل را به راحتی جلو ببرید. در کنار این موارد حالت آنلاین هم برای این بازی وجود دارد که بازیکنان می توانند وارد آن شده و به رقابت با افراد دیگر بپردازند.

1. بایک ریس (Bike Race)

شرکت سازنده: Top Free Games

سال عرضه: 2012

پلتفرم: iOS, Android

بایک ریس را می توان به راحتی برترین بازی موتورسواری روی موبایل دانست. این بازی در عین رقابتی بودن، بسیار چالش برانگیز بوده که همین موضوع باعث شده یک عنوان بسیار خاص و پرطرفدار باشد. نکته اصلی این بازی طراحی مراحل و قسمت آنلاین آن است. چیزی که باعث شده بایک ریس از بقیه رقبا یک سر و گردن بالاتر باشد.

مراحل اصلی بایک ریس بسیار مجذوب کننده طراحی شده اند. به این شکل که شما می توانید ساعت ها در آن غرق شده و اصلاً گذر زمان را احساس نکنید. همین طراحی مراحل باعث شده تا بایک ریس گیم پلی خاصی هم داشته باشد. این گیم پلی کاربر را مجبور نموده تا بازی را بیشتر تجربه نموده و مهارت لازم را کسب کند. با این حال همه این موارد باعث شده تا بایک ریس برترین بازی موتورسواری ساخته شده برای پلتفرم موبایل باشد.

همه عناوین معرفی شده در این فهرست هم آفلاین و هم آنلاین قابل اجرا هستند. به همین علت این عناوین برای گذر زمان در اوقات فراغت بسیار مناسب بوده و چندان هم شما را درگیر نخواهند کرد. در این روزها که پلتفرم موبایل پیشرفت بسیاری نموده است، داشتن یک بازی خوب می تواند بسیار یاری نماینده باشد. دقت کنید که هیچکدام از بازی های گفته شده احتیاج به سخت افزار بسیار قوی نداشته و به راحتی روی انواع گوشی های موبایل اجرا خواهند شد.

منبع: GeekFlare

منبع: دیجیکالا مگ

به "برترین بازی های مسابقه ای موتورسواری موبایل؛ هیجان در صفحه ای کوچک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین بازی های مسابقه ای موتورسواری موبایل؛ هیجان در صفحه ای کوچک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید