اکواریوم کیش ، جهانی فوق العاده در زیر آب

به گزارش وبلاگ ساعتچی، در کشور ما و در خلیج فارس موجودات آبزی تنوع گسترده ای دارند . شما می توانید 70 نوع ماهی تزئینی و کمیاب را در آکواریوم کیش مشاهده کنید . در این مکان آکواریوم های مختلف مخصوص ماهی های شور و شیرین واقع شده است که شما می توانید شاهد این آکواریوم ها باشید. بنابراین با خبرنگاران همراه باشید در بازدید از دنیای فوق العاده زیر آب در آکواریوم جزیره کیش که این روزها به یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری کیش و جاهای دیدنی کیش تبدیل شده است ...

اکواریوم کیش ، جهانی فوق العاده در زیر آب

کمی بیشتر درباره آکواریوم کیش

یکی از دلایل عالی برای سفر به این جزیره گستردگی موجودات آبزیست ، سفر به این جزیره زیبایی های زیر دریا را برای شما به ارمغان میاورد . یکی از جاذبه های گردشگری کیش، آکواریوم جزیره کیش می باشد. آکواریوم کیش شرایط را برای کسانی که نمی توانند به زیر آب بروند یا از غواصی هراس دارند مناسب نموده، چون به راحتی می توانند از پشت شیشه شاهد دنیای زیر آب و ماهی های رنگارنگ با گونه های مختلف باشند .در این آکواریوم فوق العاده 50 هزار لیتر مخصوص کوسه ها و ماهیان بزرگ خلیج فارس و 20 هزار لیتر مخصوص 70 نوع ماهی تزئینی کمیاب و نایاب آب شیرین اختصاص داده شده است. این آکواریوم این روزها به یکی از مجذوب نماینده ترین جاهای تماشای کیش تبدیل شده و این زیبایی واقعا بازدید نماینده ها را به وجه می آورد. زیبایی و شگفت انگیز بودن این آکواریوم در کشورمان میلیون ها بازدید نماینده را جذب خود نموده و سالانه میلیون ها نفر برای تماشا این آکواریوم به این جزیره سفر می نمایند. در این آکواریوم یک قسمت علمی واقع شده است که حیوانات تاکسیدرمی شده و دیرینه شناسی را در خود جای داده است و این همان نکته قابل توجه ای است که این آکواریوم را متمایز نموده. البته وجود انواع مختلف ماهی ، انواع خزندگان ایران و دنیا مانند انواع مار و تمساح، پرندگان کمیاب و انواع پستانداران نیز اینجا را به یکی از جالب ترین جاهای تماشای کیش تبدیل نموده.

آدرس و اطلاعات بازدید آکواریوم جزیره کیش

این آکواریوم زیبا داخل ساختمان کانون هنر کیش واقع شده است. این کانون واقع در خیابان فردوسی، جنب بوستان آهوان واقع شده است. وبلاگ ساعتچی به شما عزیزان پیشنهاد می نماید حتما یک بار سفر به دنیای زیر آب را تجربه نمایند.

منبع: همگردی

به "اکواریوم کیش ، جهانی فوق العاده در زیر آب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکواریوم کیش ، جهانی فوق العاده در زیر آب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید