تکواندو

کیانی: خشنود می شوم ویژگی های خوبم الگو گردد نه بد ، انتظار کسب درامد از تکواندو دارم

بانوی تاریخساز تکواندوی کشورمان گفت: الگوبرداری صد درصدی از یک انسان اشتباه است، باید از خصوصیات مثبت یک فرد الگوبرداری کنیم.

19 تیر 1402

محرومیت 2 ساله برای بانوی تکواندوکار ایران

بانوی تکواندوکار ایران به مدت دو سال از حضور در میادین ورزشی محروم شد.

19 بهمن 1400

دیدار رئیس کمیته ملی المپیک ایران با همتایان اندونزی و ژاپن

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ بیست و پنجمین اجلاس آنوک (کمیته های ملی المپیک جهان) از صبح امروز به میزبانی شهر کرت یونان آغاز شده که در حاشیه این اجلاس سیدرضا صالحی امیری با رئیس کمیته ملی المپیک اندونزی در راستای توسعه...

1 آذر 1400

فتح شایسته قهرمانی بود، برای کسب سهمیه به خدابنده اعتماد کنید

مهروز ساعی با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: بعد از مدتها که شاهد آغاز لیگ برتر تکواندو بودیم، بازی های روز نخست نشان داد که دوری چند ماهه از میدان مسابقه چقدر روی کیفیت کار تکواندوکاران تأثیرگذار بوده است. بازی های اول خیلی برای تیم ها سخت بود. ولی تکواندوکاران...

9 اسفند 1399

تقریبا سهمیه المپیک را قطعی کردم

آرمین هادی پور ملی پوش تکواندو گفت: تا حد زیادی سهمیه المپیک را قطعی کردم، اما با کسب یک یا دو مدال صد در صد المپیکی خواهم بود.

2 آذر 1398

هادی پور بر سکوی نایب قهرمانی گرندپری تکواندو ایستاد

آرمین هادی پور، هوگوپوش وزن اولی کشورمان با شکست برابر جون جانگ، قهرمان جهان و آسیا بر سکوی نایب قهرمانی مرحله دوم مسابقات گرندپری 2019 در ژاپن ایستاد.

25 مهر 1398

کریمی: نقطه قوت تیم ملی تکواندو خارج شدن از انحصارطلبی است، نباید توقع داشته باشیم حتماً قهرمان جهان شویم

مرتضی کریمی، سرمربی پیشین تیم ملی تکواندوی کشورمان گفت: خارج شدن از بازیکن سالاری و انحصارطلبی در تیم ملی نقطه قوت است، اما باید صبر و شکیبایی نیز داشته باشیم و نتیجه گرا نباشیم.

18 تیر 1398