تقریبا سهمیه المپیک را قطعی کردم

به گزارش وبلاگ ساعتچی، آرمین هادی پور ملی پوش تکواندو گفت: تا حد زیادی سهمیه المپیک را قطعی کردم، اما با کسب یک یا دو مدال صد در صد المپیکی خواهم بود.

تقریبا سهمیه المپیک را قطعی کردم

به گزارش گروه رسانه های وبلاگ ساعتچی، آرمین هادی پور در گفت وگو با میزان، در مورد شرایط آمادگی خود پیش از حضور در مسابقات بلغارستان گفت: تمرینات خوب و منظمی را پشت سر گذاشته و در شرایط ایده آلی قرار دارم. بامداد روز سه شنبه راهی بلغارستان هستیم و امیدوارم نتایج خوبی در این رقابت ها کسب کنیم.

وی در در واکنش به این پرسش که شرایطش در رنکینگ المپیکی وزن منهای 58 کیلوگرم چطور است، گفت: در حال حاضر در رده چهارم قرار دارم و نفر اول و دوم رنکینگ از یک کشور هستند. تا حد زیادی سهمیه المپیک را قطعی کردم، اما با کسب یک یا دو مدال صد در صد المپیکی خواهم بود.

ملی پوش تکواندو با اشاره به اینکه سطح فنی رقابت های گرندپری بسیار بالا است توضیح داد: از تمام رقیبانم شناخت دارم و آنها هم من را به خوبی می شناسند. نکته مثبت این موضوع اینجاست که دیگر در هیچ مسابقه ای غافلگیر نمی شوم و با روش مبارزه تکواندوکاران سایر کشور ها آشنا هستم.

هادی پور در مورد اینکه تیم ایران چند سهمیه المپیک کسب می نماید، گفت: کار خودمان را انجام می دهیم و امیدوارم سه سهمیه المپیک کسب کنیم، اما رقابت های گرندپری به مراتب از رقابت های قهرمانی جهان هم سخت تر است و دو وزن در یک وزن ترکیب شده و بهترین های جهان با هم مبارزه می نمایند. باور کنید کسب امتیاز المپیکی در تکواندو کار بسیار دشواری است، اما ما تمام کوشش خود را برای کسب بهترین نتیجه به کار می گیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تقریبا سهمیه المپیک را قطعی کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقریبا سهمیه المپیک را قطعی کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید