5 پارک ملی در بریتانیا

به گزارش وبلاگ ساعتچی، 1. دریاچه لوموند و تروساچ (Lomond and the Trossachs)

این منطقه که Lake District نیز نامیده می شود، یکی از محبوب ترین پارک های ملی بریتانیا است. برای لذت بردن از چشم اندازهای زیبای دریاچه، چشم انداز ها کوهستانی، تپه نوردی، کوه پیمایی و قایق رانی، هیچ جایی بهتر از این مکان دنج اسکاتلندی وجود ندارد. مکانی که میزبان 22 دریاچه و 21 تپه مونرو است.

5 پارک ملی در بریتانیا

2. پهناب های نورفالک (Norfolk)

این پارک دیدنی مجموعه ای از روستاهای کوچک، کافه های نیمه پوشیده از چوب و الوار و آسیاب بادی های قدیمی است که در کنار این پهناب 124 مایلی واقع شده اند؛ گستره ای آبی که شبکه ای از تالاب ها و راه های آبی است. این مکان زمانی یک مرکز برای حمل و نقل منسوجات (صنعت نساجی) بوده که اکنون به یک تفریح گاه آبی برای گردشگران تبدیل شده است.

3. سواحل پمبروک شایر (Pembrokeshire)

پیاده روی در تمامی جهت ساحلی پمبروک شایر دو هفته طول می کشد، جهتی که می گویند مجموع سربالایی ها و سرپایینی هایش برابر با بالا رفتن از کوه اورست است. به علاوه در این پارک می توانید از استراحت روی سواحل شنی سفیدرنگ و دیدنی دلفین ها لذت ببرید.

4. پارک ملی نیوفارست (New Forest)

این مکان که زمانی محل شکار سلطنتی بوده، میزبان درختان کهنسال هزارساله، جهتهای دوچرخه سواری و خطوط ساحلی باتلاقی و جنگلی است. در این پارک می توانید از گردش مجانی با اسبچه های (Pony) زیبا و دوست داشتنی و همچنین چشیدن طعم لذیذ غذاهای محلی لذت ببرید.

5. خلنگ زارهای یورک شمالی

یکی از منظره های دیدنی فصلی در این پارک، گل های استکانی بنفش و آبی و نرگس های زردرنگ است که از دل دشت سر بر آورده اند. در سایر ایام سال نیز می توانید از دیدن خط آهن بخار قدیمی، دره های کوچک فرش شده با خلنگ زارها، آبشارهایی که در کنار هم قرار گرفته اند و روستاهای خوش منظره و دیدنی لذت ببرید و ساعتی را به گشت و گذار و تفریح بگذرانید.

منبع: کجارو / natgeotraveller.co.uk

به "5 پارک ملی در بریتانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 پارک ملی در بریتانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید