یک ماه تا جدایی یک بازیکن از پرسپولیس ، تصمیم قطعی یحیی برای خرید خبرساز

به گزارش وبلاگ ساعتچی، حدود یک ماه دیگر فصل فوتبالی ایران به خاتمه خواهد رسید و آنطور که معین است مهاجم سرخ ها فقط در همین مدت مهمان پرسپولیسی ها خواهد بود.

یک ماه تا جدایی یک بازیکن از پرسپولیس ، تصمیم قطعی یحیی برای خرید خبرساز

به گزارش وبلاگ ساعتچی یکی از خریدهای پر سر و صدای تابستانی پرسپولیس شیخ دیاباته مهاجم مالیایی سابق استقلال بود. پرسپولیس که احتیاج به جذب مهاجم داشت، بعد از خرید لوکادیا اقدام به جذب دیاباته کرد ولی این بازیکن نتوانست انتظارات را برآورده کند. شیخ که زیاد مصدوم می شد و این موضوع را در تیم های قبلی خود از جمله استقلال و الغرافه هم ثابت نموده بود، درحالی مورد توجه مدیران پرسپولیس نهاده شد که یحیی گل محمدی خیلی تمایلی به جذب این بازیکن نداشت.

علت عدم تمایل یحیی به این بازیکن هم مصدومیت های سریالی دیاباته بود. اتفاقی که بارها در طول این فصل رخ داد و شیخ بیشتر بازی های پرسپولیس را به علت مصدومیت از دست داد. با وجود اینکه دیاباته 3 گل مهم را در این فصل برای تیمش به ثمر رسانده، ولی گل محمدی از این بازیکن رضایت کافی را ندارد و شیخ نتوانست انتظارات را برآورده کند. او بازی های حساسی را به علت مصدومیت از دست داد و در روزهایی که پرسپولیس خیلی به او احتیاج داشت نتوانست به تیمش یاری کند.

در هفته های اخیر دیاباته بدون مشکل تمرین کرد و می توانست در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرد. با این حال یحیی به این بازیکن فرصت بازی نداد. گل محمدی برای دربی نام شیخ را از فهرست خط زد تا این مهاجم مالیایی نتواند مقابل تیم سابقش بازی کند. بعلاوه در بازی جام حذفی مقابل گل گهر هم دیاباته 90 دقیقه روی نیمکت نشست تا تعیین گردد این بازیکن از برنامه های تاکتیکی سرمربی پرسپولیس خارج شده است.

عملکرد خوب عیسی آل کثیر و گلزنی های او در دربی و بازی با گل گهر و بعلاوه عبدی که دوباره به فرم خوب خود برگشته در کنار تغییر پست وحید امیری از خط دفاعی به خط حمله، باعث شد تا شیخ فرصتی برای بازی کردن پیدا نکند. با توجه به ترافیک پرسپولیس در خط حمله، این بازیکن بعید است در دیدارهای به جای مانده پرسپولیس هم بتواند برای تیمش به میدان برود و باید منتظر جدایی دیاباته از جمع قرمزها بود.

حدود یک ماه دیگر فصل فوتبالی ایران به انتها خواهد رسید و آنطور که تعیین است شیخ فقط در همین مدت مهمان پرسپولیسی ها خواهد بود و بعد از آن باید در پی تیم جدیدش باشد.

منبع: همشهری آنلاین

به "یک ماه تا جدایی یک بازیکن از پرسپولیس ، تصمیم قطعی یحیی برای خرید خبرساز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک ماه تا جدایی یک بازیکن از پرسپولیس ، تصمیم قطعی یحیی برای خرید خبرساز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید