ساکت الهامی تهدید به استعفا داد، دریغ از زمین مناسب فوتبال

به گزارش وبلاگ ساعتچی، شاهرخ بیانی عصر چهارشنبه پس از کسب تساوی 2 بر 2 تیمش نساجی مازندران برابر میهمانش پیکان تهران در نشست خبری گفت: آقای الهامی پس از انتها بازی در رختکن به شدت از شرایط زمین و وعده هایی که از سوی مسئولان مازندران و باشگاه مبنی برعملی نشدن قول هایی که پس از آغاز فصل داده بودند، به شدت ناراحت و گله مند بود.

ساکت الهامی تهدید به استعفا داد، دریغ از زمین مناسب فوتبال

وی اضافه نمود: از طرف ساکت الهامی می گویم که اولین خواسته سرمربی تیم حتی در زمین عقد قرارداد با باشگاه نساجی یک زمین صاف و خوب بود، اما اکنون که هفته ششم به سرانجام رسیده هنوز زمین خوب در قائمشهر نداریم.

مربی تیم نساجی مازندران ادامه داد: این طبیعی هست که همه طرفداران ما دوست دارند نساجی بالای جدول باشد و ما هم عذاب می کشیم از اینکه دربازی های خانگی نمی توانیم انتظارات هزاران طرفدار علاقمند تیم نساجی را برآورده کنیم.

بیانی گفت: این درشرایطی است که بازیکنان ما در تمرین خوب هستند، اما اصلاً در این زمین نمی توانند خواسته های ما را پیاده نمایند و همه دیدید در این بازی که اصلاً بازی قشنگی نبود و ما در زمین ورزشگاه شهدای ساری مشکل داریم.

وی ادامه داد: همه طرفداران تیم نساجی دیدند که تیم ما روی زمین فوتبال بازی کند و در دو بازی در ورزشگاه آزادی تهران برابر تیم های پرسپولیس و استقلال چه فوتبال زیبایی ارائه و تمام خواسته های ساکت الهامی، سرمربی تیم را در پیاده کردند.

ورزشگاه ساری برای فوتبال دهه 50 و60 خوب است

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران در ادامه این نشست خبری با اشاره به اینکه زمین ورزشگاه شهدای ساری برای بعضی تیم های دهه 50 و 60 خوب است، اما در فوتبال امروز هیچ جایی ندارد، گفت: دراین زمین هم بازیکنان تیم پیکان نیز از هر جای زمین صاحب توپ می شدند، بلند می زد یا شانسی و اوت دستی می انداخت.

بیانی اضافه نمود: واقعاً روی آوردن به این نوع فوتبال زشت است و اصلاً نمی دانم این چه تاکتیکی است، اما آنها نیز حق دارند و حق را به مربی آنها می دهم که در این زمین فقط باید توپ های بلند ارسال کرد، چرا که واقعاً نمی توان چهار پاس سالم داد.

ادعای حرفه ای بودن و اول آسیا داریم، زمین فوتبال نداریم

مربی تیم نساجی مازندران در بخش دیگری با کنایه به مسئولان اجرایی و ورزش کشور گفت، ادعای حرفه ای بودن و حرف اول زدن در آسیا را داریم، اما چهار زمین خوب در فوتبال مان نداریم.

بیانی اضافه نمود: در واقعیت اکنون به غیر از دو، سه تیم بقیه اصلاً زمین مناسبی ندارند و یک ورزشگاه آزادی که برای 50 سال پیش است. وی با انتقاد ازاین شرایط در کشور گفت، چرا باید شرایط این باشد و این همه هزینه می کنیم اما خستگی در تن من، ساکت الهامی و تمامی مسئولان مانده و متأسفانه زیبایی فوتبال از بین رفته است.

مربی تیم نساجی مازندران درخصوص بازی تیمش برابر پیکان گفت: باز هم شرمسار هستم که نتوانستیم نتیجه بگیریم و از طرفداران عذرخواهی می کنم، اما حق را به ما بدهید.

بیانی ادامه داد: واقعاً برای چندمین بار عرض می کنم، زمین خوب باشد شما از نساجی فوتبال خوب می بینید، چرا که در این زمین امکان ندارد ما نتیجه بگیریم وحتی تیم ضعیف تر نیز از ما نتیجه می گیرد، چرا که فوتبال ما روی زمین است و دیگر از لحاظ تاکتیک تیمی حرفی ندارم.

تیم نساجی مازندران درچارچوب هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور عصر چهارشنبه در ورزشگاه شهدای ساری میزبان تیم پیکان تهران بود و در نهایت برابر میهمان خود به تساوی 2 بر 2 دست یافت.

شاگردان ساکت الهامی درتیم نساجی مازندران با کسب یک امتیاز این مسابقه با کسب یک پیروزی، 3 تساوی و دو شکست و6 امتیاز در رده یازدهم جدول شانزده تیمی این رقابتها نهاده شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ساکت الهامی تهدید به استعفا داد، دریغ از زمین مناسب فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساکت الهامی تهدید به استعفا داد، دریغ از زمین مناسب فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید