گزینه محبوب فرهاد مجیدی شاگرد یحیی گل محمدی می گردد؟

به گزارش وبلاگ ساعتچی، شنیده های ما حاکی از آن است که اگر به هر دلیلی شهریار مغانلو در پرسپولیس ماندنی نشود یحیی بدش نمی آید گزینه فرهاد مجیدی برای استقلال را جذب کند.

گزینه محبوب فرهاد مجیدی شاگرد یحیی گل محمدی می گردد؟

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ساعتچی، امین قنامی نژاد از نظر فنی فوتبالیست بسیار خوبی است که در نیم فصل هم مورد توجه استقلال نهاده شد.

فرهاد مجیدی در جابجایی نیم فصل فقط نام یک بازیکن را آورد و صراحتاً گفت از باشگاه خواستم امین قنامی نژاد را جذب کند.

قنامی نژاد که قبلاً در پدیده مشهد شاگرد یحیی گل محمدی بود، بعد از گلزنی به پرسپولیس زد، عدد 4 را نشان داد و در تلویزیون هم از علاقه خود به استقلال گفت به طوری که حداقل طرفداران استقلال مطمئن شدند که یک استقلالی تمام عیار است.

با گذشت زمان برخی از مدیرانی که از باشگاه استقلال رفتند مصاحبه نموده و گفتند احمد مددی نتوانست تنها گزینه مورد نظر مجیدی را در نیم فصل جذب کند.

جالب اینکه قنامی نژاد دیروز مصاحبه کرد و حرف از قهرمانی پرسپولیس زد. او حتی در مصاحبه خود گفت: معلوم نیست در سرانجام فصل به استقلال برود.

خیلی ها می گویند این حرف ها پالس مثبتی به سمت پرسپولیس است و اینکه شاید یحیی گل محمدی بدش نیاید شاگرد سابق خود را این بار در پیراهن پرسپولیس ببینند.

البته آنچه مسلم است در فصل جابجایی پول هم نقش مهمی در بسته شدن تیم ها دارد و چه بسا بازیکنانی که در دقیقه 90 از استقلال به سمت پرسپولیس و یا برعکس پیچیده اند اما شنیده های ما حاکی از آن است که اگر به هر دلیلی شهریار مغانلو در پرسپولیس ماندنی نشود یحیی بدش نمی آید گزینه فرهاد مجیدی برای استقلال را جذب کند.

این می تواند مهمترین چالش فصل جابجایی پیش رو باشد به شرطی که تا آن موقع پنجره های جابجاییی دو باشگاه مطرح کشور به خاطر پرونده های استراماچونی و کالدرون بسته نشود!

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "گزینه محبوب فرهاد مجیدی شاگرد یحیی گل محمدی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه محبوب فرهاد مجیدی شاگرد یحیی گل محمدی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید