بدانید که تمام استقلال در به در بازی برابر پرسپولیس است ، فینال منتظرشان هستیم!

به گزارش وبلاگ ساعتچی، بازیکن سابق استقلال در مورد ادامه همکاری با ساپینتو گفت: صددرصد باید با ساپینتو تمدید نمایند.

بدانید که تمام استقلال در به در بازی برابر پرسپولیس است ، فینال منتظرشان هستیم!

به گزارش وبلاگ ساعتچی مهدی فنونی زاده در مورد برد پرگل استقلال مقابل تراکتور در هفته پایانی لیگ برتر گفت: گل هایی که استقلال به ثمر رساند جای خود اما به نظرم فوتبالی که این تیم نشان داد عالی بود. قبل از گل البته آن چنان درخشان نبودیم و باز بازی می کردیم. پس از گل اول اما باعث شد جمع تر بازی کنیم و منسجم باشیم. اگر اخباری نبود تعداد گل ها بالا می رفت. تراکتور را نباید فراموش کنید قدر تیم خوبی است، اصلا با تیم ابتدای فصل فوق العاده فرق نموده است.

وی در مورد ادامه همکاری با ساپینتو گفت: صددرصد باید با ساپینتو تمدید نمایند. درست است که مقابل تیم های مدعی امتیاز از دست داد اما در مجموع عملکردش عالی بود. او شناخت کافی از فوتبال ایران در ابتدا نداشت و اطرافیانش باید به او یاری می کردند. نکند استراماچونی خوب است که حتی یک یورو را هم نبخشید. ساپیتو 7 ماه است پول نگرفته، اگر استراماچونی بود پس از 7 روز می رفت. ساپینتو دارد با جان و دل مربیگری می نماید.

پیشکسوت استقلال در مورد تبریک قهرمانی به پرسپولیس گفت: ساپینتو درباره عدم تبریک قهرمانی با احترام صحبت کرد و گفت تبریک نمی گویم اما احترام می گذارم. فراموش نکنیم شرایط داوری به چه نحوی بود و استقلال چند پنالتی طلب دارد.

فنونی زاده درباره انگیزه استقلال برای تقابل مقابل پرسپولیس در جام حذفی گفت: قطعا انگیزه بین بازیکنان استقلال برای حضور در فینال حذفی زیاد است. بازیکنان استقلال به علت شکست در دربی به شدت برای جبران انگیزه دارند. بنویسید استقلالی ها در به در دنبال تقابل با پرسپولیس در فینال هستند.

منبع: همشهری آنلاین

به "بدانید که تمام استقلال در به در بازی برابر پرسپولیس است ، فینال منتظرشان هستیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدانید که تمام استقلال در به در بازی برابر پرسپولیس است ، فینال منتظرشان هستیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید