کمیته فنی در باشگاه استقلال جای خودش نهاده شد

به گزارش وبلاگ ساعتچی، کمیته فنی این روزها در باشگاه استقلال فعالتر از همواره عمل می نماید و از حالت تشریفاتی خارج شده و در تصمیمات فنی این باشگاه مشارکت دارد. استقلال در سالهای گذشته دچار خسران زیادی شد. از انتخاب های مربیان گرفته تا انتخاب بازیکنانی در جابجایی که نه تنها ثمره ای برای آنها نداشتند، بلکه تنها خسارت های اقتصادی زیادی روی دست آنها گذاشتند.

کمیته فنی در باشگاه استقلال جای خودش نهاده شد

هرگاه تصمیمات فنی استقلال تک نفره گرفته شده و سرمربیان این تیم شخصاً و بدون کارشناسی های لازم تصمیماتی به خصوص در جابجایی گرفته اند، ضریب اشتباه زیاد بوده است. مصداق این نمونه ها به انتخاب بازیکنانی مثل بویان، الحاجی گرو، نیومایر و غیره باز می گردد. انتخاباتی که تنها بار اقتصادی برای این باشگاه داشت.

امروز کمیته فنی باشگاه استقلال حضوری پررنگ در تصمیمات فنی دارد. رزومه مربیان مورد نظر در این کمیته که جملگی از پیشکسوتان این باشگاه هستند و عمدتاً نیز سابقه مربیگری دارند، مورد آنالیز قرار گرفته تا این کمیته فنی به یک گزینه خاص برسد.

طبیعی است که کمیته فنی باید مقام بالاسری سرمربی باشد و در طول فصل هم سرمربی نباید در خیلی مواقع تصمیمات شخصی و بدون تایید این کمیته اتخاذ کند. تصمیماتی که تجربه نشان می دهد جز ضرر چیزی برای این باشگاه ندارد.

اگر کمیته فنی استقلال امروز فعال تر از همواره است، جلساتش منظم برگزار می گردد و با مطالعه در تصمیمات فنی این باشگاه مشارکت می نماید و در این زمینه شفاف سازی نموده و تصمیمات را با طرفداران به اشتراک می گذارند، جای گله ای نیست.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کمیته فنی در باشگاه استقلال جای خودش نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته فنی در باشگاه استقلال جای خودش نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید