بازیکن استقلال در آستانه جدایی ، انتخاب مهم نکونام برای فصل آینده تعیین شد

به گزارش وبلاگ ساعتچی، جواد نکونام سرمربی استقلال تصمیم گرفته از بین یک گلر خارجی و سیدحسین حسینی یک نفر را به عنوان گلر اول برگزیند

بازیکن استقلال در آستانه جدایی ، انتخاب مهم نکونام برای فصل آینده تعیین شد

به گزارش وبلاگ ساعتچی علیرضا رضایی دروازه بان 24 ساله استقلالی ها یکسال دیگر با آبی پوشان قرارداد دارد و در تمرینات این تیم هم حضور یافته است؛ او اما دوست دارد در تیمی باشد که بتواند بیشتر بازی کند و به همین دلیل احتمالا شاهد جدایی اش خواهیم بود.

جواد نکونام سرمربی استقلال تصمیم گرفته از بین یک گلر خارجی و سیدحسین حسینی یک نفر را به عنوان گلر اول برگزیند و از طرفی جذب محمدرضا خالدآبادی دروازه بان تیم امید و طرفدار هم مراحل پایانی خود را طی می نماید.

در این شرایط رضایی با وجود اینکه با استقلال قرارداد دارد، اما در آستانه جدایی قرار می گیرد و احتمالا فوتبالش را در تیم دیگری دنبال کند.

رضایی پیشنهادهایی از چند تیم لیگ رجحان دریافت نموده؛ پیشنهادهایی که او باید در روزهای آینده به آنالیز آنها به همراه مدیران باشگاه بپردازد و یکی را انتخاب کند. اولویت رضایی برای فصل نو حضور در یک تیم لیگ رجحان به عنوان دروازه بان اول است تا بتواند به صورت ثابت به میدان برود و به همین دلیل احتمالا شاهد پیوستن او به یکی از تیم های میانه جدولی لیگ برتر خواهیم بود.

باید منتظر ماند ودید چه اتفاقاتی پیرامون رضایی رخ می دهد و در نهایت این گلر فصل نو را با پیراهن چه تیمی آغاز خواهد نمود.

منبع: همشهری آنلاین

به "بازیکن استقلال در آستانه جدایی ، انتخاب مهم نکونام برای فصل آینده تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن استقلال در آستانه جدایی ، انتخاب مهم نکونام برای فصل آینده تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید