اگر گفتند دولت در انتخابات فوتبال دخالت نمی کند باور نکنید!

به گزارش وبلاگ ساعتچی، بهتاش فریبا در مصاحبه با خبرنگاران به برگزاری انتخابات پیش روی فدراسیون فوتبال اشاره نمود و گفت: اعضای مجمع فدراسیون فوتبال باید فردی را به عنوان رئیس انتخاب نمایند که هم پاکدست و سالم باشد و هم در فدراسیون تحولی ایجاد کند.

اگر گفتند دولت در انتخابات فوتبال دخالت نمی کند باور نکنید!

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و تیم استقلال در ادامه اعلام کرد: رئیس بعدی فدراسیون فوتبال مسائل زیادی خواهد داشت و باید توان عبور از این مسائل را داشته باشد.

وی اضافه نمود: اعضای مجمع باید فرد مناسبی را برای فوتبال انتخاب نمایند. من به عنوان یک فوتبالی از آنها که در واقع نمایندگان ما در مجمع هستند خواهش می کنم با یک انتخاب مناسب فوتبال را در راستا درستی قرار بدهند تا به پیشرفت و توسعه برسیم. مطمئن باشید اگر دولت در انتخابات دخالت نکند نتیجه خوبی حاصل خواهد شد.

فریبا که سابقه حضور در باشگاههای استقلال و پاس را در کارنامه دارد در ادامه گفتگویش با وبلاگ ساعتچی تاکید نمود: من باور نمی کنم که وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون فوتبال دخالت نکند، ای کاش دخالت نکند. ای کاش دولت در فوتبال دخالت یا اعمال نفوذ نکند اما اگر این طور گفتند که دخالت نمی نمایند باور نکنید.

این پیشکسوت فوتبال ایران اعلام کرد: مطمئن باشید وزارت ورزش گزینه خاص خودش را دارد و همه کوشش ها انجام خواهد شد که گزینه خودشان به ریاست برسد. وزارت ورزش در چیدمان مدیریت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس انتصاب هایی انجام داده که نتیجه اش را می بینیم. حالا شما تصور می کنید که وزارت ورزش از اعمال نفوذ در جایی مثل فدراسیون فوتبال غافل خواهد شد؟

پیشکسوت باشگاه استقلال در انتها گفت: امیدوارم فردی رییس فدراسیون فوتبال گردد که بتواند نگرش تازه ای در فوتبال کشورمان ایجاد کند و تحولاتی را رقم بزند. اما اگر قرار است فوتبال به شیوه سال های قبل مدیریت و اداره گردد بهتر است اصلاً درباره انتخابات فدراسیون خودمان را خسته نکنیم و بحثی هم نداشته باشیم. چون هر انتخابی که صورت بگیرد قطعاً بدتر از گذشته عمل نخواهد کرد اما امیدوارم گزینه ای واجد شرایط، پاکدست و کاربلد از سوی اعضای مجمع فدراسیون فوتبال انتخاب گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اگر گفتند دولت در انتخابات فوتبال دخالت نمی کند باور نکنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر گفتند دولت در انتخابات فوتبال دخالت نمی کند باور نکنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید