کرونای وحشت روی همه صحنه های برادوی

به گزارش وبلاگ ساعتچی، تمام برنامه های برادوی از ساعت 5 بعدازظهر روز 13 مارس تعطیل شدند.

کرونای وحشت روی همه صحنه های برادوی

به گزارش وبلاگ ساعتچی، مهر به نقل از د رپ نوشت: دیروز پنجشنبه پس از آنکه فرماندار نیویورک گفت همه تجمعات بیش از 500 نفر در نیویورک ممنوع است، برادوی تعطیل شد. در حالی که این ممنوعیت در شهر نیویورک از آدینه صبح آغاز می گردد، برادوی از دیروز بعداز ظهر به استقبال این تعطیلی رفت. انتظار می رود این ممنوعیت حداقل تا 12 آوریل (24 فروردین) ادامه داشته باشد.

این در حالی است که 31 نمایش در برادوی در دست اجرا بودند و 8 نمایش جدید نیز قرار بود با آغاز ماه جدید روی صحنه بروند. مالکان تئاترها با این تصمیم دولت موافقت کردند و همراهی خود را نشان دادند. این هفته درآمد برادوی تقریباً ثابت بود اما بعضی از نمایش ها گفتند با کاهش مخاطبان روبه رو شده اند. در مجموع باکس آفیس برادوی هفته پیش فروشی 26.7 میلیون دلاری را ثبت کرد که 2 درصد بالاتر از هفته پیشتر بود.

شمار نمایش ها هم با آغاز به کار 4 نمایش جدید افزایش یافته بود که شامل روی صحنه رفتن کمپانی استیون سودنهایم، نمایش موزیکال دایانا، نمایش تاریخی تریلوژی لمن و چه کسی از ویرجینیا وولف می ترسد بود. هفته پیش سه نمایش خانوادگی موزیکال دیزنی با کاهش فروش روبه رو شده بود که شامل کاهش 16.1 درصدی در نمایش شیر شاه و رسیدن فروش به 1.2 میلیون دلار، کاهش 13.7 درصدی یخ زده و رسیدن فروش به 798 هزار دلار و کاهش فروش 8.2 درصدی علاءالدین و رسیدن به رقم یک میلیون دلار بوده است.

بیش از 200 مورد ابتلا به کووید 19 در نیویورک گزارش شده است. نیویورک دومین ایالتی است که بیشترین آمار ابتلا به ویروس کرونا در آن مشاهده شده است و پس از واشینگتن جای دارد که بیشترین آمار ابتلا را داشته است.

منبع: همشهری آنلاین

به "کرونای وحشت روی همه صحنه های برادوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونای وحشت روی همه صحنه های برادوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید