چالش کرونا نشان دهنده قدرت جوانان ایرانی است، مقابله با کرونا نیازمند عزم ملی است

به گزارش وبلاگ ساعتچی، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برای کنترل ویروس کرونا نیازمند عزم جدی مردم و مشارکت ملی و همگانی به ویژه نخبگان کشور در این چالش هستیم.

چالش کرونا نشان دهنده قدرت جوانان ایرانی است، مقابله با کرونا نیازمند عزم ملی است

غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ ساعتچی با اشاره به اینکه ویروس کرونا یک بحران فراگیر جهانی است، گفت: این ویروس تمام کشورها را درگیر خود نموده است و قدرت و اقتدار کشورها به گونه ای تعیین می گردد اینکه هرکدام چگونه از بحران این ویروس نجات می یابند و پیروز می شوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری با بیان به اینکه جامعه علمی و دانشگاهی در کنترل ویروس کرونا نقش مهمی را ایفا می نماید، اضافه نمود: از لحاظ فنی و توانایی های که از حیث علمی نیازمند کشف این ویروس و همچنین تولیداتی که در زمینه کنترل این ویروس باید صورت بگیرد، مجموعه های دانشگاهی و دانش بنیان و پارک های علم و فناوری می توانند در این زمینه ها نقش بسیار مهمی را ایفا کنند.

وی با تاکید به نیازمندی های موردنظر جهت کنترل ویروس کرونا گفت: برای کنترل این ویروس ما نیازمند یک عزم جدی مردمی و مشارکت ملی و همگانی به ویژه نخبگان کشور در چالش کرونا هستیم.

غفاری با اذعان به دعوت شرکت کنندگان در چالش کرونا، اعلام کرد: نخبگان و شرکت کنندگان محترم می توانند با ثبت نوآوری ها و ایده های خارق العاده خود در سامانه ای که برای چالش کرونا در نظر گرفته شده، یاری ثمر بخشی در نابودی ویروس کرونا انجام دهند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری با اشاره به حمایت این وزارت از چالش کرونا، توضیح داد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از تمام نخبگان و دانشمندان و صاحبان ایده و فکر در زمینه کنترل ویروس کرونا حمایت می نماید و از ایده های برتر نیز تجلیل می کنیم.

وی با بیان به اینکه قدرت جوانان ما در چالش کرونا ظهور خواهد نمود، اظهار کرد: با ایده های برتر جوانان این کشور می توانیم قدرت جوانان این مرز و بوم را نه تنها در ایران بلکه در خاورمیانه نیز نشان دهیم.

گفتنی است، چالش کرونا یکی از چالش های سامانه کندو است که به عنوان بستری مجازی برای حل مسائل و شناخت راهکارها با استفاده از ایده جمع سپاری و هوش جمعی مشغول به فعالیت می باشد.

عموم علاقمندان جهت عضویت در سامانه کندو و مشارکت در چالش کرونا می توانند به نشانی اینترنتی www.candoportal.com مراجعه کنند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "چالش کرونا نشان دهنده قدرت جوانان ایرانی است، مقابله با کرونا نیازمند عزم ملی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش کرونا نشان دهنده قدرت جوانان ایرانی است، مقابله با کرونا نیازمند عزم ملی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید